רשומות

יום שלישי, 14 באפריל 2020

טעמי איטליה אצלכם בבית עם משלוחי אוכל איטלקי משובח של מסעדת FAT VINNY




התקופה האחרונה מורכבת לכולנו. רובנו נמצאים בבית בכל שעות היממה, משתדלים לשמור על איזון ולעבור את ימי הקורונה בשלום. כולנו מתגעגעים לטיולים, למסעדות, לבילויים, לשופינג ולשגרה.

במסעדת FAT VINNY ממשיכים להכין את מנות המטבח האיטלקי האהובות עלינו ולאפשר לנו ליהנות מהם בבית. זו דרך נהדרת לחוות אווירה וטעמים איטלקיים כמעט כמו במסעדה. התגעגעתם לפסטות טריות? לרטבים מעולים? לפיצה ופוקצ'ה? לרביולי? לסלטים טעימים? עכשיו זה אפשרי וניתן להתפנק ולפנק את בני המשפחה במשלוח מידי שיגיע בזמן הרצוי ועם מבחר המנות שבחרתם.

למי שלא מכיר FAT VINNY  היא מסעדת דיינר איטלקי המשלבת את המטבח האיטלקי המסורתי עם המטבח הניו יורקי החדשני. מדוע השילוב האיטלקי והניו יורקי? כי המסעדה שואבת השראתה ממסעדת 'ויני השמן' FAT VINNY הידועה בניו יורק. דיינר איטלקי ידוע ומפורסם של מי שהיה חייל במאפיה האיטלקית ברח לניו יורק והקים את המסעדה האיטלקית הכי טובה בעיר. כשיסתיים הסגר אני ממליצה להגיע לסניף הנמצא במתחם ביג בקרית אתא וליהנות מחדר הפסטה השקוף בכניסה שבו תוכלו לראות איך מכינים את מגוון הפסטות ולטעום ממבחר המנות שיש למסעדה להציע. אבל, בינתיים, ניתן להפתיע את בני הבית בארוחה איטלקית נהדרת ולהזמין משלוח עם כל המנות האהובות.

בתפריט המשלוחים יש מבחר מהות ראשונות וסלטים כמו: סלט ניוקי, פוקאצ'ה שום ומוצרלה, סלט עוף, סלט פנצנלה, סלט קפרזה ועוד. מבחר פיצות, מבחר פסטות ורביולי.

לתפריט המשלוחים- לחצו כאן



אנחנו בחרנו במשלוח זוגי וביקשנו שהשליח יגיע בשעה ארבע. ואכן, בשעה ארבע בדיוק הגיע השליח והביא אתו את מבחר המנות שהזמנו. המנות נארזו היטב, הגיעו עם כלי אוכל, מפיות ומבחר ענק של רטבים ותוספות- רוטב עגבניות, שום ולימון, גבינת פרמזן ועוד. המנות הגיעו חמות ממש והיו נדיבות מאד בגודלן. לדעתי, למרות שההזמנה הייתה זוגית, ארבעה אנשים יכלו ליהנות מהן ולשבוע. כך שההמלצה שלי למשפחה היא לא להתפרע. הזמינו 2 מנות פסטה ופיצה וזה לגמרי יספיק. המחירים נוחים וסבירים מאד. פיצה גדולה- 48-53 ₪. מנת פסטה- 53-63 ₪. רביולי- 56 ₪. סלטים- 48-49 ₪.


מבחר הרטבים שהגיע עם המנות

מה אכלנו?

פוקאצ'ה שום ומוצרלה- הפוקאצ'ה הגיעה חמה, בצורת לחמניות קטנות, טעמי שום, גבינת מוצרלה, שמן זית ופרמזן. הרטבים שצורפו היו קרם חצילים וסלסת עגבניות. -19 ₪. זה היה ממכר, טעים מאד ויחד עם הרטבים פשוט אי אפשר להפסיק לנשנש. אסור לוותר.



סלט קפרזה- סלט קלאסי של המטבח האיטלקי. מורכב מעגבניות שרי, זיתי קלמטה, בצל סגול, סלרי, ארטישוק רוסטיקו, בזיליקום, סלסת עגבניות, גבינת מוצרלה טרייה ובלסמי מצומצם. 49 ₪. יופי של סלט טעים שהארטישוק מוסיף לו המון ויחד עם גבינת המוצרלה הטרייה זו מנה מיוחדת ומעט שונה מהסלט הירוק שאליו אנו רגילים.




פיצה קלבריה- פיצת פפרוני עם פטריות יער, גבינת מוצרלה ורוטב עגבניות 53 ₪. בצק דק וקריספי וטעים ביותר. יש לקחת בחשבון שמגיעה פיצה בגודל משפחתי! אהבנו את התוספות ונהנינו ממנה מאד.



פרוטי דה מארה- כאוהבי פירות ים לא היה ספק כלל שזו המנה שנבחר ובעיניי היא מנה מנצחת. פסטת לינגוויני קלסי עם שרימפס, קלמארי, מולים, שום, צ'ילי, עשבי תיבול ברוטב רוזה. 61 ₪. מנה עשירה בפירות ים, זה לא דוגמיות אלא בהחלט מנה נדיבה. אהבנו את רוטב הרוזה ואת השילוב עם הלינגוויני. מנה מומלצת לאוהבי פירות ים.



רביולי בטטה- המנה הגיעה בהפתעה מהסניף. לא הזמנו. מעל סכום הזמנה של 130 ₪ מפתיע הסניף במנה מתנה. מנה מצוינת עשויה ברוטב שמנת ופטריות. 56 ₪.



לסיכום: זה היה אחר צהריים שמח וטעים. נהנינו ממנות טעימות של המטבח האיטלקי וזאת ללא טרחה מלבד להרים טלפון ולהזמין. כל המנות היו טעימות מאד וחיסלנו אותן בלי להותיר פירור. ויש לי רק הערה אחת, היה חסר לי קינוח. אולי אפשר להכניס גם קינוחים לתפריט? אני לא יודעת אם זה אפשרי אבל שווה לבדוק.

פאט ויני- מתחם ביג קריות

למשלוחים- 2730*

אתר- FATVINNY

בפייסבוק- פאט ויני


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה