רשומות

יום שלישי, 8 באוקטובר 2019

סקירת מוצרי טיפוח ואיפור של עדה לזורגן- מוצרים שמאפרים אוהבים



השבוע השתתפתי בכיתת אומן עם המאסטר לאיפור עידו רפאל. עידו הדגים והסביר ונתן טיפים על טכניקות מיוחדות באיפור שהוא המציא במהלך שנות עבודתו כמאפר. רבים מהמאפרים גילו את הטכניקות הללו ומשתמשים בהם. המאפרות שהשתתפו בסדנה גילו עניין רב בהדגמה ובהסברים הרבים. עידו גם סיפר על מוצרי האיפור והטיפוח בהם הוא משתמש והמליץ בחום על מוצריה של עדה לזורגן. הסתבר שרבות מהמשתתפות הכירו את מוצריה ומשתמשות בהם.

עדה לזורגן היא מאפרת מקצועית בינלאומית, בעלת בית ספר לאיפור ומוצריה הייחודיים והאיכותיים נמכרים באתר החברה (קישור בסוף הכתבה).

התנסיתי במספר מוצרים מתוך המגוון הרחב מאד שיש בחנות שבאתר. עדה פיתחה קו מוצרים איכותי ועכשווי המותאם הן למאפרים מקצועיים והן לצרכן. תוכלו למצוא שם מוצרי טיפוח ומייק אפ, מוצרי עיניים ושפתיים, סמקים, שימרים וברונזרים, מברשות איפור, ריסים, תיקי איפור ואביזרים משלימים. גלשתי באתר והאמת? לא ידעתי במה לבחור. רציתי ה-כל!

המוצרים בהם התנסיתי הם: מסיר איפור דופאזי, קרם לחות FUSION, שימר ומברשת איפור רב תכליתית.

מסיר איפור דופאזי



מדובר על מסיר איפור המיועד לעיניים ולשפתיים. אני השתמשתי בו גם כדי להסיר מייקאפ והוא היה יעיל ביותר. נעים למגע, נוח לשימוש והותיר את העור נקי, ספח את כל פיגמנטי הצבע ולא גרם לי לגירוי בעור, או ליובש. לאחר השימוש העור נראה רענן ומוכן למריחת קרם לחות, אותו תמיד אמרח לאחר ניקוי.
המוצר עשיר בפרו- ויטמין B5, קמומיל, הממליס ותמצית במבוק שהם חומרים אנטי דלקתיים, המיועדים להרגעת העור.

איך משתמשים? מנערים היטב את הבקבוק ומספיגים צמר גפן בנוזל ואז מנקים את הפנים, העיניים והשפתיים היטב.

המוצר מתאים לכל סוגי העור.

מחיר: 79 ₪.


קרם לחות FUSION


מדובר בקרם קינואה מיוחד. קרם לחות המיועד לעור רגיל עד מעורב. הקרם בעל נוסחה ייחודית העשירה בוויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו חיוניות ותמצית תה ירוק.

השתמשתי בקרם מדי בוקר וערב במשך השבוע האחרון. עיסיתי מעט מהקרם על עור נקי, הוא נספג היטב, מאד נעים והריח עדין וכמעט לא מורגש. לאחר השימוש העור לא היה שמנוני או מבריק ונראה רענן ויפה. לא היה צורך לחדש לחות לאחר מספר שעות כיוון שהעור היה עדיין ספוג לחות. בערב, מרחתי שוב לקראת שינה.

קרם לחות העושה את העבודה היטב ואני מרוצה מהתוצאות.

מחיר: 125 ₪

שימר מספר 18



שימר שמרקמו משי, נותן מראה נוצץ וזוהר. אני משתמשת בו כדי להדגיש עצמות לחיים ולהאיר את הפנים. ניתן להניח על גשר האף וקצה האף כדי להעניק לאף מראה דק ומורם יותר. על השפה העליונה כדי שייווצר מראה של שפה עליונה מלאה.

אני מעדיפה מראה טבעי כך שמניחה את השימר בנגיעות קלות ובעזרת כרית האצבע. אבל, למראה ערב זוהר ניתן להדגיש עם שימר חזק יותר.

מחיר: 108 ₪

מברשת רב תכליתית מספר 27



מברשת מצוינת מתאימה הן למריחת מייקאפ, סומק או ברונזר. ליצירת הצללות ועוד. נוחה לשימוש, יציבה, נעימה למגע על העור ורכה כך שהתאפשר לי להניח את האיפור בצורה אופטימלית.
מחיר: 179 ש"ח

אתר עדה לזורגן- לחצו כאן

תגובה 1: