רשומות

יום שני, 28 באוקטובר 2019

אופטי סטור השיקו סניף צפוני בסינמול לב המפרץ



יש אקססוריז שאי אפשר בלעדיהם וכל המרבה הרי זה משובח. משקפיים, בעיניי, הם מהסוג הזה. יש לי מגרה ייעודית רק למשקפיים ואני נהנית מאד להתאים משקפיים ללבוש. זו האמירה האופנתית שלי. לכן, גם שמחתי לשמוע על השקת הסניף הצפוני של אופטי סטור בסינמול לב המפרץ. סוף סוף קרוב לבית ועם מגוון עצום של משקפי שמש ומשקפי ראיה.

על אירוע ההשקה מיטל מנשה מנהלת השיווק של קניון הסינמול בשיתוף משרדה של אשת יחסי הציבור לימור כרסנטי המקצוענית. וכתמיד, זו אכן הייתה השקה מכובדת ומפנקת שבה לא הפסקתי למדוד משקפיים, להתפעל מהמגוון הגדול ולהתלבט איזה זוג הולם לי יותר ובמה לבחור.







בסניף רחב הידיים, המעוצב והנוח תמצאו מסגרות ראיה ושמש של כל המותגים המובילים בעולם. יש בסניף גם דגמים ייחודיים שלא תמצאו בשום חנות אחרת. גם המחירים בסניף מפתיעים לטובה ואטרקטיביים במיוחד.

בין המותגים מצאתי משקפיים של פראדה, ולנטינו, מיו מיו, אוקלי, רייבאן, רודי פרוג'קט, משקפי ספורט מקצועיים ועוד. כל המשקפיים מתומחרים באופן עקבי ב- 40%- 20% מתחת למחירי השוק המקובלים. חשוב לציין כי לרגל הפתיחה ניתנות הנחות נוספות ועד 60% הנחה. כך שמי שחשקו בזוג מדליק של משקפיים, זה הזמן המתאים למהר לסניף וליהנות מהמחירים המוזלים.


          כולנו חמושים במשקפי שמש של אופטי סטור- עפרה פלטנר, ניקולאי קדוש, חני לביא ואנוכי

רשת אופטי סטור ידועה במקצועיותה והיא דוגלת בשרות הלקוח גם לאחר רכישת המשקפיים. נוכחתי בכך כאשר כשעה לאחר הרכישה קיבלתי למייל את החשבונית שלי וגם הודעה על כך שנכנסתי ל-3 הגרלות ובמידה ואזכה אקבל שובר ע"ס 300 ₪ לרכישת משקפיים נוספים. עד כה, לא קיבלתי יחס כזה משום חנות משקפיים.

בסניף יש חדר בדיקה ואופטומטריסט מומחה, כשר כל בדיקות הראיה מוענקות במקום בחינם. בנוסף לכך, הרשת מתמחה בתחום משקפי המולטיפוקל וניתן למצוא בסניף את כל עדשות המולטיפוקל המובילות כמו: SHAMIR, RODENSTOCK, ZEISS, ESSILOR, HOYA, ועוד. כל זאת, במחירים נמוכים משמעותית ממחירי השוק.


הרשת פועלת במדיניות של שקיפות ובניגוד לחנויות אחרות מפרסמת את מחירי כל הדגמים באתר שלה וללא יוצא מהכלל. כך שמתאפשר לכם להשוות מחירים ולהיווכח היכן אתם מקבלים תמורה מלאה. ומכיוון שהאמינות חשובה מכל הרי שמדובר רק בעדשות מקוריות עם אחריות יצרן מלאה ובנוסף- אחריות מוחלטת להסתגלות של 30 יום, במהלכם תוכלו להתחרט ותקבלו את כספכם חזרה.

זה הזמן להתחדש במשקפיים עם סטייל הורס, איכותיים ובמחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

אופטי סטור- קניון סינמול, לב המפרץ.

לאתר אופטי סטור לחצו כאן
לפייסבוק- לחצו כאן



תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק