רשומות

יום שבת, 11 ביולי 2020

לקראת תחילת שנת הלימודים סטודיו "אהבה קטנה" מציע מגוון רעיונות למתנות מעוצבות, שימושיות ואיכותיות למורים, לילדי הגן ולתלמידים, עם אמירה אישית מחבקת



בעוד כחודש וחצי נפתחת שנת הלימודים. לכל מורה, ילד ותלמיד מגיע חיזוק חיובי! סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לפנק כל אחד ואחת מהם במתנה מעוצבת, שימושית ואיכותית, עם אמירה אישית מחבקת כמו למשל: "כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו", "תודה שאת עוזרת לי לצמוח", "מורה טוב הוא כמו מגדלור: מאיר את הדרך לאחרים", "זה הזמן שלך לזרוח ולדעת, ולגעת בהכל", ועוד. כל אחד מהפריטים מוצע במגוון דגמים ועיצובים ועם מבחר אמירות יצירתיות ומשפטים אישיים, לבחירה. 

  • ספל אישי: לקפה, תה, שוקו, סחלב, חליטת צמחים או מים עם צמחי מרפא - שיחמם גם את הלב. גובה 9.5 ס"מ, קוטר 8 ס"מ, רוחב הספל כולל ידית - 12 ס"מ. מתאים לשימוש במדיח כלים. מחיר: 35 ש"ח. מתאים למורים.

אהבה קטנה - ספל עם אמירה אישית


  • תיק שרוך: תיק קטן ונוח, לפעילות קלילה, שיכיל בנוחות בקבוק מים, כריך, טישו ועוד משהו שוודאי תצטרכו. 31 * 43 ס"מ. הדפס הדוגמה דו צדדי. צבע השרוך לבן או שחור, לפי הקיים במלאי. מחיר: 39 ש"ח. מתאים למורים ולתלמידים.


  • מערכת שעות אישית: גיליון בגודל 4A לתלייה בחדר, לשימוש רב פעמי: אם המערכת השתנתה, פשוט מוחקים וכותבים מחדש! בצירוף טוש מחיק. מחיר: 19 ש"ח. מתאים לתלמידים. 


  • לוח קיץ: 2 לוחות שנה מעוצבים לחודשי החופש הגדול, מוצמדים למקרר, עם התוכניות והימים שמילאתם - שמחכים להתממש. כל לוח מקושט במדבקות מעוצבות ושקופות. הגיליונות, בגודל ,A3 כוללים תאריכים עבריים ולועזיים, הדפסה על נייר נטול עץ 250 ג' המותאם לכתיבה. 88 מדבקות, 2 מגנטים בקוטר 5.5 ס"מ בגימור קריסטלי, ועט. מחיר: 58 ש"ח. מתאים לתלמידים.



  • בקבוק נירוסטה אישי: בקבוק רב פעמי הכולל קשית מובנית לשתייה נוחה. הבקבוק שומר זמן רב על איכות נוזל השתייה והטמפרטורה שלו, כמו גם על איכות הסביבה. מכיל 600 מ"ל. גודל: 24 * 7 ס"מ (כולל הפקק). מידות ההדפסה: 10 * 10  ס"מ. רקע לבן. מחיר: 39 ש"ח. מתאים למורים ולתלמידים.

  • מדבקות שם צבעוניות: גיליון מדבקות שם מעוצבות, עמידות במים ובטוחות לשימוש במדיח הכלים או במיקרוגל – לסימון ברור מה של מי. בכל גיליון גדלים וצורות שונים, המתאימים להדבקה על כל חפץ חלק וקשיח. מחיר: 19 ש"ח (48 מדבקות) ; 38 ש"ח (138 מדבקות). ** מדבקות שקופות: מיועדות להדבקה על המדבקות הצבעוניות, למתן הגנה על הצבע והכיתוב לאורך זמן. מחיר: 23 ש"ח (48 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות) ; 42 ש"ח (138 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות). מתאים לתלמידים.


  • מדבקות למחברות וספרים: סט עם 14 מדבקות שם מלבניות מעוצבות, בגודל 6 * 2.4 ס"מ, מודפסות בגימור מט. במדבקות מקום לשם, כיתה ומקצוע. גיליון בגודל 13 * 18.5 ס"מ. מחיר: 16 ש"ח. מתאים לתלמידים.

  • עציץ פורח במיכל פח בהשראת קופסת שימורים: זרעי בזיליקום או עגבניות שרי בעציץ מוכן, המכיל אדמה מדושנת. יפה וגם טעים. קופסת פח עגולה בקוטר 9 ס"מ ובגובה 8.5 ס"מ, עם תווית מעוצבת. כולל הוראות השקיה וטיפול. מחיר: 46 ש"ח. מתאים למורים.


  • מחברת ספירלה אישית: שרק מחכה להתמלא ברעיונות, הערות והארות! גודל 5A, שורות או חלקה, עם כריכה צבעונית מודפסת ומעוצבת. 70 דפים, בכריכה רכה או קשה, עם  ספירלת מתכת בצבעי לבן, כסף או שחור, לפי הקיים במלאי. מחיר: 28 ש"ח. מתאים למורים.


  • סימניית מתכת אישית: סימניית מתכת עם הדפסה איכותית בגימור מבריק. 7.5 * 5 ס"מ. מחיר: 19 ש"ח. שימושי לספרים, מחברות ויומנים. מתאים למורים ולתלמידים.



את הפריטים אפשר להזמין בקלות באתר הסטודיו https://ahavaktana.co.il ולקבל במשלוח ישיר לבית. 

***
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות. 
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.
 צילום מוצרים- סטודיו אהבה קטנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה