רשומות

יום שישי, 25 באוקטובר 2019

הכירו את חני לביא ואת תחנת הרדיו האינטרנטית שהקימה "רדיו לב העיר"



השבוע השיקה חני לביא את תחנת הרדיו האינטרנטית שלה "רדיו לב העיר" במקום משכנה החדש בחיפה, במתחם שרונה שבעיר התחתית. עשרות רבות של אורחים הגיעו לשמוח עם חני ולפרגן לה.


את חני לביא הכרתי במסגרת היותי בלוגרית. פגשתי אישה נמרצת, חייכנית, אכפתית וחמה. עוד לפני שידעתי כי יזמה והקימה את רדיו לב העיר, חשבתי כי זו אישה כלבבי. ואכן, במשך הזמן החיבור בינינו והערכתי אליה רק גברה. כי חני היא לא רק אשת תקשורת מקצועית ומצליחה, היא חברותית, אהובה, יוזמת ופועלת להעצמה נשית, לחיבורים בין אנשים ולשוויון. אי אפשר שלא להיכבש בקסמה.




ביקרתי אותה לפני ההשקה, במקום משכנה החדש שבמתחם שרונה, בהובלת איתן פרדו רוקואס, המנהל את כל פעילות שרונה בצפון. חני ואיתן ערכו לי סיור מקיף במתחם המעוצב והמיוחד המשתרע על פני 1400 מ"ר. במתחם מוצעים משרדים בגדלים שונים וכ-70% ממנו כבר מאוכלסים, עורכי דין, סטארטאפיסטים, רואי חשבון, חברות נדלן, שהבינו את הפוטנציאל הגבוה של המתחם ואת האפשרויות העסקיות שהוא מציע. 





את "רדיו לב העיר" הקימה חני בשנת 2014. הרדיו הוא רדיו אינטרנטי הפועל במשך כל שעות היממה. הוא מציע מוזיקה ותכנים מקוריים. תכניות הרדיו כוללות ראיונות עם אנשי כנסת, מובילים חברתיים, משפיענים, נשות עסקים ועוד. החזון שעומד מאחורי הינו פיתוח והעצמה נשית, תוך השגת שוויוניות בין המינים ומתן מענה לצרכיהן של נשות העסקים והעצמאיות. לשם כך, משקיעה חני ביצירת שיתופי פעולה, הרחבת קהל המאזינים ופיתוח פרויקטים חדשניים. באולפן הרדיו שלה היא נותנת במה לכולם, כדי שיביעו את חלומם, יביאו לידי ביטוי את יכולותיהם ויצליחו להגשים את שאיפותיהם. בדיוק כפי שהיא עצמה עשתה.


לפני שהקימה את הרדיו, עסקה חני בהפקות אופנה ואירועים והייתה שותפה למיזמים עסקיים, את חלומה להקים תחנת רדיו מימשה, תוך שהיא מתגברת על מהמורות טכניות, מימון, רכישת ציוד מתקדם ותוכנות מתאימות. האולפן הוקם בנשר ותוך זמן קצר סחף מאזינים רבים, גדל והפך להיות לגוף שידור מוכר ומשפיע.

 
  האהדה הרבה לה זוכה חני לביא ורדיו לב העיר ניכרה בהשקה החגיגית במתחם שרונה. רבים הגיעו לבטא את הערכתם ביניהם: שר הכלכלה אלי כהן, ראש עיריית נשר רועי לוי, סגן ראש עיריית חיפה עו"ד דוד עציוני,  ניצן מרסיאנו מנכ"לית קסטרא, מאיר קילים, מנכ"ל חברת קילים לתאורה והגברה, זאזא כהן, המפיקה, שרון פימה, בעלת בוטיק, ניקולאי קדוש, מעצב האופנה, דפנה אולמן בארי, המלונאית ואשת העסקים, חנה ומוטי וגנר, אסתריקה נגיד, עופרה אביב פלנטר, גדי נס, יורם מארק- רייך, דינה רפאל, רחלי בן גלים, ועוד פוליטיקאים, אנשי עסקים ונשות חברה.



                             שר הכלכלה מברך את חני
                        בצילום- יוני ליבמן הוא אלדיני הגדול, רחלי בן גלים, אנוכי, יהודית שטרן ולימור 

ואי אפשר בלי הקינוחים הנהדרים של ניקול רפלוביץ שהרשימו את כולנו





בנימה אישית אומר כי התפעלתי מאד מיכולתה של חני שידעה לשים בצד את ההתרגשות והשמחה, לברך את אורחיה ולא לשכוח אף אחד, לציין את שמותיהם (בלי להתבלבל לרגע) לספר עליהם בהרחבה ולתת לכל אחד את ההרגשה שהוא חשוב ויקר לה. אין לי ספק שהמקצועיות שהפגינה ויכולותיה הם שהביאו להצלחת התחנה ויצעידו אותה אל היעדים הבאים אותה הציבה לעצמה והם- הקמת סניפים בכל הארץ, הרחבת צוות התחנה והרחבת השידורים. בשביל חני השמיים הם הגבול.


בהצלחה רבה לחני. הצטרפו למאזינים גם אתם

לפייסבוק- לחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה