רשומות

יום רביעי, 21 במרץ 2018

פשוט- קולינאריק!



אוהבים לאכול טוב? ברור שכן? אם כך, אני רוצה להכיר לכם את קולינאריק הנמצאת בשכונת דניה בחיפה וניתן למצוא בה מאכלי שף מגוונים, טריים ומוקפדים. מטבח קולינאריק משתמש בחומרי גלם איכותיים ביותר, הבישול הוא יום יומי וכל הטוב הזה מגיע אלינו הביתה במשלוח מהיר ובמחירים נוחים.

אתר קולינאריק מחולק למחלקות מטבח השף- המציע אוכל גורמה משובח ומגוון כמו סלטים שונים, מנות עיקריות נהדרות, מנות אירוח ועוד. מחלקת גבינות ומוצרי חלב, מחלקת בשרים, מחלקת נקניקים ופסטרמות, דגים ופירות ים, דליקטסים, לחמים ומאפים, מתוקים, מגשי אירוח, משקאות יין ואלכוהול- והכל מיוחד, איכותי ומוצרים שלא נמצא במקומות אחרים.



המגוון הרב מתאים הן לארוחה ביתית לילדים והן לאירוח יוקרתי. כך שאין צורך לדאוג ולהיות לחוצים שלא הספקנו לבשל. כי יש פתרון זמין, נוח והכי חשוב טעים מאד.

מאד נוח ופשוט להיכנס לאתר, לבחור מה רוצים וזה אולי החלק הקשה כי המבחר מפתה מאד. אחרי שבוחרים ומסיימים את תהליך התשלום, מתקבלת הודעה שההזמנה התקבלה ותוך זמן קצר האוכל מגיע הביתה, ארוז היטב, אסתטי ומוכן לאכילה. ניתן גם לבחור באופציה של איסוף עצמי וניתן כמובן לקפוץ לקולינאריק להתפעל ממה שיש להם להציע, לבחור ולהביא הביתה מכל טוב.



קולינאריק אינה כשרה ולכן יכולה להציע לנו מגוון גדול יותר של מאכלים ואותי משמחת העובדה שמחלקת פירות הים, הגבינות והנקניקים מציעה מוצרים שלא מצאתי במעדניות אחרות. למעלה מ-100 סוגים של מאכלים המרכיבים תפריט עשיר במיוחד.


לתפריט המלא-

ההתנסות שלי הייתה מאד מוצלחת. קל להתמצא באתר, הצילומים ממחישים היטב את המנות, כך גם המחירים. ההתלבטות היחידה הייתה במה לבחור. לאחר הבחירה, ניתן לראות את סיכום ההזמנה ואת המחיר הסופי ותוך דקה מסיימים עם ההזמנה ומקבלים הודעה שההזמנה נקלטה. מכיוון שבחרתי באיסוף עצמי, קיבלתי הודעה שהכל מוכן עבורי תוך דקות ספורות. מאד נוח, מסודר וקל.

צילמתי את המנות שהגיעו הנה כאן-








נותר לי רק להמליץ בחום ולומר לכם פשוט- קולינאריק!
בתיאבון.

אתר-

מיקום: אנטוורפן 56, דניה חיפה
שעות פתיחה: א-ה- 9.00-21.00 ו- 8.00-16.00
טלפון: 04-6134161
דואר אלקטרוני: info@kulinarik.co.il



.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה