רשומות

יום רביעי, 22 ביולי 2020

על טיפולי האסתטיקה החדשניים שעברתי אצל ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית



אנו נמצאים בתקופה מלהיבה מבחינת תחום טיפולי האסתטיקה. תחום המתקדם כל הזמן ומציג חידושים מסעירים. כיום, אנו יכולות לבחור בין מגוון רב של טיפולים אשר יטפחו ויצעירו את עור הפנים. המבחר הרב גם מבלבל. מה יותר מתאים לנו? מזותרפיה? בוטוקס? חומצה היאלרונית? טיפול בחוטים? סקין בוסטר? מילוי קמטים?

אל ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית, הגעתי מתוך כוונה לעבור טיפול בחומצה היאלרונית. עברתי טיפול דומה שנתיים לפני ואהבתי את התוצאה ורציתי שוב. ד"ר שנדשטיין הקשיבה לי, בחנה את פניי ובעדינות הסבירה לי שהטיפול אותו אני רוצה, לא יתאים לי. "אני מציעה לך" אמרה הרופאה "סוג טיפול אחר שידרוש ממך זמן רב יותר. תזדקקי ל-4 טיפולים בקליניקה. טיפולים שישלבו טיפול ב- CELLUTRIX ו- RADIESSE ויעניקו לך מראה מתוח וצעיר יותר" היססתי לרגע וביקשתי לשמוע יותר על הטיפולים המוצעים לפני שאוותר על הרצון לטיפול בחומצה היאלרונית.

                                              ד"ר אירנה שנדשטיין

ד"ר אירנה שנדשטיין, הסבירה לי בסבלנות מדוע עדיף שאעבור את הטיפול שהיא מציעה. טיפול ב- CELLUTRIX הוא טיפול המכווץ את תאי השומן בפנים. הוא מייבש את המים הנמצאים בתא השומני והתא מתכווץ וכך אין שקיות שומן בפנים ולהשלמה יש להשתמש ב- RADIESSE- סידן הידרוקסי אפטיט המותח את העור, ממלא נפח ומעודד יצירת קולגן טבעי באזור המטופל. אחרי ההסבר הסכמתי לתכנית הטיפול המוצעת ובמשך למעלה מחודשיים הגעתי פעם בשבועיים לקליניקה לטיפול.

לפני שאספר על הטיפול ותוצאותיו, אספר על ד"ר שנדשטיין, רופאה מזן אחר, המחזיקה על שולחנה תמונה של סבא וסבתא שלה, כדי "כשאעלה למעלה, לא אתבייש להסתכל להם בעיניים". והמוטו הזה הוא שמוביל אותה בחייה.

סבא וסבתא

את עבודתה המקצועית החלה כרופאה כללית וכמומחית לטיפול בכאב. לפני 29 שנים החליטה להתמחות ברפואה אסתטית ופתחה את הקליניקה. היא מביאה לארץ את החידושים האחרונים בתחום ואת המכשור החדיש ביותר. התרשמתי מאד מיכולותיה ומאישיותה והתמסרתי לטיפולים שהציעה. היה ברור לי שנפלתי לידיים טובות וסמכתי על שיקולה המקצועי. אהבתי את העובדה שהיא דוגלת במראה טבעי ורענן וחושבת שאין להיכנע לטרנדים.

הטיפול כלל 3 מפגשים של טיפול ב- CELLUTRIXואחרי כל טיפול השינוי בלט לי יותר ויותר. קו הלסת התחדד, עצמות הלחיים הובלטו והפנים נראו טוב יותר. בסביבתי החמיאו לי שאני נראית טוב אך לא ידעו לומר מה השתנה. הטיפול האחרון בסידן הידרוקסי אפטיט גרם למיצוק והרמה של עור הפנים באזור הלסת ולחיטוב קו הלסת. תוצאה נהדרת ומוצלחת, ממנה הייתי מאד מרוצה. האפקט הטיפולי מגיע לשיאו לאחר שלושה חודשים ומחזיק כשנה וחצי.





טיפים חשובים של ד"ר שנדשטיין למטופלים המתחילים והוותיקים, הרוצים להיראות מטופחים, באופן טבעי ולא מוגזם:

1.  לא לוותר על סקר שוק למציאת הרופא שיש לו סמכות רפואית מקצועית לטיפולים קוסמטיים, ואישורים מטעם משרד הבריאות.
2.  חשוב לעשות תיאום ציפיות עם הרופא. אם אין הבנה מלאה בין המטופל למטפל, לא תהיה הצלחה בטיפול.
3.  חשוב להיות ממוקד במה שאתם רוצים לשפר את המראה שלכם.
4.  מומלץ לא להזריק בבת אחת בכל אזורי הפנים.
5.  יש להמתין כעשרה ימים בין אזור לאזור.
6.  עדיף להזריק קצת פחות, ולהוסיף לאחר מכן, מאשר להגזים ואחר כך להצטער.
7.  חשוב ביותר להקפיד על הוראות התנהגותיות של הרופא לאחר ההזרקה, כמו שטיפת הפנים, לא להיכנס לבריכות ציבוריות וכל פעולה שיכולה לזהם את הפנים.
8.  חשוב להבין את רצונות המטופל, ולהתאים אותם למצבו הבריאותי, הפיזי ונפשי.
9.  חשוב להיות ממוקד במה שאתם רוצים כדי לשפר את המראה שלכם.

לפני ואחרי קרדיט צילום Renu

חשוב לדעת כי ישנם ארבעה סוגי הזדקנות של העור


1. נפילת עור, שבה נדרש רק טיפול ליפטינג (הרמה).
2. קמטוטים - העור נראה מקומט באופן המזכיר צורת אקורדיון.
3. איבוד נפח, שתוצאתו מראה "עצוב" – איבוד קו עצמות הלחיים ונפילה באזור הפה.
4. בצקות בפנים – "שקיות" מתחת לעיניים, פנים שהופכות לעגולות יותר ומראה נפוח.

ד"ר שנדשטיין מציינת כי סידן הידרוקסי אפטיט עושה הרבה יותר מאשר רק למלא קמטי פנים וקפלים, בדומה לאלו שמצויים בצדי הפה או האף. "החומר הייחודי מעודד יצירת קולגן טבעי באזור המטופל, על מנת ליצור נפח ומראה צעיר יותר, עם תוצאות שנמשכות זמן רב יותר מאשר חומרי מילוי אחרים. זאת, לצד חוזק רב וסמיכות גבוהה המאפשרים טיפול מיטיבי."
"מדובר במוצר חדשני שנועד למילוי קמטים בהזרקה, לצד החומצה ההיאלרונית. הסידן ההידרוקסי אפטיט הוא החומר שמשדרג את איכות ההזרקות והופך את ההזרקה ליעילה יותר",

בנוסף, הטיפול בסידן הידרוקסי אפטיט מתאים במידה רבה גם לאנשים המבקשים לטפל באזור הצוואר ובגב כף היד. הסיבה: יכולתו של ההידרקוסי אפטיט לייצר קולוגן היא אידיאלית גם לשימוש במקומות מסוג זה, שבהם העור מקומט יותר.

גבר, אישה ומה שביניהם
כמובן, חשוב לזכור כי ישנו הבדל משמעותי בין טיפול בפנים של אישה לעומת טיפול בפנים של גבר. "עורו של הגבר עבה יותר, וחומצה היאלרונית נספגת מהר יותר בקרב גברים. וכך, השילוב האידיאלי הוא למעשה שילוב של חומצה היאלרונית והידרוקסי אפטיט, לאחר אבחון מדויק של רופא מומחה".
מדוע האבחון כה קריטי? "ככל שקיימים יותר חומרים וחידושים בשוק ההזרקות, משמעות הדבר היא כי הידע של הרופא הופך להיות קריטי בכל הקשור לאבחון נכון של סוג העור. לכן, חשוב להבין מהו סוג הזדקנות העור של האדם הספציפי בהווה, וחשו בלאט פחות: גם בשלב מאוחר יותר בחייו.

שילוב כוחות – לתוצאות מיטביות
עוד מסבירה ד"ר שנדשטיין כי החיסרון של החומצה היאלרונית הוא שלעיתים היא יוצרת מראה נפוח. לכן, שילוב של היאלרונית והידרוקסי אפטיט, מאפשר תוצאה מושלמת ללא מראה נפוח. באופן זה, החומצה ההיאלרונית ממלאת את המקום, וההידרוקסי אפטיט - מותח אותו. עם הזמן, מתקבלת סימולציה של קולגן ואלסטין, ובכך נוצר אפקט של הרמה. 
מדוע חומר זה כה יעיל עבור גברים? "הסיבה היא כי מבנה הפנים שלהם אינו מתאים לניפוח. בנוסף, עורם עבה יותר, ובשל הטקסטורה המאפיינת אותו, החומצה ההיאלרונית נספגת מהר יותר – מה שמספק פתרון אידיאלי לפנים גבריות ומתוחות יותר. 

כדאי לדעת כי ד"ר אירנה שנדשטיין מעניקה יעוץ מקצועי ללא תשלום הכולל בניית תכנית טיפול אישית המותאמת לגיל, לגנטיקה, לסוג ולמרקם העור. כל זאת, בתיאום ציפיות מלא עם הלקוח/ה המבקש להחזיר את האור והחיות לעור הפנים. בין הטיפולים שמוצעים על ידה: מזותרפיה – לחיזוק ושמירת רקמת העור, מניעת קמטוטים על ידי החדרת ויטמינים כמו ויטמין סי מינרלים וקולגן אלסין, בפנים בצוואר, סקין בוסטר – להגברת לחות ומתיחה של העור באזור הפנים והצוואר, הזרקת בוטוקס - לטיפול בקמטים שבאזור העיניים המצח, ולהרמת גבות חומצה היאלורונית – החדרת נפח והשבת המראה הצעיר תוך הדגשת תווי הפנים, קו הלסת, עצמות הלחיים, קמטי ההבעה הסמוכים לפה, מזו חוטים –למתיחה של קו הלסת וטיפול בצוואר נפול ו/סנטר כפול (מתאים למצב התחלתי).

לסיכום, במבט לאחור אני שמחה מאד שהקשבתי לייעוץ של ד"ר אירנה שנדשטיין וקיבלתי את התכנית הטיפולית שלה. מסתבר שייעוץ מקצועי נכון ורציני מציל מטעויות ומביא לתוצאות רצויות. אנחנו לא תמיד יודעות מה טוב עבורנו ומה מתאים וחשוב מאד להתייעץ עם מומחה בתחום. אני מרגישה שזכיתי להיות מטופלת אצל רופאה נהדרת, מקצועית וחמה שידעה להתאים עבורי את הטיפול המיטבי והתוצאה נהדרת.
ממליצה בחום רב לכל המעוניין/ית בטיפול אסתטי להגיע לייעוץ אצל ד"ר שנדשטיין ולאמץ את הצעותיה.

                                                        לפני
                                                 אחרי


לפרטים נוספים:
ד"ר אירנה שנדשטיין
טלפון- 03-528-1383
קליניקה- רחוב בר גיורא 11, תל אביב
מידע נוסף ותצלומי טיפולים: דף הפייסבוק "ד"ר אירנה שנדשטיין - רפואה אסתטית וטיפול בכאב". לחצו כאן


  





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה