רשומות

יום חמישי, 8 במרץ 2018

ארוחת בוקר בבראסרי שבמושב בן עמי כבר אכלתם?



במושב בן עמי שבצפון מסתתר לו מקום קסום בשם "חווית אירוח וספא בגליל". לפני כשנה כתבתי על המקום כאן-

הפעם הגעתי כדי להכיר את משה מזרחי- שף הבראסרי ולטעום את ארוחת הבוקר המצוינת המוגשת במקום החל מתשע בבוקר ועד אחת בצהריים. לאחר ששוחתי עם משה וטעמתי את ממטעמיו אני שמחה לומר ששווה להגיע במיוחד וליהנות מהאווירה השלווה, הנוף והאוכל הטעים. לכל אחד מאתנו מגיעה הפוגה קצרה וכמה שעות של שלווה ונחת. ארוחת הבוקר בבראסרי תספק לכם בדיוק את הצורך הזה- גם שלווה, גם שקט וגם ארוחת בוקר עשירה וטעימה במיוחד. המתחם עטוף ירק, במרכזו בריכה יפה וכחולה. סביב סביב יש כסאות נוח ורחבה גדולה שבה ניתן לאכול וליהנות מהמראות.




הבראסרי פתוח לקהל הרחב וניתן גם להזמין אירועים מיוחדים וארוחות ערב. בעתיד, ייפתח המקום לארוחות ערב סדירות. אך, כרגע, ניתן להזמין ארוחות ערב לאירועים ומפגשים בתיאום מראש. ארוחות הבוקר מוגשות מדי יום ואפשר לקפוץ ללא תכנון או תיאום מיוחד. ישמחו לארח אתכם.


השף משה מזרחי, למד במלון דן בכרמל, ומזה 15 שנה מנהל מטבחים שונים. גם במסעדות כמו פלמר בעיר התחתית וגם מטבחי קיבוצים כמו כפר רופין. לפני כחצי שנה הגיע לבראסרי בבן עמי ובנה תפריטים חדשים המבוססים על חומרי גלם עונתיים הנמצאים בשווקים.

             השף משה מזרחי

המאכלים של משה טבולים באהבתו למטבח הביתי בו צמח. מטבח תורכי יווני המתאים מאד לאופי הים תיכוני. בתפריט סלט דגים מיוחד המבוסס על דג הסורימי, סרדינים ותבלינים- סלט שחייבים לטעום. פיקנטי, חריף, מתובל היטב וטעים מאד. עוד תמצאו בתפריט סלט ציזיקי - עדין בטעמיו ומפתה לאכול ממנו עוד ועוד.



"איך יצא כל כך טעים?" אני שואלת את משה "את רוצה שאסגיר את כל הסודות? " הוא צוחק. "אתן לך טיפ אחד- מוסיפים ליוגורט מעט דבש".

ארוחת הבוקר המוגשת במקום כוללת סלטים, לחם טרי, ממרחים שונים, גבינות, שקשוקה או סוג אחר של ביצים, לפי בחירה, מיצים ושתיה חמה. אני אכלתי שקשוקה נהדרת בסגנון בלקני עם פלפלים קלויים וחציל, מספר סוגי גבינות כמו גבינת שמנת, גבינה בולגרית וגבינה צהובה מעושנת. ציזיקי, סלט דגים, ממרח פסטו וקונפיטורת אננס נהדרת.  הקונפיטורות מוכנות במקום ויש גם קונפיטורת עגבניות שרי מצוינת.




"אני אוהב להגיש אוכל שהוא מיוחד ואחר ממה שאוכלים בבית ועם זאת שהטעמים לא יהיו שונים מדי" אומר השף "אנשים רעבים רוצים אוכל טעים שכל ביס ממנו ידגיש שינוי ועדיין עם גוון ביתי, וזה מה שאני עושה כאן" ניכר כי משה אוהב את עיסוקו ונהנה להאכיל את המבקרים במקום. "אני כל הזמן מנסה דברים חדשים. חושב על רעיונות ומה לשנות ומנסה גם בבית מאכלים חדשים שיתאימו למקום".

התפריט אינו קבוע והוא משתנה לפי העונה ולפי חומרי הגלם בשווקים. משה עורך בעצמו את הקניות ובודק את הטריות והטיב באופן קפדני. "חשוב לי מאד שחומרי הגלם יהיו איכותיים, טריים והטובים ביותר בנמצא". ואכן, הארוחה שאכלתי הייתה איכותית, טרייה וטעימה מאד. המחיר לזוג- 120 ₪.

לשם הזמנת אירוע הכולל ארוחת ערב יש לפנות ישירות בטל'- 073-726-0556. לארוחות בוקר ניתן להגיע ללא תיאום.
בפייסבוק






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה