רשומות

יום רביעי, 6 ביולי 2016

רשת בתי הקפה "שני" יוצאת במיתוג מחודש ומשיקה תפריט חדש



ההזמנה להגיע לאחד מבתי הקפה של רשת "שני" ולבחון את התפריט החדש, שימחה אותי והזכירה לי נשכחות. לפני הרבה שנים ( הרבה, הרבה שנים) הייתי שוטרת במרחב חיפה. מפתיע נכון? זה סיפור לרשומה אחרת. אבל, בזמנו, אפשר היה להתגייס למשטרה כחלק מהשרות הצבאי וכך נעשיתי שוטרת מן המניין. מול מטה המשטרה בעיר התחתית ברחוב העצמאות שכנה קונדיטוריית שני. הקונדיטוריה הכי שווה אז וגם היום. אני זוכרת את עצמי, עוברת ליד הקונדיטוריה, מביטה בשפע העוגות המסחרר ומלקקת שפתיים. כשהיה קשה מאד בעבודה וכשנמאס לי מהכל, הייתי חוצה את הכביש, מזמינה לי אחת מהעוגות ומתנחמת במתיקותה.

הזמן חלף, אני סיימתי את לימודי העבודה הסוציאלית ועזבתי את המשטרה. כתוצאה- גם התרחקתי מקונדיטורית "שני" האהובה עלי ומיעטתי לבקר בה. בינתיים, צמחה הקונדיטוריה והפכה לרשת בת 14 סניפים ואחד הסניפים קרוב לביתי וממוקם בקניון עזריאלי בקרית אתא. כך, סגרתי מעגל והגעתי לסניף לטעום מהתפריט ולבחון האם השתנה טעם העוגות מאז אותם ימים רחוקים. הסתבר לי שאני לא יכולה לדעת. הזיכרון לא החזיר לי את טעם העוגות מאז. אבל, העוגה שבחרנו "אליזבט"- הייתה מצוינת. עדינה, נימוחה, בעלת טעם שוקולדי עשיר. מומלצת בהחלט. מהתפריט בחרנו- סלט ניוקי מפתיע וקריספי שהיו בו ענני גבינת מוצרלה, ניוקי מטוגן קלות, על מצע של מבחר ירקות- לא חשבתי שניוקי יתאים לסלט, התבדיתי. ועוד איך מתאים וטעים מאד. עוד הזמנו שקשוקה פיקנטית ועשירה בטעמים. לשתיה בחרנו מיצים טבעיים. אנחנו הגענו בערב והתברר לנו שניתן להזמין את ארוחת הבוקר שבתפריט בכל שעות היממה. אז אם בא לכם ארוחת בוקר בערב- למה לא? לכו על זה.
 
 

 
 



 

סניף "שני" בקניון עזריאלי, בקרית אתא, הוא סניף נעים מאד. השרות היה מצוין. המלצרית ניגשה, התעניינה, הציעה לנו מים בסיום הארוחה. על כל שולחן נמצא זמזם המאפשר להזמין את המלצרית במידת הצורך. ניכר שהרשת השיקה משאבים לא מבוטלים במיתוג המחודש הכולל- לוגו, תפריט, כלים וצורת הגשה. ליתר דיוק, הושקעו בכך כמיליון ₪.

 

רמי כהן, מבעלי הרשת: "לפני כמה חודשים יצא השף הרישתי אלכס סמרקיס לסיור בתי קפה בצרפת, שם שהה כחצי שנה וחזר עם השראה לארוחות בוקר מאזור חבל פרובנס. ליקטנו רעיונות למנות חדשות בתפריט. בנוסף, בתפריט ארוחות הבוקר שלנו הכנסנו ארוחות ממטבחים שונים בעולם. קיים גם תפריט טבעוני ודל קלוריות."

במסגרת התפריט החדש, תפריט ארוחות בוקר ייחודי המוגשות במהלך כל היום וכולל מנות ממטבחים מגוונים:

החביתה של סבתא עליזה, חביתה בתוספת אריסה, נענע, בצל ירוק, תפו"א ועגבניות שרי, מוגשת עם סלט ערבי קצוץ, מבחר רחב של מטבלים, לחם מחמצת ושתיה לבחירה. השקשוקה של דוד מרקו השמן המורכבת מרוטב עגבניות מתובל, שתי ביצים, חצילים וקישואים קלויים, מוגשת עם סלט ירוק, לחם פרנה ושתיה לבחירה, ארוחת בוקר טבעונית הכוללת חביתה מקמח חומוס בתוספת פטריות, בצל, פלפל אדום ועשבי תיבול, מטבלים טבעוני, לחם מחמצת ושתיה לבחירה וארוחת בוקר דלת קלוריות הכוללת חביתה עם עשבי תיבול, סלט ירקות, מטבלים דלי קלוריות, לחם קל ושתיה לבחירה.

 

עוד בתפריט: המבורגרים צמחוניים, תפריט מנות בריאות דלות קלוריות, מנות מהמטבח האיטלקי, קישים,סלטים, קציצות דג סלומון ותפריט קינוחים עשיר כולל עוגות דלות קלוריות וללא סוכר.

כל התפריט כשר למהדרין וחלבי.

 



 צילומי ארוחות הבוקר- פול פינקלשטיין
 
המחירים משתנים. החל מ- 29 ₪ לארוחה עסקית. תוכלו למצוא את התפריט והמחירים בלינק לאתר שצרפתי כאן. וגם את מיקום הסניפים השונים בארץ. אני בטוחה שכל אחד יוכל למצוא לעצמו מנה שהוא מעדיף. אנחנו נהנינו הן מהאוכל הטעים והטרי והן מהשרות הנעים והמוקפד.

 

אתר רשת "שני"-

 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה