רשומות

יום שישי, 9 במרץ 2018

מותג האיפור הבינלאומי L'ORÉAL PARIS משיק פלטת סמקים עמידה



מותג האיפור לוריאל פריז הרחיב את סדרת INFAIILLIBLE והשיק פלטת סמקים עמידה לאורך זמן BLUSH PAINT INFAILLIBLE. בכל פלטה 5 גוונים בעלי פיגמנט אינטנסיבי.
התנסיתי כבר במספר מוצרים של סדרת INFAIILLIBLE. בשפתונים המצוינים שבסדרה שהם מלאי לחות, עמידים ונעימים מאד על השפתיים וגם במייק האפ החדשני והקליל שמצליח להסוות כתמים, לתת מראה של עור אחיד ויפה ולשמור על כך למשך שעות ארוכות. לכן, שמחתי עם הפלטה החדשה ושיערתי שמדובר במוצר מצוין.

Infaillible blush paint מציעה 2 פלטות סמקים. ניתן לבחור ב- פלטת ROSE
 המכילה 5 גווני סומק בסקאלת הוורודים או ב- פלטת AMBER המכילה 5 גווני סומק בסקאלת החומים והכתמתמים.


 פלטת סמקים עמידים מסדרת אינפליבל מחיר השקה לחודש פברואר 2018  60 שח במקום 75 שח צילום יחצ חול 

פלטת סמקים עמידים מסדרת אינפליבל AMBER מחיר השקה לחודש פברואר 2018  60 שח במקום 75 שח צילום יחצ חול 


אני משתמשת בדרך כלל בגוונים וורדרדים. הפעם, התנסיתי בפלטת האמבר המכילה גוונים כתמתמים והתלהבתי. כיוון שברוב המקרים איפור העיניים שלי הוא בצבעי אדמה, הרי שהסומק הנוטה לחום או כתום מתאים הרבה יותר ונותן תחושה טבעית ומחמיאה. איך זה שרק עכשיו הבחנתי בכך? אכן, טעות. רושמת לעצמי- לאיפור עיניים בצבעי חום מתאים יותר סומק בגוונים כתמתמים.

הסמקים של  INFAIILLIBLE עמידים מאד. הסומק החזיק מעמד קרוב ל-12 שעות בהם שהיתי מחוץ לבית ולא הייתי צריכה לחזק אותו. הוא נראה טבעי על הפנים , העניק ברק יפה לעור והוסיף זוהר. הפלטות מכילות 5 גוונים עשירים בעלי פיגמנט אינטנסיבי– סמקים במרקם אבקת משי, המבוסס על  פיגמנטים אינטנסיביים המעניקים מראה זוהר לאורך זמן.


 פלטת סמקים  BLUSH PAINT INFAILLIBLE של לוריאל פריז צילום יחצ חול 

ומספר טיפים לשימוש בפלטת הסמקים באדיבות עדי פרג'י, מנהלת ההדרכה בלוריאל פריז-

1.    בחרת גוון של סומק והנחת על לחייך? בעזרת האצבע, הניחי מאותו הסומק נגיעה מרוכזת במרכז השפה התחתונה, על גבי השפתון. הדבר יעניק לשפתיים מימד מלא יותר, וגם טוויסט חדשני ויוצא דופן לאיפור שלך. 
2.    טריק מקצועי: הניחי את הסומק על השפתיים ומעליו הניחי גלוס שקוף; והרי לך שפתון מחמיא שמשתלב נהדר עם יתר איפור הפנים שלך.
3.    המציאי צבעים: לגוונים שחולקים את אותה הפלטה יש גוון בסיס משותף; אז אל תחששי לערבב ביניהם! ערבבי כהה עם בהיר, שימר עם מאט, ואם את ממש ממהרת- העבירי את המברשת על כל הגוונים גם יחד. תופתעי לטובה מהתוצאה! 


 פלטת סמקים  BLUSH PAINT INFAILLIBLE של לוריאל פריז צילום יחצ חול 

המחיר המומלץ של פלטת סמקים הינו 75 ₪. אך פלטות סמקים עמידים מסדרת INFAILLIBLE יימכרו בחודש פברואר 2018 ב- 60 ₪ במקום 75 ₪. (מחירים מומלצים לצרכן)

פלטת סמקים עמידים מסדרת אינפליבל מחיר השקה לחודש פברואר 2018  60 שח במקום 75 שח צילום יחצ חול (2)

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה