רשומות

יום שלישי, 26 ביולי 2016

מוס מרשמלו תות ושוקולד



כשקיבלתי להתנסות את Marshmallow FLUFF בטעם תות, ידעתי מיד מה אני עומדת להכין איתו. מוס שוקולד- תות חלומי. משפחתי חושבת שזה מוס השוקולד- תות הכי טעים שהכנתי אי פעם. המתכון בהמשך.

יבואנית המזון "מאכלי עולם" היא זו שמשווקת את הממרח האהוב, בנוסף לטעם המרשמלו האורגינל, גם בטעם תות מענג!

 

ממרח המרשמלו FLUFF הוא אחד הממרחים הפופולריים בארה"ב, אשר ייצורו החל כבר בראשית המאה ה-20. הוא נפוץ במיוחד בכריך ה"פלאפרנטר", המשלב ממרח מרשמלו וחמאת בוטנים, ואף הוצע להפכו לכריך הלאומי של מדינת מסצ'וסטס בארה"ב, שם הוא מיוצר.

 

הממרח החדש בטעם תות, כמו זה הלבן האורגינל, נפלא לאכילה כמו שהוא בכפית, ואפשר לשלבו במגוון קינוחים - למילוי וציפוי עוגות, להכנת מוס מרשמלו עם שמנת מתוקה, לשלבו בעוגות גבינה, כמילוי מפתיע בקפקייקס (מכניסים את הממרח לתוך הקפקייקס בעזרת שקית זילוף), להכנת עוגת מרשמלו ללא אפייה – בשילוב של שמנת מתוקה, ממרח מרשמלו וסוכריות מיני מרשמלו, כמילוי בין 2 ביסקוויטים להכנת עוגיות סנדביץ', לשדרוג משקאות מילקשייק ושוקו ועוד.

 

הממרח כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת ה-OU ארה"ב.

 

מחיר: 15-20 ₪.

 

להשיג ברשתות: טיב טעם, סטופ מרקט, AM-PM, ספייסס, לגעת באוכל, מעדניות וחנויות מתמחות בעזרי אפייה ברחבי הארץ.

 

מתכון למוס מרשמלו- תות חלומי

 

מצרכים

חצי קופסת מרשמלו תות Marshmallow FLUFF

50 גרם חמאה

250 גרם שוקולד מריר איכותי

1 מיכל שמנת מתוקה

1 כפית תמצית וניל

1/4 כוס מים חמים

אופן ההכנה
 

מניחים בסיר קטן את החמאה, השוקולד , המרשמלו והמים. את הסיר מניחים מעל סיר גדול יותר עם מים חמים (בן מארי) ומערבבים עד שהתערובת נמסה ואחידה. מקציפים את השמנת המתוקה עם תמצית הווניל ומערבבים תוך כדי קיפול לתוך השוקולד והמרשמלו. מוזגים אל קעריות הגשה ומצננים במקרר לפחות 6 שעות.

בתיאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה