רשומות

יום ראשון, 24 ביולי 2016

פשטידת תירס וגבינות נפוליאון- פיקנטית, עסיסית וקלת הכנה



גבינות לבנות זה מצרך חובה אצלנו במקרר ואני משערת שגם אצל רבים אחרים. ארוחות בוקר, כריכים, ארוחה קלה- אי אפשר בלי גבינה לבנה. אחת המפנקות היא גבינת נפוליאון- גבינת שמנת עשירה וטעימה. כעת, יצאה תנובה בטעמים חדשים והם- נפוליאון עם פלפל חליפינו 24% שומן- חריף ופיקנטי ו- נפוליאון עם בצל 16% שומן. אלו הן גבינות מתובלות וטעימות מאד. מרחתי אותן על קרקרים שהכנתי ונהניתי מכל נגיסה. גבינת נפוליאון עם בצל היא בעלת אחוזי שומן נמוכים יותר ועדיין עשירה מאד בטעם, הבצל מוסיף ומשדרג אותה והיא עדינה בטעמה ומצוינת. גבינת הנפוליון עם פלפל חליפינו היא חריפה יותר, עזת טעם ומייתרת את הצורך להוסיף תבלינים נוספים.
 

בסקר שערכנו במשפחה ניצחה גבינת הנפוליון עם פלפל החליפינו. אנחנו אוהבים תיבול חריף ופיקנטי וזו בדיוק הגבינה עבורנו. היו בני משפחה שהעדיפו את העדינות של גבינת הנפוליון עם הבצל, אך הם היו המיעוט.

הגבינות מתאימות גם לבישול ולאפייה ואני הכנתי איתן פשטידת תירס וגבינות שיצאה טעימה מאד. זו פשטידה קלת הכנה שדורשת כ-30 דקות אפיה. מתאימה מאד לארוחת ערב ובתוספת סלט גדול אתם מסודרים.
 

המתכון לפשטידה

חומרים

1 קופסת גבינה נפוליאון עם בצל

1 קופסת גבינה נפוליאון עם פלפל חליפינו

1 קופסת גרעיני תירס

2 ביצים

3 כפות קמח תופח

2 כפות מיונז

1/2 כפית מלח

1/2 כפית פלפל

1/2 כפית פפריקה מתוקה

1/2 כוס שמיר קצוץ דק

אופן ההכנה
 

מרוקנים את תוכן הגבינות לקערה, מוסיפים את יתר החומרים ומערבבים היטב. משמנים תבנית ויוצקים את העיסה לתוך התבנית. אופים במשך כשלושים דקות בחום של 180 מעלות, עד שמזהיב.

בתיאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה