רשומות

יום שני, 13 ביולי 2020

נופש מושלם בחיק הטבע בבלום וילג'- מתחם הגלמפינג המושקע והאטרקטיבי



איפה ננפוש עם הילדים בתקופה מורכבת זו והחשש מהדבקות בקורונה? אני ממליצה על נופש בחיק הטבע, במקום פתוח ותחת כיפת השמים. היכן? בבלום וילג' במתחם הגלמפינג המושקע בקייקי כפר בלום, הנמצא על גדות נהר הירדן ומבטיח וגם מקיים בילוי משפחתי מלהיב וייחודי.

החורף האחרון הביא עמו גשמי ברכה וזרימת הנחלים השנה היא עוצמתית במיוחד. בקייקי כפר בלום, אתר השייט הוותיק והמוכר, פתחו את עונת השייט ומציעים חוויה כוללת של לינה במתחם הגלמפינג המושקע 'בלום וילג' בתוספת שלל פעילויות ואטרקציות, כל זאת תוך שמירה קפדנית על הוראות משרד הבריאות הכוללות ריחוק חברתי, ניקיון והגיינה ועטיית מסכות. לאתר יש תו סגול, כנדרש.



אנחנו הגענו למתחם ונוכחנו שהוא מחולק לשני חלקים עיקריים- מתחם האטרקציות ומתחם הקמפינג (הכולל בתוכו גם אזורי ישיבה ואכילה). המתחמים די מופרדים אחד מהשני כך שאלו שיחפשו מנוחה בין האטרקציות יזכו לה ללא בעיה.

ראשית מתחם הקמפינג- במתחם זה ניתן להביא אוהל מהבית, ניתן להשכיר אוהל במקום וניתן להתפנק עם אוהל ממוזג ממש כמו חדר. מדובר באוהל עם מזגן ומקרר עם מקפיא צמוד (כל מה שדרוש לימי הקיץ) החדר (כלומר האוהל, קל להתבלבל) כולל מיטה זוגית ושלוש מיטות יחיד (כראוי למשפחה ישראלית קלאסית). יש בו כריות, סדינים, ציפיות. שקע חשמלי להטענת הניידים ותאורה. 



בלום וילג' צ. גלעד שושן  

בלום וילג' צ. גלעד שושן  




האוהל נמצא במתחם של 45 אוהלים (מומלץ להגיע מספר משפחות ביחד) לצד כל אוהל שולחן פיקניק צמוד ויש גם פינות ישיבה מפוזרות וערסלים רבים. ישנו גן שעשועים קטן חמוד צמוד וכן שערי כדורגל קטנים ורשת כדורעף לחובבי הספורט. שירותים ומקלחות ממוקמים במרחק הליכה קצר וחשוב לציין שהכל נקי מאד וסטרילי. ישנם כיורים וברזים רבים לשטיפת כלים וכדומה ואפילו יש קומקום ומיקרוגל אם מישהו צריך.






כמובן שבערב כמו רוב המשפחות הישראליות הלכנו להכין על האש, קיימת עמדה מנגלים מסודרת ומטופחת ובקלות הכנו ונהנו מהחוויה והאוכל.






המתחם מגודר ומסודר מאד. אנחנו בחרנו באוהל משפחתי ממוזג ומאובזר. אך, יש גם אוהלי קולמן חדשים, ללא מזגן, למי שרוצה להרגיש את חווית הטבע העוצמתית. במתחם יש 45 אוהלים משפחתיים ממוזגים ו-40 אוהלי קולמן.


האטרקציות:
ביום הראשון הגענו למתחם ויצאנו מיד עם ההגעה לשיט הקייקים (יציאה אחרונה ב-16), עשינו שיט משפחתי שנמשך כשעה וחצי במימי נחל חצבני ונחל הירדן. המסלול נעים רגוע וקל מאוד לשוט. אפילו עם 3 ילדים בסירה. הזרם עושה את שלו וכמעט לא צריך להשתמש במשוטים. לקראת סיום המסלול עברנו מפל קטן שהילדים חששו ממנו בתחילה אך נהנו ממנו ורצו לעבור אותו שוב בסוף. זו הייתה חוויה כייפית ומהנה מאד.
חשוב לדעת: המסלול המשפחתי הוא הפופולרי ומתאים למשפחות עם ילדים מגיל 5, המסלול הארוך פועל בין השעות 10 -16 ובו יכולים לקחת חלק ילדים מגיל 10 בליווי מבוגר מעל גיל 18.





ביום השני אחרי שנהנינו מהשכמה טבעית ומארוחת בוקר טעימה הלכנו לשאר הפעילויות (שמתחילות ב-10), הגענו לפארק האתגרי טופ רופ  שמקנה פעילות במשך שעתיים בפארק. יש ממש מגוון פעילויות לילדים מגיל 5 ועד גילאי 14. ישנו פארק חבלים (עם מסלול קצר מגיל 5 או מסלול ארוך מאתגר יותר מגילאי 10), הילדים התאמצו ונאבקו, אך הצליחו וסיימו את כל המסלול וכמובן שנהנו.





אחר כך יש קיר טיפוס עצום, (מתנשא לגוה של 12 מ') וגם כאן התפלאתי לראות כיצד הילדים התלהבו וטיפסו גבוה גבוה (כן, מגיל 5 !) ללא שום פחד בהנאה גדולה וכל פעם שנפלו רצו שוב. חשוב להדגיש שבכל רגע היינו מאובטחים עם אביזרי בטיחות.





אחר כך הלכנו קצת לנוח והשתעשענו ביריית חצים בקשת בקליעה למטרה, לא היינו מעולים ותמיד פיספסנו את המטרה, אבל גם פה הייתה שמחה רבה.





ולסיום הפארק האתגרי, האטרקציה המלהיבה ביותר- גלישה באומגה (ממגדל בן שתי קומות לפחות) למימיו הצוננים של הירדן. זוהי אטרקציה ממש כיפית ושווה (גם כן מגיל 5) וכל מי שאוהב מעט אדרנלין וריחוף קצר באוויר, לא יתאכזב.



סרטון קצר של נעמה עושה את האומגה




עצם הלינה בתוך הפארק וליד כל האטרקציות כשהכל נגיש וקרוב פשוט מעולה. יש גם מזנון עם שלל ארוחות, גלידות ושתייה. האירוח במתחם כולל כרטיס לשייט משפחתי, כרטיס לפארק החבלים ולסרט בתלת מימד. כך, שאין רגע דל בנופש הכולל מבחר פעילויות מהנות וזיכרונות לכל החיים.

מומלץ בהתלהבות ובחום רב.


הזמנות "בלום וילג'": 04-6395618
איפה: קייקי כפר בלום, קיבוץ כפר בלום גליל עליון



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה