רשומות

יום ראשון, 20 באוקטובר 2019

מתחם MOVIELAND נפתח בקניון עזריאלי חיפה בפרמיירה עולמית לסרט ג'ארהד 4 חוק השבות

בצילום- מימין: עופר שביט, מנכ"ל קניון עזריאלי חיפה, עוזי ברזילי מפיק הסרט, פיליפ רות מחברת ההפקות ואפי ליפשיץ מנכ"ל מובילנד.


חגיגה לחיפאים עם פתיחת מתחם מובילנד בקניון עזריאלי חיפה. השקת המתחם החדשני והמפנק לאחר שנים רבות בהם לא היה קולנוע בקניון, נערכה בהשתתפות כל מכובדי העיר, יזמי מובילנד וכוכבי הסרט ג'ארהד 4- חוק השבות.

חברת מובילנד השקיעה 20 מיליון ₪ בפתיחת המתחם החיפאי שהוא המתחם השלישי. מתחמים דומים תמצאו בכרמיאל ובנתניה. (בקרוב גם בעפולה). עיצוב המתחם מרשים וחדשני ומציג את הדור הבא של בתי הקולנוע. אני נהניתי במיוחד מכורסאות הישיבה הנוחות והמפנקות שאפשרו לצפות בסרט בנוחות מקסימלית.

המתחם כולל שבעה אולמות קולנוע חדישים ומעוצבים. מתוכם שני אולמות המציעים ישיבה על ספות זוגיות מעוצבות ונוחות, אולם מעוצב ומאובזר במיוחד לילדים, עם כורסאות המותאמות בגודלן לילדים עד גיל 12 שיזכו לחוויית צפייה "כמו הגדולים" וגם מתחם השתרעות עם פופים.

                                   צילום- משה מעוז
                             צילום- משה מעוז

אחד האולמות במתחם מצויד באחד ממסכי הקולנוע הגדולים שנראו בארץ, באורך של כ-13 מטרים. המתחם מציע את כל הטכנולוגיות החדישות ביותר ואין ספק שלצופים מובטחת חוויה קולנועית מיוחדת במינה.

מזנון הקולנוע הגדול במיוחד ויציע מגוון מוצרים רחב ומודל שירות ותמחור חדשני הכולל מילוי חוזר  לשתייה ושפע חבילות MovieDeals  המאפשרות לחסוך עד עשרות אחוזים על מחירי הפופקורן והשתייה כולל תפריט מוזל לילדים (עד גיל 12 ועד השעה 19:00 בכל יום).

אפי ליפשיץ , מנכ"ל חברת מובילנד (MOVIELAND) אמר " אחרי שנים רבות שבהן לא היה בית קולנוע בקניון עזריאלי חיפה, אנו גאים לחנוך היום את הדור הבא של בתי הקולנוע דווקא כאן". מובילנד תספק לתושבי חיפה קולנוע מעוצב וייחודי, כזה שיהיה חלק אמיתי מחיי הקהילה באזור. אנו מזמינים את כל תושבי חיפה והסביבה לגלות את הקולנוע מחדש".

 אפי ליפשיץ והשחקן עמוס תמם

לפרמיירת הסרט ג'ארהד 4 חוק השבות הגיעו כוכבי ומפיקי הסרט: פיליפ רות מחברת ההפקות, עוזי ברזילי מפיק הסרט והשחקנים: עמוס תמם, צחי לוי ורעייתו לוסי אהריש, עופר שכטר, לירון לבו, עדי אלמו, ריימונד אמסלם, שנטי השנטי, רון שחר ויעל איתן שהצטלמו עם המוזמנים והתרשמו מהמתחם החדש.






הסרט ג'ארהד 4- חוק השבות הוא הסרט הרביעי בסדרת סרטי מלחמה בהם חיילים אמריקאים משתפים פעולה עם צבאות אחרים. הפעם עם צה"ל. העלילה עוסקת בטייס ישראלי שהוא בנו של סנטור אמריקאי, אשר מטוסו נופל בשטח סוריה והוא נופל בשבי. כוחות משותפים של שלדג והמארינס יוצאים להצלתו. הרבה אקשן, הרבה יריות ומתח.

בין המוזמנים אנשי תקשורת, אנשי עסקים, אנשי קולנוע, נשות חברה וידוענים רבים. ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, עופר שביט מנכ"ל קניון עזריאלי חיפה, עו"ד יונה יהב ופרופ' רבקה יהב. אור שחף מנכ"ל החברה הכלכלית חיפה, מאיר קילים מנכ"ל ובעלי 'קילים' לתאורה והגברה. חני לביא, רחלי בן גלים, אורלי שלומי, לימור גרובר, יורם מארק- רייך, דינה רפאל, ניקולאי קדוש, שרון פימה ועוד רבים.

לאתר מובילנד לחצו כאן

צילומים: משה מעוז, יפה גביש



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה