רשומות

יום ראשון, 12 ביולי 2020

חדש בישראל וחריף אש!- טבסקו סקורפיון TABASCO® SCORPION



אוהבים חריף? אצלנו בבית רוטב הטבסקו מונח על השיש ואין מאכל שהגברים לא מתבלים ברוטב. גם כשאנחנו הולכים למסעדה, השאלה הראשונה שנשאלת היא- יש טבסקו?

רוטב הטבסקו החדש TABASCO®  SCORPION שנחת בישראל, אחרי שהדביקו את קצב הייצור בארה"ב, עניין מאד את גברי הבית. הם התלהבו מהרוטב ומיד ביקשו לנסות ולראות האם הוא חריף כפי שאומרים.

הרוטב הלוהט, אותו השיקה ניצן מותגי מזון ומשקאות בע"מ היבואנית הרשמית של טבסקו בישראל, כולל שילוב של פלפלי סקורפיון, גויאבה, אננס ורוטב טבסקו אדום. רמת החריפות שלו עד פי 20 ! מרוטב טבסקו רגיל.

צילום יח"צ

בן הזוג החליט שהוא מנסה מיד את הרוטב עם מרק ירקות סמיך. הוא רגיל להוסיף מספר טיפות טבסקו רגיל וכך עשה גם עם רוטב הסקורפיון. למרות שהזהרתי אותו שהחריפות עזה. דמעות! הוא אכל ודמעות זלגו מעיניו מרוב חריפות. חריף אש, מילמל והמשיך לאכול. הבן כבר הבין שצריך להיזהר והוסיף רק 2 טיפות רוטב. זנה לגמרי מספיק, פסק לאחר שטעם. חריף מאד.



מסקנות בני הבית: רוטב חריף אש, יש להוסיף ממנו בזהירות ולא להשתולל מדי. ואין מאכל שהרוטב לא ישדרג.

מתאים לבישול, להכנת רטבים חריפים אש, קוקטיילים ולהוספה לכל מאכל כדי לשדרג ולהלהיט את האווירה.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
מחיר מומלץ לצרכן: 17 ₪.

הנה רעיון מעולה לסלסה ביתית חריפה אשששש 🔥🔥
 1 כפית רוטב טבסקו סקורפיון
2  עגבניות גדולות, קצוצות
בצל סגול, קצוץ
1/2  כוס זיתים ירוקים ללא חרצנים, קצוצים
2  שיני שום כתושות
 2 כפות פטרוזיליה או כוסברה, קצוצה
 1 כפית מיץ ליים (או לימון)
 1 כפית מלח
טורטיות לבחירתכם
מערבבים היטב בקערה את כל המרכיבים ומגישים לצד טורטיה טריה או קלויה.

TABASCO_Scorpion_Sauce_Chips_and_Salsa צילום- יח"צ

TABASCO® SRIRACHA -טבסקו סריראצ'ה



רוטב מוצלח נוסף של טבסקו הוא רוטב הסריראצ'ה. אני משתמשת בו למוקפצים, לתיבול ירקות, מוסיפה לקציצות ולעוף. הוא מתאים לשימוש על כל דבר, ממנות תאילנדיות ועד להמבורגר וצ'יפס.

רוטב סמיך ועשיר, עדין בחריפותו, וייחודו שעשוי כולו ללא חומרים משמרים! הרוטב מורכב מפלפל צ'ילי מתוק, תבלינים תאילנדיים, ופלפלים אדומים מבית טבסקו שנקטפו ידנית ומיושנים בחביות עץ אלון במשך 3 שנים. מה שמייחד את המוצר ויוצר רוטב נפלא ומאוזן בטעמים.

הפעם השתמשתי בו כדי להוסיף טעם למנת בורגול וירקות שורש קלויים בתנור. זו מנה קלה להכנה וטעימה מאד. קוצצים לקוביות דלעת ובטטה, מוסיפים עיגולי בצל ומערבבים עם כף שמן זית, כף רוטב סריראצ'ה, פלפל ומלח. מכניסים לתנור שחומם ל-220 מעלות למשך כעשרים דקות. בינתיים מכינים את הבורגול. מטגנים בצל קצוץ, מוסיפים כוס בורגול, כוס וחצי מים רותחים ואגוזים. כשהמים נספגים, מכבים.
בתיאבון.



מחיר מומלץ לצרכן: 29 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה