רשומות

יום שבת, 26 באוקטובר 2019

אירוע גאלה להעלאת המודעות לסרטן השד ב"ספורטן" חיפה



בשנים האחרונות גוברת ההבנה שיש חשיבות רבה לגילוי מוקדם של סרטן השד. ארגונים רבים נרתמו להעלאת המודעות. בחיפה הרים את הכפפה קובי מימון, מנכ"ל רשת "ספורטן" ויחד עם ענבר בן דור, מנהלת ספורטן חיפה וזאזא כהן שעל היח"צ, קיימו יום מיוחד שכלל מגוון פעילויות ספורט והרצאות בנושא. שיאו של היום ערב גאלה מרגש במיוחד שכל הכנסותיו הם תרומה לעמותת "גמאני חליתי בסרטן השד" אשר חברותיה מתמודדות עם המחלה.

                                    בכניסה לאולם 

את הערב המרגש אליו הגיעו אנשי תקשורת, אנשי עסקים, נשות חברה ועוד (כל אחד רכש כרטיס תרומה) הנחתה מאיה פישל- רוסו. במהלך הערב, שמענו את סיפוריהן המרגשים של יפית אלפרסון אלמליח ושל שרית צאיג מעמותת "גמאני" האזנו לשירתה של שרון חזיז, אשר במהלך הופעתה נחשפה וסיפרה שגם היא חלתה בסרטן וסיפרה על דרך התמודדותה ועל החשיבות שיש בבדיקה מוקדמת מצילת חיים. לאחר מכן התקיים מופע של לירון רמתי ודורון רפאלי.

 מאיה פישל- רוסו מנחה את הערב
 קובי מיימון, מנכ"ל רשת ספורטן, ענבר בן דור, מנהלת ספורטן חיפה ומאיה פישל רוסו
רחלי בן גלים, זאזא כהן וניקולאי קדוש

כמו כן, התקיימה מכירה פומבית של צילומים של הדוגמנית היפהפייה מוניקה ג'וסף שנרתמה יחד עם הארט דיירקטור עידו רפאל (שהוא גם אמן ומאפר בינלאומי), לנושא. הצלם הכישרוני בן אסיף צילם את הקונספט הייחודי. שניים מהצילומים נרכשו על ידי אורלית אוקוביץ', בעלת חברת ביו סקלפצ'ר ומפארים את משרדי החברה בחיפה.

אישית, התרגשתי במיוחד מסיפוריהן של יפית ושרית, חברות עמותת "גמאני" שחשפו את התמודדותן האישית באופן פתוח וכן. שרית סיפרה על בתה הקטנה והחלטתה להגיע לבית הספר של הילדה כשהיא קרחת וכשהילדה נשאלה על כך סיפרה שלאמא שלה יש סרטן, אך היא תחלים ושיערה יצמח מחדש. ואכן, כשהחלימה, הגיעה שוב לבית הספר והראתה לכולם ששערה צמח ושהיא בריאה. יפית סיפרה על הקושי בהתמודדות עם בשורת המחלה, על הרגעים הקשים, על הצורך לקבל החלטות גורליות מבלי לדעת האם ההחלטה היא נכונה.
 יפית ושרית מעמותת "גמאני"

התובנה שלי מהערב הכל כך מרגש היא שחייבים ללכת ולהיבדק, בדיקה מוקדמת מצילה חיים, פשוטו כמשמעו.

ולבסוף, מרגש להיווכח שיש לא מעט אנשים טובים ונדיבים הפועלים כדי לעזור ולתמוך. הם אלה שבזכותם זכה ערב הגאלה בספורטן להצלחה רבה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה