רשומות

יום שבת, 16 ביולי 2016

מה נקרא לילדים לפני השינה? ספרי "סיפורים לפני השינה" וספרי לילה טוב


לפני השינה מספרים סיפור. הילדים היו בוחרים את הספר ויחד קראנו את הסיפור שבחרו. זה היה הנוהג שליווה אותנו במשך שנים. סיפור לפני השינה. מקריאים, מביטים בתמונות, לפעמים ממציאים סיפור אחר, ואז נשיקת לילה טוב ולישון. גם כיום עם הנכדים זה כך. הילדים ממשיכים בנוהג הסיפור לפני השינה ומקריאים לנכדים סיפור לפי בחירתם. כשאני מגיעה מבקשים ממני 2 סיפורים ואני נענית ברצון ויחד קוראים את הסיפור, מפרשים את התמונות ושולחם את הקטנים לישון עם חיוך שמח. הוצאת דני ספרים החליטה לבוא לעזרתנו והוציאה מספר קובצי סיפורים המיועדים לקריאה לפני השינה.

אוסף "סיפורים לפני השינה" מאת סם טפלין

אוסף הסיפורים מגיע במארז חגיגי, כחול ומאויר בזוג פילונים, ענפים וכוכבים חביבים שגרם לילדים לשאול מה זה ולנסות להוציא את הספרונים מהקופסה. 5 ספרונים יש במארז ובכל אחד מהספרונים ששה סיפורים קצרים ונחמדים הכוללים איורים מקסימים. הבעיה היחידה היא שהילדים לא יסתפקו בסיפור אחד, אלא יבקשו עוד סיפור ועוד אחד.

ספר ראשון: "סיפורי לילה טוב" כולל את הסיפורים: "לילה טוב, גור אריה!", "לילה טוב, פילון!", "לילה טוב, פינגווין!", "לילה טוב, ברווזון!", "לילה טוב, דובון לבן!", "לילה טוב, ארנבון!". כל הסיפורונים עוסקים בגורי חיות ההולכים לישון ומה קורה לפני ההרדמות ועד השקיעה בשינה ערבה. האיורים הם של פרנצסקה די קיארה והם יפהפיים.

ספר שני: "סיפורי גורים" עם איוריה הנפלאים של ויולטה דביג'ה, כולל את הסיפורים: "ידידים", "פילון המים", "האביב הגיע", "המילים של ארנבון", "שני הקופים הקטנים", "הטיול של דובון השלג". גם בספר זה הסיפורונים עוסקים בגורי חיות המגלים את העולם סביבם. כמו הפילון המגלה את השתקפותו במים והטלה הקטן המגלה את עונת האביב.

ספר שלישי: "סיפורי שינה ערבה" עם איוריה הרעננים והחיים של פרנצסקה די קיארה, כולל את הסיפורים: "הקיץ של פילון", "החלום של ינשוף וגירית", "שירו של ליוויתן", "הריקוד של טיגריס", "הפתעה של ארנבונת", "מאחוריך". סיפורונים מתוקים על חברות ועל עזרה הדדית בין חיות היער.

ספר רביעי: "סיפורי חלומות מתוקים" עם איוריה הקסומים של סימונה דימיטרי, כולל את הסיפורים: "חלומותיו של פנדה קטן", "גור אריה משהק", "הצעיף של ארנבון", "הפתעה", "הדבר הכי נעים", "המקום המושלם". הסיפורונים עוסקים בחלומות, ברצונות ובהפתעות.

ספר חמישי: "סיפורי דובונים" כולל את הסיפורים: "הכובע של דובון חכם", "דובון חום לומד לספור", "מה שראה דובון חכם", "המסיבה", "משהו מרגש", "הדבר הטוב ביותר". האיורים הם של ויולטה דביג'ה והם נהדרים.

"סיפורים לפני השינה", מארז 5 ספרונים. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים, מנוקד. מחיר לצרכן למארז 99 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il   

 

סיפורי לילה טוב – סיפורים קסומים לפני השינה

 

ספר הילדים "סיפורי לילה טוב – סיפורים קסומים לפני השינה" בהוצאת דני ספרים, הוא ספר ראשון בסדרה הכולל שלושה סיפורים קצרים וחמודים המאוירים באופן כובש עין ולב. הסיפורים מתאימים לפעוטות, כל עמוד מכיל מספר שורות קצר והאיור מזמין לשאלות ולרצון לדעת מה קורה הלאה.

בואו לצאת להרפתקה בשדות הקרח עם דובון שלג שהלך לאיבוד בסיפור "דובון השלג" שכתב ואייר פירס הרפר, לשחק תופסת בים עם כריש נחמד וכלל לא מפחיד בסיפור "צ'ומפ הולך לבית הספר" שכתבה מליסה מטוקס ואייר מרק צ'יימברס ולפגוש דובון קסום בסיפור "הדובון הקסום" שכתב ואייר ניל ריד.

אני מהמרת שהקטנטנים יאהבו מאד את הספר המקסים הזה ובמיוחד את האיורים היפהפיים שבו.


"
סיפורי לילה טוב – סיפורים קסומים לפני השינה", מאנגלית: סתיו וחגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 88 עמודים. מחיר לצרכן 54 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

 

 

עוד סיפורי לילה טוב – סיפורים קסומים לפני השינה

 


אחרי שנהנינו מסיפורי לילה טוב עם דובון השלג וכריש נחמד, עברנו לספר הילדים "עוד סיפורי לילה טוב – סיפורים קסומים לפני השינה" בהוצאת דני ספרים.

זה הספר שני בסדרה, הכולל שלושה סיפורים מעניינים ונחמדים לקרוא עם הילדים לפני השינה. לדעתי, ספר זה מיועד לילדים גדולים יותר בני 4-6. הסיפורים ארוכים יותר, מורכבים יותר ומלאי דמיון.

 

בואו לעוף בשמי הכוכבים עם חד-קרן קסום בסיפור "חד-קרן של חצות" שכתב ואייר ניל ריד, לעשות חיים משוגעים עם פילון קטן ביער בסיפור "ששש! אל תעיר את התינוקת!" שכתבה ואיירה פטרה בראון, ולרכוב בכיף על גבו של פוני חמוד בסיפור "לוסי אוהבת סוסים" שכתב ואייר ג'יימס דיוויס.

גם בספר זה האיורים תופסים מקום של כבוד והם מקסימים בעיניי ומוסיפים מאד לטקסט הכתוב.

 

"עוד סיפורי לילה טוב – סיפורים קסומים לפני השינה", מאנגלית: סתיו וחגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 88 עמודים. מחיר לצרכן 54 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il   

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה