רשומות

יום שבת, 17 במרץ 2018

עיצוב ואופנה בערב ההשקה לסניף החיפאי המשופץ של מטבחי זיו

                      בצילום- אבי זיו, גדעון אוברזון ופז שני מנהל הסניף

מטבחי זיו סיימו את שיפוץ הסניף החיפאי וחגגו בערב אלגנטי ואופנתי שבו הציגו את עיצובי המטבח החדישים בשילוב עם תצוגת אופנה של גדעון אוברזון, היישר משבוע האופנה שנערך בתל אביב בימים אלה.

את אירוע ההשקה הנחתה דנה זיו דנינו, בתו של אבי זיו, בעל רשת מטבחי זיו. היא הזמינה את אביה לבמה והוא בירך את העובדים, החמיא להם על העבודה הקשה בלוח זמנים צפוף במיוחד וסיפר לעשרות המוזמנים על שיפוץ הסניף ושיתוף הפעולה המתמשך עם גדעון אוברזון בשש השנים האחרונות.

גדעון אוברזון סיפר למוזמנים על עבודתו ברשת ובניית הקונספט המיוחד למטבחים. "אני לא מעצב מטבחים" אמר. "אני מופקד על הקונספט הרעיוני ועל הראייה הכוללנית של עולם התוכן "




לאחר הברכות החלה תצוגת האופנה עליה הייתה אחראית סמדר גנזי. אל הבמה עלו עובדות חברה נבחרות שדגמנו את הבגדים ועשו זאת בחן רב. לאחר מכן עלו הדוגמניות והציגו את קולקציית קיץ 2018.






על יחסי הציבור של אירוע הופקד משרד היח"צ של אורית שחם- וואלך.

משמאל לימין- אורית שחם וואלך, דנה זיו דנינו ושירי לידר קינרייך.

בין הנוכחים נצפו מנהל הסניף בחיפה פז שני, טרז קינן אחראית קשרי אדריכלים, חגית הורנשטיין, רחלי בן גלים, צילה לייפר, שרה איקו, יורם מארק- רייך, דינה רפאלי, עובדי הסניף, מעצבים, אדריכלים ולקוחות. כולם נהנו מהכיבוד הטעים ומהתצוגה.

זו הייתה השקה בסגנון שונה, שבו שולבו מטבחים מעוצבים עם פריטי אופנה מרהיבים. שילוב שהדגיש חשיבות העיצוב בכל תחום בחיינו. "כלים נאים מרחיבים דעתו של אדם"- שנו חז"ל. ואכן, המטבחים אותם עיצבו במטבחי זיו עונים על כך בדיוק. אסתטיקה, יופי ופונקציונליות המעוררים חשק גדול להתחדש עם מטבח שכזה. מטבחים שהם תפיסת חיים.

לאתר מטבחי זיו-
צילומים- שרה איקו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה