רשומות

יום ראשון, 5 ביולי 2020

השקת מכשיר HOYA לבדיקת ראייה והתאמת עדשות באופטיקה יעקבזון דוד-לוי, בנהריה

בצילום- עודד צביבך מסביר אודות מכשיר HOYA


שבוע ההשקה למכשיר HOYA נפתח באירוע מפנק ומיוחד באופטיקה יעקבזון דוד- לוי בנהריה. המוזמנים נהנו מכיבוד טעים, מבדיקת ראייה מקצועית וייחודית רק ליעקבזון, ללא עלות. מסטייליסטית שעזרה לבחור את המסגרת המתאימה וממבצעים מטורפים על כל מותגי המשקפיים שבחנות. עוד היו צלם שצילם את הלקוחות ונערכה הגרלה על שובר זוגי לספא.




מהו המכשיר הייחודי? אתם תוהים. ומדוע כדאי וחשוב לעבור בדיקת ראייה דרכו? את זאת שאלתי את עודד צביבך היועץ המקצועי של בדולח תעשיות אופטיקה יצרני מוצר האופטימייז ויבואני עדשות HOYA.
האופטימייז- עדשות בהתאמה אישית, הוא מכשיר בעל מראה מוארכת שמאחוריה שמונה מצלמות הסורקות 46.5 מיליון נקודות בפנים. הלקוח עומד מול המראה, מצטלם ותוך דקה מתקבלים הנתונים המאפשרים להתאים לו את העדשות באופן האופטימלי ביותר. הנתונים הללו משמשים את החברה בהכנת העדשות. היתרון במכשיר הוא שאינו מאיים או מפחיד, פשוט עומדים מול המראה ומצטלמים. לעומת מכשירים מגושמים אחרים שמרתיעים את הלקוחות. המכשיר הזה אלגנטי ונוח לשימוש.








בארץ קיימים ששה מכשירים דומים ובאזור נהריה זהו המכשיר היחיד. "אנחנו בוחרים בקפידה היכן יוצב המכשיר" אמר עודד "לא כל אופטיקה היא מספיק מקצועית ויכולה לתפעל את המכשיר באופן מיטבי."

אופטיקה יעקבזון דוד- לוי, הם אופטומטריסטים מקצועיים וידועים בנהריה והסביבה. הם בעלי ניסיון של 60 שנה והשרות אותו הם מציעים הוא אמין ומקצועי. הם מאמינים בשרות מכל הלב ועושים גם משלוחים הביתה, הן של משקפיים והן של עדשות מגע ותמיסות.




באופטיקה יעקבזון דוד- לוי תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של מסגרות למשקפי ראיה ולמשקפי שמש. משקפי שמש הם היום אחד האקססוריז הלוהטים. אביזר אופנתי שהוא גם חובה ולא רק בקיץ. השמש הישראלית קופחת בכל עונות השנה ויש צורך לשמור על העיניים. תוכלו למצוא בחנות מבחר יוקרתי ואיכותי של משקפיים. מותגי יוקרה של דיור, דולצ'ה וגבאנה, ג'ימי צ'ו, מיו מיו, ג'ורג'יו ארמני ועוד. מסגרות קלאסיות, או עדכניות וחדשניות, במגוון צבעים וצורות, לפי טעמכם.

אני מדדתי מספר זוגות משקפי שמש והתלבטתי בין זוג של ג'ימי צ'ו לזוג של דיור. במה בחרתי? התוכלו לנחש?




ממליצה בחום להגיע לאופטיקה יעקבזון דוד- לוי, תוכלו לתאם בדיקה ללא עלות בטלפון: 04-9920448 או לבחור לכם משקפים ייחודיות ומיוחדות.

רחוב ויצמן 61 נהריה.

פייסבוק- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה