רשומות

יום שישי, 9 במרץ 2018

לקראת פסח 2018 מציגה גטר קונסיומר את צעצועי הילדים המובילים בארץ


לקראת פסח ביקרתי בתערוכת הצעצועים של גטר קונסיומר. אני מלווה את החברה כבר מספר שנים ומגיעה מדי שנה לצפות במיטב מותגי הצעצועים אותם מביאה החברה לארץ. כל פעם נדהמת מחדש מהכישרון ויכולת הדמיון וההמצאה של האמנים שיוצרים צעצועים כה מתוחכמים ומעניינים. גטר קונסיומר מייצגת ומייבאת לארץ מותגי צעצועים הידועים בכל העולם כמו: DISNEY, PLAYGRO, VARTA, INNOVA, ENGINO ועוד. 

החברה מייבאת ומשווקת בנוסף לצעצועים גם מוצרי צילום, אלקטרוניקה קלה, סוללות וריהוט לילדים.

סיור בממלכת הצעצועים של גטר קונסיומר כמוהו כביקור בחנות ממתקים מפתה. מאד קשה מה לבחור ומה להביא כמתנה לילדינו? אולי משחקי הרכבה של אנג'ינו? גיבורי על פופולריים כמו סופרמן? צבי הנינג'ה? או אולי בפריט ריהוט לילד? וגם לפעוטות המבחר ענק והבחירה לא פשוטה.

מתוך המבחר הרב בחרתי להתמקד במספר מותגים שעליהם ארצה להמליץ בפניכם:

Engino אנג'ינו






משחקים לממציאים הצעירים
משחקי הרכבה מרשימים, חכמים, שיעסיקו את הילדים במשך שעות. מדובר על משחקי הרכבה איכותיים ביותר הכוללים דגמים רבים בגדלים שונים ובמורכבויות שונות. קיימים מגוון מארזים כאשר מכל מארז ניתן להרכיב מספר דגמים שונים, החל מדגם אחד ועד ל-120 דגמים שונים. חלק מהמארזים כוללים גם מנוע חשמלי, פאנל סולארי, שלט רחוק ועוד. בין הדגמים להרכבה- מכוניות, מטוסים, מסוקים, רובוטים ועוד וגם מבנים אדריכליים כמו מגדל אייפל וגשר סידני.
המשחקים מיועדים לילדים וילדות מגילאי 3 ומעלה ומעודדים יצירתיות ודמיון ומפתחים מוטוריקה עדינה ומיומנויות טכניות. באמצעות המשחק וההרכבה הילדים נחשפים ליסודות ההנדסה ולעקרונות פיזיקאליים ובכך מעשירים את הידע שלהם. לכל מארז מצורפות הוראות ברורות ומפורטות להרכבת הדגמים. ניתן גם לעקוב אחר הוראות ההרכבה דרך אפליקציה ייעודית ולראות כל שלב ושלב גם בתלת מימד.
ניתן לעקוב אחרי אנג'ינו גם בפייסבוק- https://www.facebook.com/Engino.israel/

בובות גיבורי וגיבורות העל



גטר משווקת לא רק גיבורי על אלא גם גיבורות על - וונדר וומן, באטגירל, סופרגירל והארלי קווין. בשנים האחרונות המגמה היא ההבנה שהעולם שייך לא רק לגיבורי על אלא גם לגיבורות שמצילות את המצב ולא רק מחכות שיצילו אותן.
כמו שאר הבובות של גטר, מדובר בבובות מקוריות ואיכותיות במיוחד. חפשו את המדבקה של גטר על האריזה כדי לוודא מקוריות.



בן טן- BEN TEN
לאחר הצלחת הסדרה בן טן בעשור הקודם, היא חוזרת כעת בפרקים חדשים בהם בן טניסון, גיבור הסדרה, חוזר בוגר יותר להרפתקאות מדליקות במיוחד. כזכור בן מוצא במקום נחיתתו של מטאוריט שעון יד בשם האומניטריקס המאפשר לו לשנות את צורתו לאחד מתוך עשרה חייזרים.
גטר קונסיומר היא המשווקת הבלעדית של דמויות וערכות המשחק של בן טן. מדובר על ליין מוצרים רחב ביותר שימשיך לגדול ולהתחדש בכל תקופה.





צבי הנינג'ה
דמויות צבי הנינג'ה והאביזרים המלווים. דמויות אהובות על הילדים והפעם ניתן למצוא את צבי הנינג'ה כחיילים ועם אביזרי הסוואה.




בובות הנסיכות של דיסני
הילדות שאני מכירה אוהבות מאד את הבובות הללו. בובות נסיכות כמו הדמויות מפרוזן, מואנה ואלנה. בובות מוצלחות ואיכותיות.




פלייגרו
אישית, זה המותג האהוב עלי למשחקי התפתחות לתינוקות. מותג בטיחותי מאד שמצליח ליצור צעצועים שלוכדים את תשומת לב התינוק בצבעוניות ובמורכבות שלהם. והאמת? לא רק של התינוקות, אלא גם של המבוגרים יותר.




פרופסור ein-o
ערכות הרכבה מדהימות לבנים ובנות העוסקות בשלל נושאים כמו פיזיקה ומכניקה וקסם המדע. הערכות מגיעות בגדלים שונים וניתן להרכיב מנועים ענקיים ועד פריטים קטנים. לכל ערכה מצורפות הוראות בשפה העברית.






תיקי גב לילדים

מגוון של תיקי גב לילדי הגן. התיקים מלווים באיורים של מיקי מאוס, דמויות מפרוזן ודמויות אהובות על הילדים.







משחקי חצר וגן

משחקים לילדים בוגרים יותר כמו: הוקי, שולחנות כדורגל ועוד. לשעות של הנאה ומשחק משותף.





ריהוט לחדר הילדים  
ריהוט מעוצב לחדרי הילדים במגוון דמויות דיסני האהובות: פו הדב, מיקי מאוס, מיני מאוס, נסיכות, מכוניות ומטוסים. במגוון סט רהיטי העץ ניתן לראות מיטת מעבר סט שולחן עם שני  כסאות, שידות איפור וספונות ועוד. כל המוצרים עוצבו במיוחד לילדים בהתאם לצרכיהם ומתוך חשיבה למען איכות חיים, הנאה וכיף. הריהוט עשוי מחומרים איכותיים בטיחותיים ועמידים לאורך זמן.
הרהיטים כולם תוכננו להרכבה עצמית, קלה ונוחה.






לאתר גטר קונסיומר:
                       https://www.getter-consumer.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה