רשומות

יום ראשון, 26 באפריל 2020

איך להתאפר בשבע דקות ולהראות נפלא? לילך גוריון תלמד אתכן איך בסדנת איפור דיגיטלית

לילך גוריון בסטודיו- צילום יחצ


איפור עבורי הוא חלק מהשגרה. מאז שאני זוכרת את עצמי אני מתאפרת. לא אצא מהבית לא מאופרת. איפור דורש זמן ולא תמיד יש לי חצי שעה להשקיע בכך. לכן, שמחתי לשמוע על סדנת האיפור הדיגיטלית שיצרה לילך גוריון. לילך היא מאפרת מקצועית, מרצה ומדריכת איפור כבר 17 שנה והיא יצרה סדנה בשיטת "מאופרות ב-7 דקות". זו סדנת Refresh הכוללת 13 מפגשים ובהם מגוון שיטות וטיפים לנשים מגילאי 30+ בנושאי איפור.

לילך מעבירה את השיעורים בנינוחות וחיוך. היא נעימה מאד, מקצועית מאד וההסברים שלה מובנים, בהירים ומאפשרים התנסות עצמית. לדבריה "לאחר גיל 30 עור הפנים הופך ל"בוגר" והוא זקוק לאיפור עם דגשים אחרים, כי אי אפשר להתאפר בגיל 40 כמו שהתאפרנו בגיל 20" הטעויות הנפוצות באיפור גורמות לנו להיראות עייפות ומבוגרות יותר. 

מה למדתי בסדנא?

למדתי טכניקות איפור פשוטות ודגשים לעור בוגר- איך להסתיר כהויות, קמטוטים, להרים פנים נפולות וכן להבין את הטעויות הנפוצות ש"מפילות" לנו את העיניים או את הלחיים.

למדתי איך מורחים מייקאפ. הידעתם שרצוי למרוח גם על העפעפיים? למדתי מה ההבדל בין פריימר וקונסילר ואיך לא להעמיס איפור יתר על המידה. למדתי כמה קריטי להניח סומק באופן נכון ובאילו מברשות יש להשתמש. למדתי מה חשיבותו של הברונזר ואיך הוא יכול להועיל ב"הרמת" הפנים. למדתי איך לאפר את העיניים בשתי צלליות בלבד ולהימנע מתיחום. איך להניח את הצלליות ואיך ניתן להשתמש גם בסומק כדי לאפר את העיניים. למדתי כמה חשיבות יש למסקרה ואיך למרוח אותה נכון. איך להבריש את הגבות ולאפר אותן ועוד ועוד טיפים מצוינים.

לילך מאמינה שאנו צריכות לסגל לעצמנו איפור שיעניק מראה טבעי, רענן וקליל. "איפור כבד מבגר" היא אומרת. התוצאה הרצויה היא מראה רענן וצעיר יותר לעומת מראה עייף שמתקבל בטעויות ממש בסיסיות.
לאחר שלמדתי ושבתי וצפיתי בסרטונים. ניסיתי על עצמי את מה שלמדתי ובצילום כאן כך זה נראה ואלו התוצאות. מה דעתכן? אני הייתי מרוצה מאד. וכל זאת תוך 7 דקות בלבד!


ייחודה של הסדנא הדיגיטלית
הסדנא נשלחה אלי במייל וכוללת 13 מפגשים. יכולתי לצפות בשיעורים בזמנים הנוחים לי, לחזור על שיעור שוב ושוב עד שהרגשתי שאני מבינה היטב מה עלי לעשות וזה מעולה. בכל מפגש עוסקת לילך בחלק אחר של הפנים ומלמדת איך לאפר אותו, תוך מתן טיפים וטריקים מעשיים. כאשר המטרה הסופית היא השגת מראה איפור מקצועי ב-4-7 דקות בבוקר. ניתן להתייעץ עם לילך בכל התלבטות ושאלה.

בנוסף וחשוב מאד, הסדנא כוללת ליווי ותמיכה בקבוצת פייסבוק סגורה ייעודית על מנת  לתת את הדגשים האישיים בהתאם למבנה הפנים וסגנון החיים. המשתתפות מעלות תמונות לאחר התרגול ולילך והצוות מכוונות ומעצימות. אני העליתי תמונה שלי לקבוצה והיה משמח ומעצים לקבל הערות חיוביות ולהבין מה כדאי לעשות אחרת ומה פחות מתאים. למשל: לשנות את הצבע הכהה של הגבות לצבע רך ועדין יותר.

לילך משלבת בתהליך הלמידה וליווי משתתפות הסדנאות כלים אימוניים מעולם ה-NLP (בהכשרתה היא גם מאמנת) על מנת להגיע לתוצאות מעצימות במיוחד דרך הניראות החיצונית.

הסדנה מיועדת גם לנשים שיודעות להתאפר בכדי לשפר ולדייק את רמת המקצועיות ו"להתאים גרסה"- בהתאם לגיל וסגנון החיים, וגם לנשים עם "ידיים שמאליות" שצריכות ללמוד להתאפר מההתחלה.
עלות סדנת ה- Refresh הכוללת 13 שיעורים כרגע במחיר של 270 ₪ במקום 320 ₪ 

בנוסף , פיתחה לילך מברשות איפור ייחודיות המאפשרות הנחה של האיפור בצורה מקצועית ומדויקת. "מברשות הקסם" -הכוללות מברשת מייק אפ מושלמת לעור הבוגר ומברשת עיניים ייחודית של 3 פעולות במברשת אחת. המברשות, פיתוח וייצור ישראלי.
מחיר מברשת מייק אפ 189 ₪ ולחברות הקהילה 170 ₪
מחיר מברשת העיניים 159 ₪ ולחברות הקהילה 145 ₪ 

מברשות הקסם של לילך גוריון- מאופרות ב-7 דקות. צילום יחצ


החזון האישי של לילך : "קודם תאהבי את מה שאת רואה במראה, זה כבר יחלחל פנימה ויהדהד החוצה מלוא העוצמה שבך". השינוי החיצוני הוא מהיר! ומשפיע על כל העוצמה הפנימית שלנו.

לסיכום, אני למדתי והשכלתי מהמפגשים. למרות שאני מתאפרת במשך שנים רבות והייתי במספר מפגשי איפור שלימדו אותי להתאפר, עדיין לא ידעתי כיצד להשתמש בברונזר ובשימר באופן נכון. כיצד מניחים במדוייק סומק ואיך אפשר לוותר על תיחום העיניים. הטיפים שלילך נותנת הם מצוינים ויעילים ביותר וכעת אני משתמשת במה שלמדתי באופן קבוע באיפור היומיומי שלי. גם חוסכת זמן וגם נראית טבעית ורעננה.
ממליצה בחום להצטרף לסדנא ולקבוצת הפייסבוק.

הצטרפות לסדנאלחצו כאן 
קבוצת הפייסבוק- מאופרות ב-7 דקות
נייד ליצירת קשר עם לילך- 050-4448800




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה