רשומות

יום ראשון, 27 באוקטובר 2019

רביעיית הטנורים IL DIVO בהופעה בלתי נשכחת עם המופע TIMELESS



היכל מנורה מבטחים היה מלא אתמול עד אפס מקום. כולנו הגענו לשמוע את רביעיית הטנורים IL DIVO, רביעיית הטנורים המפורסמת בעולם של המפיק האגדי סיימון קאוול.

                IL DIVO- Foto conjunto Colon - באדיבות אגואיסט הפקות

זו הייתה חוויה מרשימה ומהנה מאד. חברי הלהקה שאותם בחר קאוול מרחבי אירופה וארה"ב הם: סבסטיאן איזמברד (Sebastian Izambard)  מצרפת, דיוויד מילר (David Miller) מארה"ב, אורס בוחלר (Urs Buhler)  משוייץ, וקרלוס מרין Carlos Marin מספרד. הרכב מצוין אשר מצליח לשלב בין קולות ארבעת הטנורים לכדי הרמוניה מפעימה.

          האולם מלא ומחכים בהתרגשות לתחילת ההופעה

המפיק המוסיקלי סיימון קאוול, מי שנחשב לשופט הריאליטי המפורסם בעולם הוא זה שייסד את רביעיית IL DIVO והמופע שלהם מבוסס על שילוב של מוזיקה קלאסית ומוזיקת פופ. ז'אנר המכונה גם בשם "פופרה". במופע הם משלבים בין שירים ידועים ומוכרים לבין שירים שנכתבו במיוחד עבורם והם זוכים להצלחה עצומה ברחבי העולם וגם אצלנו. לפני כשנתיים הופיעו כאן בהצלחה רבה וכעת הגיעו שוב במסגרת סיבוב הופעות אירופאי יוקרתי לציון 15 שנות הופעה.

      מתרגשים לקראת ההופעה

אהבתי במיוחד את שילובי הווידאו ארט שהוקרנו בהתאמה מושלמת לשירים והווידאו שהראה את הלהקה מתחילת דרכה לפני 15 שנה ועד היום היה מרגש ומוצלח. ללהקה יש סגנון מובחן משלה והדרך בה הם מבצעים שירים מוכרים וידועים מיוחדת. כמו השיר של לאונרד כהן hallelujah המרגש והיפה.




IL DIVO   הוציאו עד כה עשרה אלבומים שנמכרו בעשרות מיליוני עותקים, ובהם להיטים רבים. הם זכו באלבומי זהב ופלטינה בלא פחות מ-36 מדינות, וכבר בסיבוב ההופעות העולמי הראשון שלהם, הקונצרטים שלהם היו מלאים עד אפס מקום. ללהקה מיליון וחצי עוקבים בפייסבוק ולמעלה מחצי מיליון עוקבים ביוטיוב


ההופעה בה צפיתי הייתה מושקעת, מקצועית ומלוטשת שכללה תזמורת בהרכב מלא על הבמה, ווידאו ארט ייחודי ומגוון שירים אהוב. לקראת הסיום הניפו חברי הלהקה את דגל ישראל וזכו למחיאות כפיים סוערות. במהלך המופע הם גם סיפרו על עצמם ועל התרשמותם מהביקור בישראל וציינו שהם כבר מחכים למופע הבא. גם אנחנו!




הפקה: EGOeast הפקות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה