רשומות

יום שלישי, 26 ביולי 2016

רשת רנואר השיקה חנות קונספט מחודשת במרכז ביג קריות

 
 
 


רשת רנואר השיקה בשבוע שעבר סניף מפואר ומחודש במרכז ביג בקריות והשמחה הייתה רבה. כידוע, הפרזנטור של הרשת הוא יהודה לוי והובטח כי הוא יגיע להשקה. כשכוכב כמו יהודה לוי מגיע ויחד איתו סלבס נוספים כמו עומרי וקסניה מהאח הגדול, רייקולס ממשימת האמזונאס, הדוגמנית ניבר מדר ועוד, הרי מובטח כי מאות אנשים יגיעו להתבשם מאווירת הזוהר שהם פיזרו סביבם.
 
 
 יוסי וליאת לאטי עם יהודה לוי. צילומים- בועז אוחנה

אחרי שנרגעתי מההתרגשות, מהבהובי המצלמות, הבלונים, האורות והמוזיקה, התפניתי ליהנות מהעיצוב היפה של החנות שגודלה 500 מ"ר. משטחי התצוגה הנרחבים והמגוון הרחב של הבגדים האופנתיים- לנשים וגברים ובנוסף יש גם מחלקת אקססוריז ומחלקת נעליים. הסתובבתי בין המדפים והתפעלתי מהסטייל, מהקולקציות היפות, ממבחר שמלות הערב, הנעליים, מהמחירים הנוחים ומהנחות סוף עונה. המוכרות בחנות היו סבלניות, אדיבות ונחמדות ועמדו בגבורה בלחץ הקונות.
 



 

רשת רנואר פרושה בכל הארץ ולה כמאה סניפים. באיזור חיפה נוכל למצוא סניפים בסינמול במפרץ, בקריון בקרית ביאליק, בקניון הגראנד בחיפה ובקניוני עזריאלי. בעלי הרשת יוסי ברוש, אלי ברקוביץ' והשותף בצפון  הקבלן יוסי לאטי הגיעו להשקה והצטלמו עם המוזמנים הרבים.
  בצילום- הקבלן יוסי לאטי ואשתו ליאת עם רועי וקסניה  צילום- בועז אוחנה
 

אחרי שבחנתי את המבחר האופנתי, דגמתי גם מהכיבוד המצוין של קונדיטוריית שמו. אי אפשר היה לעמוד בפני הקינוחים המפתים שהכין. יחד איתי היו אנשי תקשורת נוספים שנהנו אף הם מההשקה התוססת. ראיתי שם את יורם מארק רייך, צילה לייפר, בועז כהן, נטע פלג, רונית קיטאי, רחלי בן גלים, יוסי דואק, גדי נס ועוד רבים.
 

לרשת גם אתר מושקע ששווה מאד להיכנס אליו ובמיוחד כעת כשיש הנחות גדולות.

לאתר


 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה