רשומות

יום רביעי, 21 בפברואר 2024

מותג השיער K18 השיק שמן לתיקון ושיקום מולקולרי של השיער - K18 molecular repair hair oil

צילום יח"צ חו"ל
 

מדפי הפארמים מלאים במוצרי שיער המבטיחים לנו שיער יפה ובריא. בארון הביוטי שלי יש לא מעט מסכות לשיער, שמני שיער ועוד שעוזרים באופן מוגבל.

אבל, המוצר החדש של מותג השיער k18  שהשיק שמן לתיקון ושיקום מולקולרי K18 molecular repair hair oil  הפתיע בגדול. ניסיתי אותו פעמיים בסך הכל וגיליתי מוצר מוצלח ויעיל המצליח להביא לתוצאות טובות ובזמן קצר מאד.

מהו השמן לתיקון ושיקום מולקולרי? מדובר על שמן קל משקל המהונדס ביוטכנולוגיה אשר מחזק ומתקן את מבנה השערה תוך הזנת השיער והענקת תוצאות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך של שליטה בפריזיות וקירזול השיער.

השמן פועל בשתי שכבות של סיב השערה, השכבה הקוסמטית (קוטיקולה) והשכבה המולקולרית (שרשראות פוליפפטידיות) הוא מעניק הגנה מחום של עד 232° ונלחם בפריזיות השיער על ידי תיקון נזקים שגורמים לפריזיות בעל תוצאה מיידית ולטווח הארוך.

איך הוא עובד? השמן פועל ברמה המולקולרית על מנת לבטל את הנזק בשיער וכך מונע פירזול ופריז. השמנים הטבעיים הפועלים על פני השכבה החיצונית של השיער גורמים להחלקה ולריכוך בלי להכביד על השיער ומגבירים את הברק ואת החיוניות של צבע השיער. השמן גם מגן מחום עד C 232°.

מחקרים קליניים הוכיחו כי השימוש בשמן מעניק 24 שעות ללא פריז וקירזול, מגביר את הברק בשיער ב-104%, מפחית 78% מהקצוות המפוצלים וכאמור מעניק הגנה מחום עד C 232°.

המוצר זכה  כבר בסוף שנת 2023 בתואר "המוצר הטוב ביותר בעולם בקטגוריית טיפוח ושיקום שיער" על ידי מגזיני האופנה והטיפוח המובילים בעולם.

צילום יח"צ חו"ל

התנסות אישית

לאחר חפיפת השיער כשהשיער עדיין לח מרחתי את מסכת התיקון המולקולרית (מסכה של k18 המיועדת לחיזוק השיער, הענקת רכות וגמישות לשיער ותיקון שיער מתמשך)המתנתי 4 דקות ולאחר מכן טפטפתי 3 טיפות שמן על השיער, המתנתי עוד 4 דקות וזהו.

לאחר השימוש במסכה ובשמן וללא כל עיצוב אלא רק ייבוש, השיער נראה נהדר. רך, נעים למגע ומלא ברק. כך הוא נשאר למשך ימים. אני מאד מרוצה מהתוצאות וממליצה בהתלהבות.

כך נראה השיער לאחר השימוש במסיכה ובשמן

על מותג השיער  k18 

K18 מותג בעל פריצת הדרך הטכנולוגית הראשונה בעולם בטיפוח השיער הפועל בתוך השכבות הפנימיות ביותר של השערה לטובת תיקון וביטול הנזק שנגרם בתוך 4 דקות בלבד. המותג מאתגר את הסטטוס קוו של תעשיית השיער בעשורים האחרונים וכל זאת באמצעות פשטות רדיקלית, טכנולוגיה פורצת דרך, ותוצאות מהפכניות שטרם נראו בתחום. מוצרי התיקון המולקולרי של K18 כבשו את סלוני היופי המובילים במעל 150 מדינות ברחבי העולם ונצרכים  על ידי משפיעניות רבות  קלואי וקים קרדשיאן, היילי ביבר וסופיה ריצ'י שמשתפות פעם אחר פעם בשגרת הטיפוח עם מוצרי k18

צילום יח"צ חו"ל

השמן לתיקון ושיקום מולקולרי K18 molecular repair hair oil  לא נוסה על בע"ח, ללא סולפטים, ללא פאראבנים, ללא סיליקונים,  ללא צבעי מאכל,  פורמולה טבעונית.

 

מחיר מומלץ לצרכן: ₪379.00

ניתן להשיג במספרות המורשות ובאתר: k18hair.co.il

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה