רשומות

יום רביעי, 21 במרץ 2018

שולחן חג מעוצב וחגיגי עם הכלים של "פעמית סטור"



רובנו שבויים במחשבה כי שולחן חגיגי מעצבים עם כלי חרסינה מפוארים. אך, ניתן בהחלט לעצב שולחן חגיגי ויוקרתי גם עם כלים חד פעמיים. רשת "פעמית סטור" מצליחה להביא לנו כלים שיראו נפלא על כל שולחן וגם על שולחן החג.

קולקציית "גולד רוז" של הרשת היא קולקציה יוקרתית ומעוצבת  של כלים חד פעמיים.
הקולקציה החדשה מבטיחה שולחן חג במראה מפואר ויוקרתי שימשוך את עין המתארחים ויבטיח לנו גם יופי וגם קלות אירוח.
פעמית חג- צילום-אפרת אשל

רשת "פעמית סטור" המתמחה בכלים חד פעמיים במגוון מרהיב של עיצובים וחומרים, מביאה את האביב לשולחן החג ומציעה לקראת פסח חווית אירוח ייחודית.

"פעמית סטור" מציעה בעצם שולחן חג עם ערך מוסף – שולחן מלא סטייל וחן עם מגוון של כל מה שצריך על שולחן החג: צלחות, כוסות, סכו"ם, כלי הגשה במגוון גדלים, מרקיות, מפות, מפיות, ראנרים, קנקנים, גביעי יין, נרות ועוד, ומאידך חגיגה אמיתית למארחת: בתום הארוחה לא צריך לשטוף כלים... פשוט משליכים הכל לפח -  ודי!

פעמית סטור- צילום שחר תמיר  

פעמית סטור- צילום שחר תמיר  

הצבעים השולטים בקולקציה הינם בהתאמה לטרנדים השולטים בתחום האופנה והעיצוב לבית שילובים של גולד רוז, זהב, כסף ועוד.  כך שניתן  ליצור שילובים מעניינים וטוטאל לוק בהשלמה של מפות, מפיות ראנרים, נרות וכו ולהעניק לשולחן מראה גלאם יוקרתי.

חבילת צלחות 10 יחידות החל מ-  8.8 שקל
חבילת כוסות 20 יחידות החל מ-  קריסטל מרובע ב 10 שקל
חבילת גביעים 12 יחידות החל מ- 8.9 שקל
חבילת סכינים החל מ- 4.4 שקל
חבילת מזלגות החל מ- 4.4 שקל
חבילת כפות החל מ-4.4 שקל
חבילת כפיות החל מ-  4.4 שקל
מפות החל מ- 4.5 שקל
ראנרים החל מ- 13.9 שקל

בנוסף, לכבוד החג ניתן למצוא ברשת קערות ליל-סדר חד-פעמיות, המתאימה לחוגגים. ומגש מצות מרהיב. קערת הפסח ובעלת 6 תאים מעוצבים עבור זרוע, מרור, חרוסת, חזרת, כרפס וביצה. בנוסף ניתן לרכוש עבור ילדים שמעוניינים לשבת בליל הסדר עם קערה פרטית משלהם קערת ליל סדר צבעונית.


מגש מצות- 9.90 שקל
קערת ליל סדר שקופה- 9.90 שקל
צלחת ליל סדר (בצבעונית) 3 יח' ב 12 שקל




פעמית סטור - צלחת ליל סדר (בצבעונית)3  יחידות  12 שקל 

רשת "פעמית סטור" הינה ראשונה מסוגה בארץ, ומציעה לצרכן חווית קנייה ייחודית ומענה כולל לאירוח ולבישול ואפייה תחת קורת גג אחת – מחד מגוון של עיצובים וחומרים, ומאידך מחירים אטרקטיביים.

לאתר הרשת:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה