רשומות

יום ראשון, 26 ביולי 2020

רוצים לחוש שאתם באירופה? סוויטות מילס בנווה אטי"ב -אויר פסגות צלול, נופים מרהיבים ואירוח מפנק וכייפי


הקיץ הישראלי הוא קיץ חם, לח ומהביל, נוטף זיעה ובוהק שמש. הקיץ הוא גם זמן הנופש המשפחתי ואנחנו, הישראלים, בוחרים לנפוש באתרי נופש המציעים קרבה לים, לאגם או בריכה, המאפשרים לשכוח מהחום. השנה, אין אפשרות לטוס להתאוורר בחו"ל ואנו מגלים שניתן בהחלט לנפוש גם בארצנו היפה ויש לא מעט מקומות חמד לטייל בהם ולהרגיש לגמרי חו"ל.

הפעם, אני רוצה להמליץ לכם על סוויטות מילס הנמצאות בנווה אטי"ב, בצפון הגולן, למרגלות החרמון. כן, אני יודעת, נווה אטי"ב מזכיר לכם מיד חורף, שלג, גלישה. מה פתאום בקיץ? ואני אומרת דווקא בקיץ! כי היכן עוד לא תזיעו? תיהנו מאוויר צלול, נופים מרהיבים, פינות נסתרות ושלווה? זה, בדיוק, מה שאנחנו עשינו. הגענו לסופ"ש והתארחנו בסוויטות של פרידה ואילן מילס.





אילן ופרידה היו תלאביביים בעלי פאב ומזללה בכיכר המדינה. כל הסלבס נהגו להגיע אליהם. עד שהחליטו שדי, צריך לשנות. בשנת 82 הגיעו לנווה אטי"ב, התאהבו במקום ובחרו לבנות במושב את ביתם. לאחר מספר שנים החלו בבניית הסוויטות. תחילה בנו את הקומה הראשונה ולאחר מכן הוסיפו את הקומה השנייה. במקום יש שמונה סוויטות מרווחות מאד ומיועדות הן לזוגות והן למשפחות עם ילדים. הסוויטה שאנחנו שהינו בה הייתה בעלת 2 חדרים. מאובזרת ב-2 טלוויזיות, ספות, חדר רחצה יפה. כל מה שצריך לשהייה נעימה.





הגינה החיצונית מטופחת, פורחת, מלאת פינות ישיבה מזמינות ונעימות, ג'אקוזי ספא גדול ונסתר מהעין, נדנדות, ערסלים, מטבח ענק וחדר אוכל מאובזר שעומד לרשות האורחים. עקב תקנות הקורונה אין כרגע ארוחות בוקר. אך האורחים מוזמנים להשתמש במטבח, בכיריים לבישול  ובמנגל שבמקום ולהכין לעצמם את ארוחותיהם.








ניכר שפרידה ואילן מטפחים את המקום ומשקיעים בו את נשמתם. החדרים מצוחצחים ומבהיקים מניקיון. החצר פורחת ושביל הכניסה מלא בצמחייה. האורחים ששהו במקום סיפרו שהם נוהגים לחזור לכאן מדי שנה וחגגו בערב לבנות שתכף מתגייסות ושזוכרות את סוויטות מילס מילדותן. מרגש.

בעיניי, המקום היפה ביותר הוא המרפסת הענקית שעל הגג הצופה לנוף המשגע של אגם החולה.

עם פרידה ואילן מילס על המרפסת המשקיפה אל הנוף

אחר הצהריים יצאנו לטיול באזור, השקפנו אל הנופים היפהפיים, ברכת רם, עמק החולה, כפרי הדרוזים. נכנסנו למטע הנקטרינות של אילן וקטפנו נקטרינות בשלות ונפלאות ונהנינו מהאווירה, האוויר והיופי. הערבים קרירים ברמת הגולן, אפילו בקיץ. כל כך נעים לטייל ולחוש את הרוח הנעימה. לו ניתן היה הייתי נשארת שם עד סוף ספטמבר.








אטרקציות וטיולים בסביבה

מנווה אטי"ב ניתן להגיע למגוון רחב של מקומות. ראשית, החרמון. יש הרבה מה לעשות בחרמון בקיץ. לטייל במרום החרמון, לעלות על הרכבל החדש ולהצטרף לסיורים מודרכים ללא תשלום (בהרשמה מראש) יש גם מתקני אקסטרים כמו הסקיי ריידר והמזחלות. תוכלו לקרוא על כך כאן בקישור- החרמון.

תוכלו להגיע אל יער האיילים ולצפות באיילים. לבקר במצודת נמרוד. לבקר במפלי סער, בשמורת הבניאס ושמורת תל דן. אנחנו ביקרנו הפעם בשמורת תל דן ומדובר בשמורה מטופחת מאד, נגישה, מתאימה למשפחות. הזרימה עדיין חזקה ויש במקום בריכת שכשוך לילדים. תענוג לטייל.





במרחק של רבע שעה, תוכלו לצאת לשייט -בקייקי הגושרים, בקייקי כפר בלום או באבוקייאק.

תוכלו לבקר ביקבים הנהדרים שבגולן. יש כמה וכמה, תצטרכו לבחור. יש גם טיולי סוסים, טיולי ג'יפים ועוד.

כשתסיימו את ביקורכם ברמת הגולן, תכנסו לטבול בכנרת.

אילן, המכיר כל פינה ושביל באזור ישמח לכוון ולהדריך בנושא טיולים ואטרקציות במקום.

לסיכום, אם אתם מחפשים נופש באווירת חו"ל, זה המקום בשבילכם. אוויר פסגות, נופים, טיולים, מארחים שיעשו הכל כדי שתיהנו ותחושו בבית. אנחנו נהנינו מאד ושבנו הביתה מלאי חוויות.

מומלץ בחום.

מחירים לסוויטה: 700 ₪ לזוג +120 ₪ לכל ילד.

 

מילס סוויטות: רחוב נפתלי 43, נווה אטי"ב

טלפון: 054-462-6814

פייסבוק- מילס סוויטות נופש

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה