רשומות

יום שישי, 16 במרץ 2018

בית האופנה 'silise' משיק את קולקציית קיץ 2018 בהצדעה לנשים עוצמתיות

צילום- דביר כחלון

בית האופנה 'SILISE' הוא אחד מבתי האופנה אותם אני מעריכה במיוחד. הפריטים אותם ניתן למצוא ב-SILISE הם ייחודיים במינם, איכותיים ויפהפיים. זוהי רשת יוקרה בעלת חזון בו כל אישה חובבת סטייל בישראל יכולה להתחדש באאוטפיטס יוקרתיים היישר ממסלולי האופנה והבוטיקים המובילים באירופה.

הגעתי ליום הצילומים של קולקציית קיץ 2018 ושוחחתי עם סימה ודש ובתה יעל ודש אבישר, בעלות הרשת,  אודות המגמות העכשוויות ובחירת הפריטים. הרשת שמה דגש על ייבוא קולקציות בגדים בתפירה עילית, צעיפים במגוון דוגמאות, תכשיטים איכותיים, תיקים התואמים לסגנון החיים של הנשים בישראל ומגוון אקססוריז במראה עכשווי ומדוייק, להשלמת הלוק. "הפריטים בבית האופנה שלנו צריכים להתאים לאורח החיים שלנו. זה המוטו על פיו אנו בונות את הקולקציה" אמרה לי סימה ודש שהקימה את הרשת. " האישה הישראלית היא אישה עסוקה, דינמית שאוהבת מראה מיוחד ושונה. אנו מספקים לה זאת ומביאים מבחר גדול של פריטים אך מעט מאד מכל דגם"

סימה ודש ובתה יעל ודש אבישר, בעלות הרשת

כל הפריטים ברשת SILISE מותאמים לנשים עוצמתיות, עצמאיות, חזקות ומלאות בטחון. לכן, גם הקמפיין הנוכחי של הבוטיק נוצר כדי להצדיע ולהעצים נשים ישראליות שעשו זאת בגדול – סיגל שחמון, לירז מסילתי ודנה מגן. כל שלושת הפרזנטוריות היו בעברן דוגמניות, נשות אופנה, תקשורת ובידור וכיום מתחזקות קריירה עצמאית מפוארת במגוון תחומים.





סיגל שחמון היא אדריכלית ומעצבת פנים בכירה עם מעגל לקוחות רחב מאוד, דנה מגן היא אשת עסקים מצליחה בתחום התכשיטנות והאקססוריז ולירז מסילתי משמשת כיום כיועצת הנקה המסייעת למאות אימהות צעירות ומדריכת פילאטיס ששמה לה למטרה לקרב בין גוף לנפש בקרב לקוחותיה ולשדרג את איכות חייהם.



כל אחת מהן היא אישה מרשימה בעלת מסר אישי עוצמתי ואמירה מדויקת לגבי עצמה ולגבי החיים. נתיב החיים בו הן בחרו מאפיין במדויק את לקוחות הרשת: נשים עוצמתיות שבנו את עצמן במו ידיהן ואינן תלויות באף אחד על-מנת לפתח קריירה משגשגת ולחיות חיים משוחררים ונטולי עכבות.

SILISE הוקמה בשנת 1985 על-ידי סימה ודש – יבואנית אופנה וסטייליסטית, המקפידה לעקוב יום יום אחר הטרנדים הבינלאומיים ובהתאם להם לייבא קולקציות טוטאל-לוק בגזרות מחמיאות, המתאימות למגוון גילאים, מבנה גוף וכמובן לכל אירוע.

סימה ובתה יעל ודש אבישר בעלות הרשת מעצבות את חלונות הראווה בחנויות, את פנים החנות ואף עושות את הסטיילינג בצילומי הקמפיין. בנות ודש בוחרות קולקציות ייחודיות ושיקיות ויוצרות טוטאל לוק מרשים וייחודי.


                              יעל ודש אבישר מציגה לי פריטים מהקולקציה

לרשת אתר אינטרנט ייחודי המאפשר שירות חדשני וראשון מסוגו בארץ – מדידה בקליק: מסמנים באתר את הפריטים שמעוניינים למדוד ואת הסניף אליו נשמח להגיע וכשהפריטים מגיעים לסניף, מקבלים הודעת SMS המזמינה אותנו למדוד את הבגדים תוך יומיים. קל, נוח ובעיקר יעיל וחוסך זמן עבור הנשים העסוקות של 2018.

בחנויות הרשת ניתן למצוא מגוון פריטי לבוש רחב הכולל: חולצות כותנה, סריגים דקיקים ושמלות מלטפות עם שרוולים מיוחדים מתרחבים או בעלי גדילים, שמלות פשתן וכותנה בעלות קווים ישרים ונקיים, חולצות ושמלות משולבות משי וכותנה בהדפסים רומנטיים ופרחוניים, שמלות משי בהדפסים גאומטריים והדפסי נקודות, ג'קטים מבדי ג'קארד בעיטורים ייחודיים, פריטים של המותג מנילה גרייס המזוהים עם הדפסים גיאומטריים המשולבים בכל פריט ועוד מבחר פריטים במגוון צבעים וגזרות, ליום יום, למשרד או לערב.











הקולקציה מגוונת וצבעונית. אהבתי במיוחד את הפריטים העשויים מג'קארד עשיר ומלכותי. את הדפסי העלים המוזהבים על הבדים ואת שמלות המשי בהדפסים גיאומטריים. ברשת ערים לחשיבות האקססוריז ודואגים לייבא פריטים מדהימים כדי להשלים את ההופעה. אי אפשר שלא להתפעל מהפריטים המדהימים שיש להם להציע.




קולקציית האקססוריז של SILISE  מתאפיינת במגוון תיקים איטלקיים ביבוא בלעדי, ביניהם תיקי הפליסה של מנילה גרייס בשילובי כסף, זהב ונחושת עם נגיעות צהובות, צעיפים עשויים עבודת יד מפשתן וברקמת חזורים עשירה, צעיפי כותנה ומשי של מנילה גרייס, תיקים מתוכשטים בעבודת יד, תיקי קלאצ' מעוטרים אבנים וחרוזים עם רצועות משובצות בפנינים ורקומות, קולקציית תכשיטים של המותג האיטלקי רדה ובה שרשראות משובצות חרוזי פנינה, אבני סברובסקי ופליז וקולקציית נעליים עשירה הכוללת כפכפים מעוטרי פנינים, אבנים, ניטים ואבזמים, נעלים עדינות עם תכשיט בקרסול, כפכף עשוי עור מקומט, כפכפי פלטפורמה בשחור לבן, נעלי לקה שפיץ קלאסיים ומגוון סניקרס מדליקים בשילובי טקסטורות, צבעים ואבנים.






טווח מחירים:
בגדים החל מ- 690 ש"ח
אקססוריס החל מ- 290 ש"ח
תיקים  החל מ – 1,100 ש"ח
נעליים החל מ- 790 ש"ח
צעיפים החל מ- 590 ש"ח

קרדיט צילום:
קמפיין- דביר כחלון
מיום הצילומים- יפה גביש

ניתן להשיג:
אתר החברה: www.silise.com
פייסבוק: Silise
אינסטגרם: silise.fashion
כיכר המדינה- ה' באייר 18 תל- אביב. 03-7314446
רעננה-אחוזה 148 רעננה. 09-7456770
רמת השרון- סוקולוב 45 רמת השרון. 03-5496411
ירושלים- האייל 16 שכונת מלחה. 02-6504141
רחובות- הרצל 217 רחובות. 08-8533035
חיפה- מוריה 53 חיפה. 04-6200660
Outlet יפו- שוק הפשפשים, רבי פנחס 4 תל אביב. 072-2223217


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה