רשומות

יום רביעי, 2 באוקטובר 2019

ערכת קראטין פורטה מבית ג'ויה מעבדות קוסמטיקה- לשיער בריא, זוהר ומוגן



מוצריה של חברת ג’ויה מעבדות לקוסמטיקה מוכרים לי כבר זמן רב ומאז שהתחלתי להשתמש בהם, אני לא מחליפה אותם באף מוצר אחר.

הפעם, אני רוצה שתכירו את ערכת קראטין פורטה. ערכה המכילה שמפו, קרם לחות ומסכת הזנה. ניסיתי את המוצרים והם מעולים. רכיב הקראטין שבמוצרים חשוב במיוחד ומדוע? כיוון שמדובר ברכיב העוטף את סיב השערה בשכבת הגנה נוספת הסוגרת את הקטיקולה ומסייעת לשיקום שיער פגום.

מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי, לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער שעבר פעולות כימיות כגון החלקה, הבהרה, צבע וסלסול.
לאחר השימוש במוצרים השיער רך וגמיש יותר. הריח נעים והוא נראה מבהיק וזוהר.



שמפו טיפולי
השמפו בסדרת קראטין פורטה הוא ללא מלחים, מועשר באקסטרא חלבון קראטין טהור ומסייע בשיקום, חיזוק ושמירה על שערינו. מרחתי את השמפו על שיער רטוב, עיסיתי בעדינות ואחר שטפתי במים. השיער התנקה ביסודיות, נראה יפה וצבעו בהק. הבונוס- ריח נעים מאד.

ניתן להשתמש בשמפו יום יום, מתאים לכל סוגי השיער ובמיוחד למי שעשתה החלקה.



קרם לחות
רוצים לעצב את השיער? זה המוצר הכי מתאים. בין אם השיער לח או יבש. אני מורחת על השיער ומעצבת בקלות ונוחות. הקרם ללא מלח, מועשר באקסטרא חלבון קראטין טהור, עם ויטמינים החיוניים לשיקום השיער. יש בו גם חמאת שיאה המעניקה לשיער רכות נהדרת.

לאחר השימוש בקרם השיער נראה מצוין, יש לו ברק ורכות ואני אוהבת את הגמישות שלו ואת ריחו. אפשר להשתמש בו יום יום.



מסכת הזנה
אני לא משתמשת בקונדישנר, מעדיפה להשתמש פעמיים בשבוע במסכת הזנה. מסכת הקראטין פורטה מצוינת עבורי. היא ללא מלחים, מחזקת את השיער, שומרת עליו ויש בה מיקרו קפסולות המכילות ויטמינים וחומרים פעילים החיוניים לבריאות השיער. כשמשתמשים במסכה המיקרו קפסולות מתרככות ומשחררות את הויטמינים והחומרים הפעילים אשר חודרים לסיב השערה, מזינים ומצפים בשכבת הגנה.

מסכה מצוינת המצליחה לעזור לי בשמירה וטיפוח השיער, במיוחד כיוון שאני צובעת וזה פוגע בשיער. המסכה מתאימה מאד למי שצובעת, כמוני, או עברה סלסול או החלקה. אני נוהגת למרוח את המסכה על שיער רטוב לאחר חפיפה. לעסות ולהמתין כ-2 דקות ואז לשטוף. השיער נראה נפלא וקל לסירוק.





את המוצרים תוכלו לרכוש באתר המושקע והיפה של ג'ויה- לחצו כאן. בנוסף, כאשר אתן נכנסות לאתר הוסיפו את הקוד KF10 שמקנה לכן מתנה בכל רכישה: סרום אינטנסיב 55 מ"ל+ 2 דוגמיות של מסכות מהסדרה.
ברכישה מעל 249 ש"ח משלוח חינם עד הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה