רשומות

יום ראשון, 12 ביולי 2020

EcoLove מציגה ג'ל ניקוי לפנים המכיל תמציות אורגניות בלבד



ג'ל ניקוי לפנים הוא אחד ממוצרי הטיפוח החשובים. אין אפשרות למרוח קרם פנים לפני שניקינו את עור הפנים והכנו אותו לקליטת הקרם. אישית, חשוב לי שמוצר ניקוי הפנים יהיה טבעי, לא יפגע בעור, ינקה וירענן. כזה הוא הג'ל לניקוי הפנים שמציע המותג ecoLove.  המוצר מכיל תמציות אורגניות, טהורות ואיכותיות של אלוורה, מלפפון וקמומיל. התכשיר ללא ,SLS פראבנים, רכיבים מן החי, פטרוכימיקלים או בישום, והוא מיוצר בישראל - לתמיכה ולעידוד התעסוקה המקומית. 

המוצר האיכותי, המתאים לכל סוגי העור, מנקה את עור הפנים משאריות שומן ולכלוך ביעילות, תוך שהוא משרה תחושה רעננה של ניקיון טבעי. תשמחו לדעת שהתכשיר הנהדר מגיע בשפופרת מקנה סוכר - ממקור טבעי ומתחדש, אשר עטופה בקרטון צבעוני - המאושר בתקן לניהול יערות בר קיימא (PEFC) . ג'ל הניקוי מצטרף לקולקציות מוצרי הטיפוח הטבעיים והמובחרים של  ecoLove המכילים תמציות של פירות וירקות אורגניים. הקולקציות מציעות מגוון רחב של מוצרים לטיפוח השיער והגוף.
ג'יל ניקוי  לפנים - אקו-לאב . צילום – עדי גלעד
התנסות אישית
מדובר בג'ל שקוף ונעים למריחה, בעל ריח עדין ופירותי. מרחתי על הפנים בתנועות סיבוביות ולאחר מכן הסרתי בעזרת מים. התחושה היתה של רעננות והפנים היו נקיים ומבהיקים. קל מאד להשתמש בג'ל, הוא לא פוגע בעור, לא שורט ולא מזיק. התוצאות מצוינות.
מחיר: 49.90 ש"ח (לשפופרת של 150 מ"ל).
להשיג: ברשתות הטבע - ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע פרטיים , באתר סופר-פארם ובאתר "בשבילנו
על המותג ECOLOVE

ecoLove נולד ב-2011 מאהבה לטבע ולחוויית רחצה מפנקת. הרצון ליצור מוצרים אפקטיביים וטבעיים לטיפוח אמיתי של השיער והגוף, הביא לפיתוח קולקציית מוצרים ישראליים איכותיים. המוצרים מכילים ♥ תמציות של פירות וירקות אורגניים ♥ שמן זית אורגני ♥ אלוורה אורגנית ♥ חמאת שיאה ♥ תמציות טבעיות מצמחים ♥ מים ומלחים מים המלח, המועשרים ב-26 מינרלים ♥ אהבה כמשאב טבע אנושי ♥ המוצרים מיוצרים בישראל, לתמיכה ועידוד התעשייה והתעסוקה המקומית. המותג משווק ע"י חברת אורגניקזון בע"מ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה