רשומות

יום שישי, 23 במרץ 2018

האוכל של 'סבתוש' בקניון עזריאלי עכו- איכותי, טרי וטעים




אנחנו חיים בתקופה תזזיתית. רצים ממקום למקום, קצרים בזמן ולחוצים. לא תמיד יש זמן לבשל ולהכין אוכל מזין. ומכיוון שכולנו צופים בתכניות הראליטי ולמדנו להעריך מהו אוכל טוב, הרי שאנו שואפים לכך שהאוכל שלנו יהיה איכותי וטעים. קייטרינג 'סבתוש' שנפתח לאחרונה בקניון עזריאלי עכו נותן פתרון מצוין לכך ומציע אוכל ביתי, טעים  טרי ואסתטי לשבת, ערבי חג ואירועים.

                               בצילום- שלומי נרדיה בעלי קייטרינג 'סבתוש'


ביקרתי בקניון עזריאלי עכו ביום ששי. קייטרינג 'סבתוש' ממוקם בקומה השנייה. מגוון המאכלים מוצג בוויטרינות גדולות, באופן אסתטי ומזמין. ניתן לגשת, לבחור את המנה המועדפת, למלא בקופסאות חד פעמיות ולגשת לקופה. הקושי היחידי הוא בהתלבטות של מה לבחור מהשפע הרב. בחרנו סלטי חצילים האהובים עלינו במיוחד, ממולאים, דגים חריפים וגם עוף ממולא. המחירים הפתיעו לטובה והיו זולים ממה ששיערתי. ולמי שאין זמן להגיע לקייטרינג, ניתן להזמין ויש שרות משלוחים ישירות הביתה.










שלומי נרדיה, בעלי הקייטרינג סיפר לי כי הסניף בעזריאלי עכו הוא הסניף הראשון ובכוונתו להרחיב את הרשת ולפתוח סניפים נוספים בפריסה ארצית. "אנחנו מציעים חוויה קולינרית של אוכל ביתי איכותי, ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לנו לתת שירות מצוין ואנו דואגים שהאוכל יהיה טרי וטעים" אמר שלומי.

שם הקייטרינג נבחר על שם סבתו של נרדיה, אליס, שנבחרה להוביל את המיתוג וממנה שאב וספג את ניחוחות הבישול הביתי.

סבתוש מציעה מגוון רחב של מאכלים ישראלים ומאכלי עדות בהשגחת הרבנות המקומית בעכו. בתפריט: עשרה סוגי בשרים, 12 מנות ראשונות, עשרה סוגי תוספות חמות ו-24 סוגי סלטים. 

לקראת חג הפסח יציע תפריט כשר עם שפע של מנות חגיגיות ביניהם:  בשר כבש, מרק פולים, מרק קיינדלך, פשטידות, כבד קצוץ ועוד.  בקייטרינג סבתוש' ניתן להזמין אוכל לאירועים פרטיים ועסקיים ומגשי אירוח.




נרדיה מסביר שכיום אנשים ממעטים לבשל: "אורח החיים המודרני מציב אתגרים רבים. בשנים האחרונות יש עלייה בביקוש לאוכל איכותי בשל אורח החיים המודרני. אנשים הבינו שכדאי לייעל את הזמן לבילויי בימי שישי, במקום להשקיע שעות בבישול במטבח".








 "שיתוף הפעולה בין קניון עזריאלי עכו לקייטרינג סבתוש' נוצר מתוך הביקוש הרב של תושבי עכו והגליל המערבי לאכול טוב ובמחיר השווה לכל נפש", מסביר מנכ"ל הקניון רפאל בולניק,  "הקניון במסגרת עירוב השימושים בו מעניק חוויית אירוח, נוחות, הנאה ומעתה גם אוכל טעים שניתן לקחת לאסוף בסוף הבילוי.

מנהלת השיווק של קניון עזריאלי עכו תמר לפ הוסיפה: " אנשים כיום ממעטים לבשל או שהם רוצים אוכל טעים ושלא הם יבשלו אותו גם ברמה של אירוח. סבתוש' עונים על הצורך של הקהל במגוון רחב של סגנונות בישול".  










קייטרינג סבתוש' , ימי שישי  קבוע, קניון עזריאלי עכו החל משעות הבוקר. בשבוע הבא הקייטרינג יפעל במתכונת חג גם ביום חמישי 29.3.18.  משלוחים: לקריות, עכו ונהריה, מומלץ להזמין מראש.







צילומי מנות: יפית בשבקין
צילומי הקייטרינג: יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה