רשומות

יום רביעי, 13 ביולי 2016

אל סבון “”SEBAMED "סבה- מד"- מגן מיובש ומרענן

אחד הדברים המעניינים בהיותי בלוגרית זו האפשרות להכיר ולהתנסות במוצרים שלא הכרתי קודם. השבוע קיבלתי להתנסות את האל סבון הייחודי סבה מד- fresh shower שלא הכרתי קודם וחבל שכך.

מדובר על סבון רחצה עדין ומרענן לגוף המכיל מרכיבים פעילים המעניקים סיבולת גבוהה יותר לעור וניקוי עדין, במיוחד כאשר העור רגיש לאחר פעילות גופנית. נוסחת איזון ייחודית של חומצות אמינו ואלנטואין, המטפחת את העור, מחדשת אותו ומגנה עליו מפני יובש. ה-pH 5.5 מחזק ומייצב את האיזון האקולוגי של השכבה החומצתית של העור ומגביר את פעולת ההגנה הטבעית שלו. ללא סבון וללא בסיס אלקלי.

ניסיתי את הסבון מיד עם הגעתו. ריחו נעים והוא אכן עדין ונעים לשימוש. אין צורך בכמות גדולה של חומר, מספיקה כמות קטנה להקצפה וסיבון הגוף, כך שהוא גם חסכוני. אני, אמנם, לא ספורטאית, אך שוחה בבריכה המכילה כלור והמייבשת את העור. כך שסבה מד- fresh shower ממש עוזר בכך ומומלץ לכל מי שסובל מעור יבש וסדוק, גירויים שונים בעור ועוד.

חברת "סבה- מד" נוסדה בשנת 1957 ע"י רופא בשם היינס מאורר שעבד במעבדת מחקר רפואית בבית-חולים בגרמניה ושם לב לסבלם של החולים בדלקות עור, שלא הורשו להתרחץ, מחשש לגירוי נוסף בעורם. באחד מסופי השבוע, הוא ניסה עליהם שסבון שייצר בדרגת חומציות 5.5, מבלי שקיבל היתר לכך. הוא פוטר ואז הקים את חברת "סבה מד" המייצרת מגוון רחב של מוצרים לטיפול בעור. כיום, נחשב המותג לאחד המובילים באירופה ומשווק בכ- 70 מדינות. האל סבון של סבה- מד שונה מסבונים אחרים בשוק. לעומת סבונים רגילים שדרגת הph שלהם בסביבות 9-11 -כך, שהם מנקים היטב אך גם מסירים מהעור את השמנוניות הטבעית ופוגעים בהגנה הטבעית של העור. הרי שרמת הph באל סבון של סבה- מד הוא 5.5 שהיא גם דרגת החומציות של תאי עור בריא וכך, בעצם, מגביר את יכולת העור להגן על עצמו.

מוצרי "סבה- מד" משווקים בארץ על ידי חברת "טלפארמה" שהוא בית המרקחת המקוון הגדול בארץ. טלפארמה משווקת תרופות וציוד רפואי עד הבית, לכל המשפחה כולל לגיל השלישי. ל"טלפארמה" מערך הפצה של 25 רכבים המפיצים את המוצרים בתוך 36 שעות ברוב חלקי הארץ.

למוקד הטלפוני - 1-800-61-62-63

לאתר -https://www.telepharma.co.il/









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה