רשומות

יום שישי, 8 ביולי 2016

רשת פרופורציה השיקה את סניף חיפה- קריות והציגה את טיפולי קיץ- 2016

                      צילום- שרה איקו
               צוות פרופורציה חיפה- קריות בראשות נעם סיסו מנהל הסניף צילום- שרה איקו

מי מאיתנו לא הייתה רוצה פנים ללא קמטים, עם עור רענן, בוהק ויפה. עצמות לחיים גבוהות, אף ישר וחטוב, קו לסת ברור, גבות מורמות. בקיצור, פנים מושלמות. אנחנו אומרים לעצמנו שהרווחנו את הקמטים ביושר ושהגיל הוא איך שאנו מרגישות. אבל, נראה לי שהיינו מעדיפות את המראה שהיה לנו בגיל 18. אני יודעת שיש דברים שהייתי מוכנה לשנות כבר מחר, לולא החששות.

רשת "פרופורציה" שפתחה סניף חדש בקריית חיים, מנסה לענות, בדיוק על כך. על הרצון שלנו להראות טוב יותר. הרשת אשר נוסדה ב-1988, היא הרשת הראשונה לדברי מנהלת השיווק, דפנה קלינגהופר, שאיגדה את טיפולי האסתטיקה תחת קורת גג אחת. ברשת נמצאים מומחים לרפואה אסתטית והיא מציעה מגוון ניתוחים פלסטיים לצד טיפולים אסתטיים ב-13 מרפאות משוכללות ברחבי הארץ.

נכחתי באירוע ההשקה שהתקיים בשבוע שעבר בסניף החדש והמרשים שבקריית חיים ושמעתי על הטיפולים החדשניים שמציעה הרשת. ד"ר איגור דובקין, כירורג ומומחה לרפואה אסתטית ריתק אותי ואת שאר הנוכחים כשהסביר לנו על הטיפולים השונים ועל ההבדלים ביניהם. כעת אני יודעת היכן ניתן להזריק בוטוקס. היכן כדאי לשקול הזרקות של חומצה היאלורונית. איך מפסלים פנים, איך ניתן לפסל את האף, לעצב את הלחיים וקו הלסת, למצק את הפנים ולמתוח אותם באמצעות שיטת החוטים. עוד למדתי על טיפולי הידרולייף הפותרים את הזעת היתר, הגדלת חזה, טיפול בסנטר כפול ע"י שאיבת שומן, טיפולי לייזר להסרת שיער ועוד. היה מחכים ומעניין וההשתתפות הערה של כל הנוכחים שלא פסקו לשאול ולהעיר הערות הוכיחה לי עד כמה רוצים לדעת על הטיפולים החדשים המוצעים כיום.

                 אנשי התקשורת שנכחו בהשקת הסניף צילום- שרה איקו
                           דפנה אשת השיווק וסברינה שעל היח"צ
                                דפנה וגלי מהמירוץ למליון

בין הנוכחים היו- נעם סיסו, מנהל סניף פרופורציה בקריות, מנהלת השיווק דפנה קלינגהופר, סברינה בלהסן- נימצוביץ ושלומית ברקוביץ ממשרד היח"ץ סברינה בלהסן, גלי ברגר מהצמד גלי ודניאל מהמרוץ למיליון, לירן חולצה אפורה שהפתיע והגיע, יפעת פלד- מפיקת אירועים, בועז כהן, יורם רייך, חגית הורנשטיין, נטע פלג, רונית קיטאי, שרה איקו ועוד.

הרשת יצאה בקמפיין חדש להשקת המיצוב החדש שלה, תחת הקונספט "כולם יפים". במסגרת זו, צולמו לקמפיין  לקוחות פרופורציה בעבר ובהווה ולא דוגמניות. הוחלט גם לא להשתמש בפוטושופ ועובדה זו מצוינת על גבי השלטים והמודעות.  אבי שלום, מנכ''ל פרופורציה מספר על הקונספט החדש: "אנחנו בפרופורציה מאמינים ביופי. כבר 28 שנים אנחנו עוסקים ביופי ואסתטיקה, פוגשים אלפי אנשים בכל חודש וגורמים להם להיות יפים ובעיקר, להרגיש יפים. יופי, בעיני, זה קודם כל ביטחון עצמי, עוצמה, חופש, יופי זה פשוט לאהוב את עצמך כמו שאתה. אבל, אם יש משהו שמפריע לך במיוחד או גורם לך לחוסר בטחון, אנחנו כאן בשבילך. בקמפיין החדש, מעבר ל"ביזנס", יש גם אמירה חשובה מבחינתנו. אנחנו רוצים להעביר מסר של פתיחות וסובלנות. לגרום לאנשים להאמין שיופי באמת מתחיל מבפנים, שהכל עניין של אישיות, כריזמה, חוכמה והכי חשוב - החיבור שלך לעצמך."


במסגרת הפעילות, גם לוגו פרופורציה עבר מתיחת פנים עדינה, שתהפוך אותו לעדכני, מואר ופתוח יותר. בהמשך השנה מתוכננות פעילויות שונות שיחגגו את היופי האנושי, ויעמיקו את הקונספט החדש. צפו להפתעות...

לקראת הקיץ מציעים ברשת פרופורציה פתרונות להסרת שיער בלייזר. ברשת נמצא מכשיר "לייטשיר"- מכשיר הסרת השיער המתקדם בעולם, הפועל באמצעות טכנולוגיית הלייזר. הוא פועל על כל גווני העור ומשלב בתוכו חידושים טכנולוגיים בעלי עוצמה, הגורמים לזירוז תהליך הסרת השיער. המכשיר הינו בטוח ויעיל והוכח במשך יותר משני עשורים בעזרת השימוש האפקטיבי בו. על מנת להשיג תוצאות מקסימליות מטיפולי הסרת שיער בלייזר יש צורך לבצע את הטיפול על שיער עבה בצבע חום כהה עד שחור, בצפיפות רבה, ושגוון העור של המטופל יהיה בהיר עד חום כהה.

כדאי לברר אודות הטיפול ב- *5599 – יש הטבות והנחות למבוטחי כללית מושלם, כללית פלטינום ומכבי. בנוסף, יש הנחה של 50% על האזור הראשון ו30%-50% על כל אזור נוסף.




בנושא טיפולי מילוי קמטים ופיסול פנים- הגישה ברשת פרופורציה היא להתייחס לפנים כמו לפסל שניתן לבנות ולשפץ ולשפר. בהתאם לכך קיימת אפשרות לפסל מחדש את הפנים ולא רק לנסות לסלק את הקמטים. הגישה ברפואה האסתטית כיום היא לא רק לטפל בקמטים ולהגיב לנזקי הזמן אלא לעצב אלמנטים מסוימים בתווי הפנים: להבליט את עצמות הלחיים, להרחיב מעט את קו הלסת, לתקן פגמים באף, להרים את הגבות ועוד. הטיפולים מועברים על ידי רופאים מומחים. הטיפולים הינם מרפאתיים, הם אורכים מספר דקות, ללא צורך בתקופת החלמה או תופעת לוואי והתוצאות טבעיות ונראות לעין לאורך זמן.

חומרי המילוי השונים מוחדרים מתחת לעור באזורי הקמטים בפנים וכאמור משמשים גם לעיצוב תווי הפנים להדגשה ולעיבוי השפתיים. משתמשים לשם כך בבוטוקס ובחומצה היאלורונית.




טיפול חדשני נוסף הוא טיפול שאיבת שומן מהסנטר בלייזר. מה ששם קץ לתופעת הסנטר הכפול. זהו טיפול ממוקד בתאי שומן לכודים ברמת פולשנות מינימאלית ובתוצאה מצוינת. השאיבה מתבצעת ע"י מכשיר לייזר מתקדם-LIPOLIFE. השומן מוצא מחוץ לגוף והעור מתמתח ומתמצק. התוצאה מושגת בטיפול בודד, ללא צלקות וזמן ההחלמה קצר במיוחד.


עוד טיפול חשוב שמציעה הרשת הוא הטיפול בהזעת יתר. הטיפול מתבצע בעזרת טיפול ההידרולייף ובתהליך פשוט בהרדמה מקומית בלבד. במהלך הטיפול פולט המכשיר אנרגיית לייזר לאזור המטופל באופן הדרגתי ומבוקר. הטיפול אינו כואב והתוצאות מצוינות.


לאתר רשת פרופורציה- http://proportsia.co.il/







.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה