רשומות

יום רביעי, 30 באוקטובר 2019

חברת "ביו סקלפצ'ר" נרתמה להגברת המודעות לסרטן השד ויזמה אירוע התרמה מרגש

           צילום- משה מעוז


חודש אוקטובר הוא חודש העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. גילוי המציל חיים. חברת "ביו סקלפצ'ר" בבעלות אורלית אוקוביץ' (הזכיינית של החברה בארץ) הדוגלת במוצרים טבעיים, נרתמה לעזור בנושא ויזמה ערב התרמה מיוחד במינו. בערב נשים מפנק במיוחד, העבירה גב' אוקוביץ' תרומה למחלקה האונקולוגית בביה"ח בני ציון. ואם לא די בכך, רכשה אורלית 2 ציורים במכירה פומבית שהתקיימה בערב מיוחד ב'ספורטן' של האגודה למלחמה בסרטן כשכל ההכנסות מיועדות לקידום הטיפול במחלה.

                 צילום- משה מעוז
                 אורלית אוקוביץ' ורחלי בן גלים. צילום- משה מעוז
                            סיגל אורון יד ימינה של אורלית ומנהלת סניף חיפה עם אורלית צילום- יפה גביש

סיפורה של אורלית מרתק במיוחד. היא הגיעה לתחום בניית הציפורניים בדרום אפריקה. שם למדה והתוודעה למוצרים הייחודיים של חברת ביו סקלפצ'ר המבוססים על מוצרים טבעיים ולא מזיקים. כשסיימה ללמוד ושבה לישראל החליטה להביא את הבשורה גם אלינו והפכה להיות הזכיינית בארץ. כיום, מדובר במעצמה של ממש עם סניפים בכל הארץ, מכללה וקורסים, צוות הדרכה גדול, סלונים מורשים ומבחר רחב של מוצרים ידידותיים וטבעיים.

                             ד"ר אגבריה, אורלית אוקוביץ'. צילום- משה מעוז
           ד"ר אגבריה, מירי ארבל, אורלית  ומשה אלול צילום- משה מעוז


אירוע ההתרמה אותו יזמה אורלית נועד להעביר את המסר בדבר חשיבות הבדיקה המוקדמת לסרטן השד. לערב הוזמן ד"ר עבד אגבריה, מנהל המחלקה האונקולוגית בביה"ח בני ציון בחיפה. ד"ר אגבריה, מומחה בתחומו ומוערך מאד, סיפר לנו על עבודתו במחלקה ודיבר על חשיבות הבדיקה העצמית של כל אחת מהנשים "אתן אלה שמכירות את גופכן" אמר הד"ר. "תבדקו את עצמכן. אל תחששו ואם אתן מוצאות דבר מה חריג בואו להיבדק." עוד סיפר כי, כיום, כאשר מגלים בזמן את הגידול אחוזי ההחלמה גבוהים מאד. לכן כה חשוב להיבדק בזמן.

לאירוע הגיעה גם מירי ארבל שסיפרה את סיפורה האישי ודיברה על חשיבות הספורט בחיי המשתקמות. היא עצמה חברה בקבוצת "לביאות בוורוד" העוסקת בספורט חתירה וחותרת עם חברותיה, משתתפת בתחרויות בארץ ובחו"ל.


קיטרינג בוורוד, מעשה ידיו להתפאר של השף אבי פטל. אסתטי וטעים. צילום- יפה גביש

עוד שמענו את משה אלול המקעקע הידוע שסיפר על שחזורי החזה אותם הוא מבצע. הוא משחזר פטמות לנשים שעברו כריתה ושחזור שד ועושה זאת בשיטה ייחודית שפיתח בעצמו. כיום, הוא מלמד את השיטה למקעקעים נוספים הן בארץ והן בחו"ל.

השתתפו באירוע עיתונאיות, בלוגריות ונשות חברה מכל הארץ היו: רחלי בן גלים, חני לביא, גליה חזן, רות ברונשטיין, רונית קיטאי, סמדר גוטמן, צילה ברוך, לימור מגן, לימור כרסנטי, נטע פלג, לימור גרובר זלצר ועוד. כולן לבשו וורוד לרגל האירוע ומתוך הזדהות.

          רחלי בן גלים וחני לביא     צילום- משה מעוז

    נטע פלג, צילה ברוך, אנוכי, לימור גרובר וגליה חזן. צילום משה מעוז

         
          לימור גרובר, אנוכי ורות ברונשטיין. צילום- משה מעוז

אין ספק שזה היה אחד האירועים המרגשים והמשמעותיים שהתקיימו בחיפה בחודש המודעות לגילוי מוקדם לסרטן השד ויישר כוח לאורלית אוקוביץ' ולחברת ביו סקלפצ'ר על ערב מהנה ועל תרומתם המכובדת.

לאתר ביו סקלפצ'ר – לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה