רשומות

יום ראשון, 10 ביולי 2016

קולקציית INTEX לקיץ 2016- בריכות שחייה ביתיות ואביזרי מים



הקיץ כבר כאן, עונת הרחצה החלה וכולנו מצטיידים בפריטים רבים לים ולבריכה. הילדים אוהבים מאד את סוגי המתנפחים השונים ונהנים להשתעשע איתם. רובנו, הופכים את המרפסת או הגינה לסוג של פארק מים ונותנים לילדים לטבול בברית שחייה מתנפחת שעלותה נמוכה. כך מעבירים שעות של חוויה משותפת בכיף גדול.  INTEX - החברה המובילה בעולם לבריכות, מוצרי ים וקמפינג, משיקה את קולקציית בריכות השחייה ואביזרים למים לשנת 2016. בשנים האחרונות יש זינוק אדיר בתחום בריכות השחייה הביתיות, שאינן מחייבות בנייה מסיבית ויקרה.

INTEX מציעה מגוון רחב של בריכות בגדלים, עיצובים ומחירים שונים.  וכן בריכות פעילות, מתנפחים ומשחקי מים: בריכות עם מגלשה, מזרוני ים, בריכות מקורות ומרופדות לפעוטות שמשפריצות מים.

השנה לא מתפשרים, בודקים שמקבלים את האיכות הטובה ביותר.

אנחנו קיבלנו להתנסות וסט מתנפח שאיתו נכנסה ילדה בת 3 למים והרגישה בטוחה ולא חששה שתשקע. הוסט מתאים לילדים החל מגיל שנתיים ועד ארבע. הוא נוח וקל ללבישה ובהחלט עושה את העבודה. ראו בצילומים-
 



 

מה מציעה חברת INTEX?

 

מוצרי ציפה

אבובים מפוארים עם מקום אחסון לשתייה: אבובים המאפשרים לכם ליהנות ולהירגע בסטייל עם החברים ומשקאות קרובים אליכם. חיבור קל ופשוט של קליפסים המאפשרים לחבר בין האבובים או להפרידם. מעוצב עם משענת לראש, כולל גם מקום למשקה. תחתית רשת שמאפשרת מעבר מים ושמירה על טמפרטורת גוף קרירה ונעימה.

 

ג'קוזי ספא בועות

ספא הבועות ה-™PureSpa  של  INTEX מספק הנאה ורוגע בלחיצת כפתור.

פעולת המסאג' בעזרת 120 מזריקי הבועות בעלי הביצועים הגבוהים המקיפים את פנים הספא מקנים עיסוי מרענן ומפנק. ג'קוזי ספא בועות של  INTEX מורכב ובנוי בשיטת ה-™FIBER-TECH (פטנט רשום של INTEX) המקנה ליריעת הספא חוזק ועמידות לאורך שנים.  

מערכת החימום ניתנת להתאמה לפי העדפת הטמפרטורה האישית שלך ומאפשרת חווית ספא נעימה ומשחררת. מערכת החימום מתאימה להעדפת הטמפרטורה האישית שלך ומאפשרת חוויה נעימה ללא מתח.

מיועד לשימוש של עד 4 אנשים.

 

בריכות גדולות למשפחה עמודים

בריכות אולטרה

בריכות האולטרה Ultra Frame™ Pools של INTEX עם המסגרת היחידה במינה, הן קלות יותר להרכבה היות והמבנה המיוחד של החלקים מתאים ומאובטח בצורה חלקה. בריכות אלו מתאימות לחובבי השחייה ומגיעות עם מגוון רחב של אביזרים המבטיחים כי התפעול והתחזוקה יהיו קלים ומהנים.

 

בריכות עמודים

הבריכות הותיקות והקלאסיות של INTEX. מסגרת הבריכה עשויה מברזל מגולוון הנותן עמידות לאורך שנים ואילו היריעה בנויה משלוש שכבות ™SUPR TOUGH  המעניקות גמישות וחוזק למבנה הבריכה. היופי, הקלות בהתקנה, התכנון לעמידות, לשימוש והנאה לאורך שנים.

 

בריכות שפה – אקווריום בחצר האחורית

בריכה קלה מאד להתקנה, מתאימה למי שמתחיל ללמוד שחייה. קיימת במגוון רחב של גדלים וצורות שונים, כך שכל אחד יכול למצוא את הבריכה שמתאימה עבור המשפחה שלו. הבריכה מוכנה למילוי תוך דקות, יש לפרוס את הבריכה על משטח מהודק, מפולס ונקי מעצמים בולטים. לנפח את שרוול הניפוח העליון, ולמלא במים. כל מה שנשאר זה ליהנות.

 


בריכות לילדים ולמשפחה

בריכת פעילות עולם הדינוזאורים  – dinosaur play center

בריכת פעילות משפחתית גדולה הכוללת מגלשה, משחק לכדורים וקשת משפריצה מים. הדמויות האהובות 'דינוזאורים' מעטרות את הבריכה, כולל מגלשה במרכזה. בנוסף, כוללת הבריכה משחקי כדור והשחלת טבעות שמשדרגים את חוויית הבריכה וההנאה של הילדים.

אורך הבריכה כ- 3.33 מטר, רוחב כ- 2.29 מטר, גובה של כ- 1.12 ס"מ. עומק 15 ס"מ.

 

בריכת משחקים דינוזאור - play center

בריכה אטרקטיבית במיוחד וכוללת מגלשת הר געש, עצי דקל שמתיזים מים באמצעות חיבור צינור המים ומשחקי כדור ומפל מים שמשדרגים את חוויית הבריכה וההנאה של הילדים.

אורך הבריכה כ- 2.49 מטר, רוחב כ- 1.91 מטר, גובה של 1.09 מטר. הבריכה מתאימה לגילאי 3+.

 

בריכת מגלשה

חוויה לימי הקיץ החמים, בריכת מגלשה +2 גלשנים. הבריכה מגיעה בצבע תכלת, מרופדת מכל כיוון וכוללת דפנות רכות אשר מקיפות אותה מהצדדים.

מידות הבריכה:  1.68 מ' רוחב, גובה 1.63 מטר. הבריכה מתאימה לגילאי 6+.






בריכת קשת Family cabana  

בריכת שחייה משפחתית גדולה ואטרקטיבית במיוחד, במרכזה קשת עם מפל מים. בבריכה מקום לישיבה עבור הילדים או ההורים. הבריכה מבטיחה שעות של כיף והנאה עבור הילדים, מעוצבת עם ספסל מובנה ומתקן הצללה נשלף, שיוצר אזור מותאם עבור ההורים לבילוי והשגחה.

אורך הבריכה כ- 3.10 מטר, רוחב כ- 1.88 מטר, גובה של 1.30 מטר. עומק מומלץ 28 ס"מ.

 

בריכות לפעוטות

בריכת טירה- בריכת פעוטות במבנה של טירה, עם עמודים וגג בצורה של צריח, שמגן בצילו על הפעוט בזמן ההשתכשכות. הבריכה אטומה ובעלת רצפה מרופדת ויציבה. קיבולת המים של הבריכה (עומק) היא עד לגובה של 13 ס"מ, הבריכה צבעונית ובעלת מראה ועיצוב מרגש.

קוטר 1.22 מטר X 1.22 מטר גובה.  הבריכה מתאמיה לגילאי 1-3.

בריכת צב ים – בריכת פעוטות עם צלון, גג בצורת צב ים. הבריכה עגולה עם עיצוב של דמויות מעולם המים האהובים על הילדים. הבריכה בעלת קיבולת המים של עד 13 ס"מ עומק. הבריכה לגילאי 1-3. קוטר 1.02 מטר X 1.07 מטר גובה.


 

מתנפחים ואביזרי נוחות לים ולבריכה

מתנפחי רכיבה - חוויה של משחקים ורכיבה על דולפין, כלב, תנין, מטוסים או אופנוע ים, מתאים לילדים ובוגרים.

משחקי מים - כדור סל /כדור רגל/ כדור עף. כמו כן, יש מגוון רחב של משחקי צלילה וכדורי ים.


 

אביזרים ותחזוקה : תחזוקת הבריכה הינה ערך חשוב גם בפן החוויתי וגם בפן הבריאותי וINTEX מציעה מגוון רחב של פתרונות לשמירה על ניקיון וצלילות המים -משאבות, ערכות ניקיון, כיסויים ועוד.

 

חברת INTEX הינו תאגיד המורכב למעשה מיותר מ 100 חברות נפרדות בכל רחבי העולם העוסקות בייצור ופיתוח של מוצרי הבריכות.  לא פחות מ – 23 פטנטים נרשמו ע"י חברת INTEX בשנים האחרונות. האיכות של בריכות השחייה מתוצרת INTEX ברמה חסרת פשרות. הבריכות החדשות משלבות בטיחות, פונקציונאליות , צבעוניות והמון ריגושים שיעשו את הקטנטנים שלכם מאושרים.

 

מגוון מוצרי הים והבריכה של  INTEX מעוצבים בשלל טקסטורות צבעוניות וקיציות. מוצרי INTEX המתנפחים קלים לתפעול תודות לפתח גדול המאפשר ניפוח מהיר והוצאה מהירה של אוויר לקיפול המוצר בקלות. הבריכות המתנפחות מתאימים לשימוש בגינת הבית או בחוף הים.

 

תגובה 1:

  1. הכי טוב זה להקים בריכת שחיה מקצועית בביתך, כל הבנויות הם פחות איכותיות ולא משלבות את יופי הבריכה בבית כפי שניתן לראות בתמונות באתר
    http://poolandtal.co.il/

    השבמחק