רשומות

יום שלישי, 27 ביוני 2023

תכשיטי GA JEWELRY STORY - למצוא את התכשיט המושלם


ארון התכשיטים שלי עמוס בתכשיטים מכל הסוגים והחומרים אבל תמיד יש מקום לתכשיטים חדשים ואיכותיים. אני אוהבת לחדש ושמחה להכיר מעצבות שלא הכרתי ואת עיצוביהן הייחודיים.

את גלית אלקלעי המעצבת תכשיטים כבר 20 שנה הכרתי כאשר נכנסתי לאתר התכשיטים GA Jewelry Story והתלהבתי ממבחר התכשיטים המרהיב שיש בו. גלשתי באתר המעוצב והתקשיתי לבחור לעצמי תכשיט כי ראיתי כל כך הרבה פריטים שמצאו חן בעיניי, תכשיטי כסף או זהב – עגילים, שרשראות, צמידים וטבעות במבחר עיצובים יפהפה ובמחירים נוחים מאד. אהבתי את העובדה שכאשר לוחצים על תמונת העגילים שמצאו חן בעיני, ראיתי גם איך הם נראים על הדוגמנית וגם את כל הפרטים, מהם חומרי הגלם מהם הם עשויים, המידות, המחיר, מדיניות המשלוחים ומדיניות ההחלפה. הכל בהיר מאד, ברור ונוח.

האתר ידידותי מאד למשתמש, הממשק נוח במיוחד ויש אפשרות גם להיעזר בצ'אט שבאתר.


צילום מתןך האתר

צילום מתוך האתר

גלית אלקלעי עבדה שנים רבות בתפקידים בכירים בתעשיית ההייטק. עיצוב תכשיטים וצורפות היה עבורה תחביב אהוב וגם תרפיה לשעות הפנאי בו הביעה את הצורך ביצירה. לפני כשנתיים חוללה מהפך בחייה ועברה להתמקד רק בתחום עיצוב תכשיטים. היא עזבה בגיל 45 תפקיד בכיר והגשימה את חלומה, פתיחת עסק עצמאי GA Jewelry Story. "חשוב לי לשתף את התשוקה שלי לעולם ולהטביע חותם" היא אומרת ומוסיפה שחלומות נועדו להגשמה.

גלית אלקלעי. צילום- ליה יפה

את האתר הראשון שלה הקימה ב-ETSY- אתר בינלאומי לאמנות עבודת יד, ומה שהתחיל במכירות בודדות הפך לאלפי עסקאות מכירה בארץ ואף בעולם. האתר של GA Jewelry Story הוא אתר עכשווי, מעוצב במחשבה עלינו הלקוחות ויש בו השקעה ודיוק בפרטים. אני אהבתי לגלוש בו ועברתי בין התכשיטים השונים מלאת התפעלות לעבודה שהושקעה ולנוחות.

התכשיטים עצמם איכותיים, מוקפדים, חדשניים ומלאי שיק, אך גם על זמניים וקלאסיים, כאלה שישרתו אותנו שנים רבות. רוב התכשיטים הם עבודת יד, חומרי הגלם הייחודיים מיובאים ממדינות שונות ברחבי העולם וזאת כדי לוודא שנקבל את האיכות הטובה ביותר ובמחיר הוגן.

אני בחרתי בעגילי שרשרת קרלי עשויים בעבודת יד מכסף סטרילנג מצופה זהב 14 קארט. עגילים עדינים ומהממים.


כך הם נראים עלי
כך הם נראים על הדוגמנית באתר

בחרתי בסט שרשראות בסגנון וינטאג' עם שרשרת זהב צמודה לצוואר העשויה חוליות מוארכות ושרשרת ארוכה ועדינה יותר עם תליון מטבע מיוחד, עשוי מפליז מצופה זהב 14 קארט ועמיד במים.


כך עלי
על הדוגמנית באתר

לקחתי את התכשיטים איתי לטיול במונטנגרו וענדתי אותם מספר פעמים, הם זכו למחמאות ושאלות מהיכן הם. למרות שהסתובבתי איתם שעות ארוכות, הם היו נוחים מאד, קלים ונעימים. כמעט ולא חשתי שאני עונדת תכשיטים ואין חשוב מכך. כי כאשר התכשיטים כבדים או מעיקים, או גורמים לגירוי בעור, אנחנו משאירים אותם בקופסאות המהודרות שלהם ולא עונדים אותם.


היכנסו לאתר, דפדפו בין הקולקציות השונות – וינטג'', קלאסי, פנינים, כסף או זהב, עגילי חישוק או שרשרת, בין הטבעות, השרשראות או הצמדים ותיווכחו שאתן רוצות הרבה יותר מאשר תכשיט אחד. ההתמכרות מובטחת ומאחלת לכן שתמצאו כמוני את התכשיט המושלם עבורכן.

גלית אלקלעי

אתר –לחצו כאן

אינסטגרם –לחצו כאן

נייד054-5655353

בשיתוף עם אתר תכשיטי GA Jewelry Story


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה