רשומות

יום שישי, 18 ביוני 2021

השקת אתר האון ליין "עמית שיווק עד הבית- פירות וירקות"


 

ביום ששי נכנסתי בפעם הראשונה לשוק הסיטונאי בחיפה, זאת בזכות ההשקה שהתקיימה במקום של אתר האון ליין "עמית שיווק עד הבית- פירות וירקות"



זו הייתה השקה צבעונית ושמחה ופירות וירקות כפי שראיתי אצל שרביט שמעון הבעלים של "עמית שיווק עד הבית- פירות וירקות" לא ראיתי מעודי.






שמעון שרביט גדל וגר מעל השוק הסיטונאי ברחוב אבן גבירול עם ההורים ו- 11 אחים ואחיות. כבר בנעוריו החל לעבוד בשוק הסיטונאי ומאז, מזה 40 שנה, הוא בעסקי הפירות והירקות. הוא נישא לאורלי נשוי לאורלי ויש להם שלושה ילדים: עידן, קורל ועמית ( עמית הבת הצעירה וקו האון ליין קרוי על שמה).

רחלי בן גלים שעל ההשקה מראיינת את שמעון שרביט

בהשקה סיפר שמעון על עצמו – מגיל 16 החל לעבוד בשוק תלפיות, העמיס, פרק, מיין, בחר ומכר פירות וירקות. כך שאין דבר ששמעון אינו מכיר בתחום ובמיוחד היכן קונים ומביאים את הפירות הטובים, הטריים והיפים ביותר. אין מי שיודע כמוהו מה הגיל של כל פרי וירק, מתי נקטף ומה אורך חייו. שמעון הוא ממש פרופסור לפירות וירקות.

השוק הסיטונאי בחיפה הוא המקום ממנו יוצאים הפירות והירקות לאזור הצפון. הסחורה מגיעה לשוק מהחקלאים. הכל תוצרת מקומית מישראל כחול- לבן ויש לעסק תעודת כשרות. מכאן משווקים :לסופרים, לירקנים, למסעדות, לשפים ולמוסדות.

אנחנו האנשים הפרטיים רוכשים את התוצרת בחנויות. אך, כעת, יש לנו אפשרות לרכוש את הפירות והירקות שאנו צורכים ישירות דרך אתר האון ליין שפתח שמעון שרביט המאמין כי העתיד נמצא בשיווק האינטרנטי. העולם מתקדם, אנשים מחפשים נוחות ולא רוצים לעמוד בתור ולבזבז את זמנם בקניות. ואם הפירות והירקות יגיעו אליהם הביתה, באותו מחיר, בפחות מאמץ, בחסכון של אנרגיה, השקעה וזמן- מה יכול להיות טוב יותר?

רחלי בן גלים וקורל שביט

את נושא השיווק ישירות לבית הצרכן, יזמה ביתם של שמעון ואורלי. קורל, הבת האמצעית, למדה בריאלי, הייתה בצבא מפקדת  בחיל מודיעין.  מילדות תמיד עזרה בחופשים להורים לאבא במחסן ולאמא במספרה וכמי שנמצאת ברשתות החברתיות ורוכשת הכל דרך האינטרנט הבינה את הפוטנציאל שיש בשיווק ישיר- חסכון בזמן, מגוון רחב, קל, זמין והכי נוח. תקופה הקורונה גרמה לאון ליין לתפוס תאוצה וכולנו למדנו להכיר את יתרונותיו.

הכניסה לשיווק און ליין נעשתה מתוך רצון לעזור ולהקל על אנשים בתקופה המבלבלת, שבה אנשים חששו ופחדו לצאת מהבית וללכת לסופר מחשש להידבקויות. למעשה מאז משווקים השרביטים את תוצרתם עד הבית, תוך שהם ערוכים היטב עם:  מוקד הזמנות, טלפון קווי, ווטס אפ, אתר  אינטרנט, וכל שיחה נענית במידי. שירות לקוחות זמין במידה ויש בעיה, יש מלקטים, יש חברת שליחויות אמינה, רכב חדש, מנהלת אתר והנהלת חשבונות.

החלום של בני המשפחה הוא לשווק את הסחורה הנהדרת שלהם לא רק חיפה, קריות ונשר, אלא, לכל הצפון ואפילו לכל הארץ.

מכובדים רבים הגיעו להשקה, ראש עיריית נשר שם מתגוררת משפחת שרביט, ידוענים, מובילי דעה , שפים ואנשי עסקים.

ראש מועצת נשר, בני משפחת שרביט והשפים

משמאל- אורלי ושמעון שביט, חני לביא, אנוכי, רחלי בן גלים, שרה איקו

טלפון: 050-9200089

אתר- לחצו כאן

פייסבוק- לחצו כאן

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה