רשומות

יום שישי, 15 ביולי 2016

על ספר הבישול המהיר של לורה הרינג וגם מתכון לסלט בורגול נהדר


במרוץ היומיומי שלנו כמעט ולא נשאר לנו זמן פנוי לבשל. מי מאיתנו לא מחפש מתכונים קלי הכנה ומהירים ושיהיו טעימים ומזינים? לורה הרינג הבינה את הצורך הזה והוציאה ספר בישול מהיר עם מתכונים קלים להכנה ב-20 דקות או פחות. עברתי על המתכונים בספר ואכן קלים להכנה, מהירים, וגם את המצרכים ניתן להשיג בכל סופר. אני הכנתי מתוכו את סלט הבורגול שאת המתכון שלו אביא בהמשך.

בספר יותר מ-70 מתכונים מחולקים לפי סוגי הארוחות- ארוחות בוקר, בראנ'ץ, ארוחות צהריים מהירות, ארוחות ערב פשוטות וקינוחים מתוקים וקלים. כל זאת מלווה בצילומים ברורים ויפים ושלבי הכנה פשוטים שיקלו על מלאכת הבישול. יש בספר רעיונות נחמדים וטיפים טובים שיחסכו לנו בזמן. לורה הרינג מציגה לנו את שלבי ההכנה בבהירות ובאופן תמציתי, כך שקל לעקוב אחר ההוראות ואחר האיורים המסבירים צעד אחר צעד מהם השלבים.

כל המתכונים בספר עושים שימוש במרכיבים טריים ועדכניים ממטבחים שונים סביב העולם. ב-20 דקות מבקרים במטבחי המזרח הרחוק, מדינות הים התיכון או המטבח הלטינו- אמריקאי.  חשוב לציין שהמתכונים כשרים.

ולמתכון סלט הבורגול עם פלפלים וגבינת עיזים. אני ויתרתי על הגבינה כי זו הייתה ארוחה בשרית.

 

והנה צילום תמונת סלט הבורגול שהכנתי-

לורה הרינג כתבה וערכה ספרי בישול עבור אחדות מהוצאות הספרים המובילות בבריטניה במשך יותר מ- 10 שנים. היא עבדה עם שפים מובילים מרחבי העולם על ספרי בישול במגוון רחב של נושאים וסגנונות. היא תמיד ממהרת, אבל אף פעם לא מוכנה להפסיד ארוחה, ולכן זה הספר המושלם עבורה.

 

"קל לבשל – ספר הבישול המהיר" מאת לורה הרינג, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 144 עמ'. מחיר לצרכן 78 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il   

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה