רשומות

יום שלישי, 13 במרץ 2018

חידושים בעולם היופי והאסתטיקה ברשת הקליניקות של ד"ר אלמן

 בצילום- ד"ר אלמן משמאל וצוות עובדות המרפאה


השבוע הוזמנתי להכיר את המרפאה החיפאית ברשת הקליניקות של ד"ר מוניקה אלמן ואת מגוון הטיפולים אותם ניתן לקבל בקליניקה. הסניף ממוקם במבואות חיפה במרכז קסטרא ומנהלת אותו עמית לוסקי.

האירוע, עליו הופקד משרד היח"צ של לימור כרסנטי, אפשר לנשות התקשורת ומובילות הדעה שנכחו, להכיר את החידושים העכשוויים בטיפולי עור מתקדמים. ד"ר אלמן הסבירה באופן מעמיק אודות הטיפולים הפופולריים כמו בוטוקס, הזרקת חוטי מבנה נספגים לפנים לשם מתיחת העור וחידושו ללא צורך בניתוח, טיפולי לייזר, מילוי ועיצוב פנים ע"י הזרקת חומצה היאלורונית ומגוון טיפולי גוף.

         בצילום- אשת היח"צ לימור כרסנטי, ד"ר אלמן, ד"ר ויקי תושיה ועובדות המרפאה

ד"ר אלמן פתחה קליניקה קטנה לאחר שסיימה את לימודי ההתמחות באיכילוב ברפואת עור. היא הייתה בין הראשונות שהאמינו בטיפולי לייזר בארץ ובין הראשונות שהכניסה טיפולים אלו לקליניקה כבר לפני עשרים שנה. היא מאמינה גדולה בטכנולוגיה וסיפרה לנו שאת הידע הטכנולוגי הראשוני רכשה בעת שירותה הצבאי ב-8200. ד"ר אלמן היא אישה מרשימה מאד ומעוררת השראה. במהלך השנים הקליניקה שפתחה צמחה לרשת בת 3 סניפים- בראשון לציון, תל אביב וחיפה. היא מוכרת לרבים כמנחת "מילון היופי" בערוץ 10. אך מה שבאמת חשוב לה הינו נושא הרפואה והיא רופאה דרמטולוגית בעלת שם עולמי. "קודם כל רפואה ורק אחר כך אסתטיקה" היא אומרת. "במרפאות שלי החשיבות העליונה היא המקצועיות, המידתיות והאחריות. לא נטפל באנשים שהטיפול לא יעזור להם ואי אפשר לעזור לכולם".

ד"ר אלמן דוגלת בטיפול כולל. " אי אפשר לטפל רק בקמט אחד, יש לתת מענה כולל המתחשב במצב העור, מרקמו והטקסטורה שלו. קמטים, רפיון העור, כתמים – יש לתת את הדעת ולטפל באופן שייתן מענה אמיתי. והכי חשוב לשמור על מראה טבעי ואמיתי ולא להגזים". רוב הנשים המגיעות לקליניקות הן בגילאי 40+, אך יש גם מקרים יוצאים מן הכלל וד"ר אלמן סיפרה לנו על ילדה בת שש בה טיפלה למרות גילה הצעיר.

            ד"ר אלמן, עמית לוסקי וד"ר תושיה

במרפאות מנסים להגשים לנשים את חלומותיהן, באופן אמין ומקצועי. כל אישה המגיעה למרפאה זוכה לשירות אישי וקשוב. "המטרה היא לבנות תכנית טיפולים אישית המבוססת על צרכי המטופלת, האפשרויות הקיימות והתקציב" אומרת עמית לוסקי מנהלת המרפאה. "חשוב מאד לתאם ציפיות ולהבהיר מה תהיינה התוצאות ומה השינויים שיקרו." הרשת כוללת עשרות אנשי מקצוע מיומנים – בהם רופאים, אחיות, מטפלות וצוות אדמיניסטרטיבי, אשר ילוו את המטופלות לאורך כל הטיפול ולאחריו ויעניקו להם תחושת ביטחון ותמיכה. 

התרשמתי מאד מהמקצועיות והאחריות אותם מנחילה ד"ר אלמן לצוות העובדים במרפאות. היא דיברה בפתיחות על טעויות שנעשו בעבר ע"י רופאים שהזריקו סיליקון ועל כך שבמרפאותיה לא אישרה להזריק לנשים סיליקון ושהיא שמחה על כך. ניכר שהטיפול במרפאות הוא בגישה רפואית ומבוצע על הצד הטוב ביותר ובטכנולוגיות מתקדמות ומובילות בתחום.

אין לי ספק שלמרות שטיפול אסתטי ממוקד בבעיה שלרוב איננה רפואית, הגישה במרפאות היא של רפואה לשמה, מקצועית, מבוקרת וללא כל משוא פנים. הטיפול נעשה תוך כדי שיתוף בין הרופא והמטופל/ת, במטרה להגיע לשביעות רצון ולתיאום ציפיות מלא. ד"ר אלמן וצוותה חרתו על דגלם מצוינות, הצלחה בטיפולים מורכבים כפשוטים, ורצון לעזור לאנשים להיות שלמים יותר ומאושרים בזכות הטיפולים.

אילו טיפולים ניתן לקבל? מגוון טיפולים בכל תחומי האסתטיקה והכירורגיה הדרמטולוגית, החל מטיפול במרקם העור וצבעו, יישור ומילוי קמטים, הסרת כתמים, הסרת קעקועים (בלייזר או בכריתה), כריתת שומות, נגעים וגידולי עור באמצעות טיפולים כירורגיים (לא מוז), הסרת שיער, טיפול בנימים, טיפול באקנה ובצלקות אקנה, מיצוק העור וטיפול בצלוליט ועד טיפולים קוסמטיים משלימים.

זה היה בוקר מרחיב אופקים וההרצאות שקיבלנו מפי מנהלת המרפאה עמית לוסקי, ד"ר מוניקה אלמן וד"ר ויקי תושיה, עזרו לי להבין מה אמת ומה אשליה בטיפולי האסתטיקה העכשוויים. הסתבר לי שיש לא מעט מיתוסים בנושא המורכב הזה. ומסתבר שחשוב וכדאי לבדוק היטב היכן לעשות את הטיפולים.

אני ממליצה לבחור במרפאה אשר ברור כי יש לה ניסיון רב, ידע מעמיק, מגוון רחב של טכנולוגיות טיפוליות חדשניות ומגוון סוגי טיפול.

                  נשות התקשורת ומובילות הדעה מקשיבות למרצות

בין הבאים להכיר את חידושי עולם היופי היו: רחלי בן גלים, פרומה קינד, חגית הורנשטיין, קארין קבסה, מיקי שוורץ, הדס בן-ארצי, יפה גביש, לירן ברזילי, סימה להט, לאלי נחמה, אורית ענבר, רומן לוינגרד, שולמית אטיאס ורותה דנינו. שנהנו גם מההרצאות, גם מתקרובת טעימה ושמפניה תוססת וגם משובר יוקרתי לטיפול קלירליפט וחמצן מעמיק לחידוש וריענון העור בקליניקה.



לאתר המרפאות של ד"ר אלמן-


צילומים- יח"צ, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה