רשומות

יום שלישי, 8 באוקטובר 2019

מאסטר האיפור עידו רפאל הגיע לחיפה לסדנת אומן מיוחדת



עידו רפאל הוא מאפר בינלאומי שחזר לארץ מהוליווד, שם איפר את כוכבות העל והסלבס כמו – ג'ון לג'נד, אן מארי, ג'ייסון דרולו, קיארה פיראני, אלטרה רוסליני ועוד רבים. עידו שב לארץ כיוון שאימו חלתה וביקשה שישוב.

עידו, הוא בן למשפחה חרדית שיצא בשאלה, שרת בצבא ולאחר שהשתחרר פנה ללימודי איפור והחליט לנסות את מזלו בארצות הברית. לאחר חודשי התאקלמות התחיל להתקדם באופן מטאורי והוזמן לאפר ולעבוד עם כל השמות הנוצצים בניו יורק ולוס אנג'לס. עם שובו לארץ החל לאפר את הסלבס המקומיות כמו: לאה שנירר, נועה קירל, נטע אלחמיסטר, אנה ארונוב, מרינה מקסימיליאן בלומין ועוד.

השבוע הגיע עידו רפאל לצפון, למתחם שרונה ספייס,  ביוזמת המפיקה ואשת יחסי הציבור זאזא כהן, שהיא גם המנהלת האישית שלו, כדי להעביר סדנת אומן למאפרות הצפוניות וללמד אותן טיפים וטכניקות באיפור ערב, איפור כלות ואופנה. הוא הדגים על דוגמנית איפור גבות וחילק עם המאפרות את סודותיו.



צילום וידאו מתוך הסדנה

אני מבינה מעט מאד באיפור ויודעת לאפר את עצמי בלבד ולא תמיד בהצלחה גדולה. היה מסקרן לראות כיצד עידו מצליח תוך דקות מספר לאפר את הדוגמנית באופן שתראה נפלא אבל לא מאופרת מדי. התלהבתי במיוחד מאיפור הגבות. עם הגבות שלי אני זקוקה לאיפור כזה באופן קבוע. אין לי ספק שמדובר במקצוען אלוף והייתי שמחה מאד לזכות באיפור אצלו. לו הייתי כלה זה המאפר בו הייתי בוחרת ללא שום היסוס.




המאפרות הרבות שהגיעו לסדנה ישבו מרותקות וקיבלו לא מעט טיפים שישמשו אותן בעבודתן. את הטכניקות המיוחדות באיפור המציא עידו בעצמו והיום לא מעט מאפרים מובילים משתמשים בטכניקות שלו. עידו אפשר למאפרות לשאול שאלות, ענה והסביר והדגים כל טכניקה. בנוסף, הסביר גם על מוצרי עדה לזורגן בהם השתמש ועל האיכויות שיש למוצרים. אותי הוא שכנע.

בין המוזמנות היו העיתונאיות רחלי בן גלים, שני מועלם וקים. הייתה גם אשת הרדיו חני לביא ומנהל ומוביל פעילות שרונה ספייס בצפון- איתן פרדו- רוקואס.

      מימין- חני לביא, עידו רפאל, רחלי בן גלים, זאזא כהן ואיתן פרדו- רוקואס

                                 רחלי בן גלים ואנוכי

                     זאזא כהן ואנוכי

הסדנא נמשכה כשלוש שעות והמשתתפות זכו לידע שימושי רב. אישית, הבנתי שאני בעצם, לא יודעת הרבה על איפור וגם מה שחשבתי שאני יודעת הוא לא מדויק. יש לי הרבה מאד מאד מה ללמוד. עוד אני יכולה לומר שעידו הרשים אותי בניסיונו הרב, מקצועיותו ויכולתו להדריך. הוא לא רק מאסטר באיפור הוא גם מורה מחונן.

עידו רפאל בפייסבוק- לחצו כאן

עידו רפאל באינסטגרם- לחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה