רשומות

יום שבת, 2 ביולי 2016

קיפצובה- המקום המושלם לילדים בחופשה




אתחיל בהמלצה נלהבת- רוצים יום חופש מושלם עם הילדים? קיפצו לקיפצובה בקיבוץ צובה על יד ירושלים. גם הצפוניים שבין הקוראים- לא להתעצל, שעה וחצי נסיעה ואתם במקום המושלם לילדים מגילאי חצי שנה. המשפחה שלי הגיעה מהצפון עם ילדונת בת 3 ותאומים בני 10 חודשים ונהנו מכל רגע. " זה מקום נפלא לבלות בו את אחד מימי החופש"- אמר הבן.

המתקנים במקום מתאימים לילדים ותינוקות הנהנים ממתחם שמיועד במיוחד עבורם. הפארק משתרע על שטח של 12 דונם ויש בו מבנים מקורים, מתקני שעשועים, מדשאה גדולה ופינות ישיבה. חדר המשחקייה הוא עצום וממוזג ויש בו מגוון משחקים לילדים- משחקי מחשב,  מכונות משחק רבות- קליעה למטרה באקדחי מים, סקי-בול, הך פטיש, פליפרים, ג'ימבורי ממונע וחדשני, לגו, עמדות פלייסטיישן, בריכת כדורים וגם מתחם ייחודי ומלהיב הכולל מגוון תחפושות ומסלול תצוגת אופנה לילדות הקטנות, שייהנו לדגמן עליו את התלבושות שבחרו לעצמן.




המתקנים בחוץ כוללים- סירת פירטים, רכבת הרים משפחתית שמתאימה לילדים קטנים והיא כייפית במיוחד, קרוסלות שונות, סירות אבובים, מתקני טיפוס, מתקן מכוניות מתנגשות המחולק לשתיים- לילדים עד גיל 6 ולבוגרים יותר. יש גם מתקני טיפוס, אומגות לקטנים, מתנפחים – עשרה מתקני ענק מתנפחים בצורות שונות ומפתיעות, ועוד שלל פעילויות.




יש אזור מיוחד המיוחד לתינוקות וטף בגילאי 0-2. בכל המתחם תמצאו שמפוזרים שולחנות פיקניק רבים לטובת המשפחות ועל מנת שתוכלנה לצאת להפסקה קלה מהפעילויות ולשבת לשתות ולאכול. ניתן להביא אוכל מהבית או שאפשר ליהנות ממגוון הארוחות שמציע המזנון המקומי. הילדים יאהבו לאכול שם את מנת השניצלונים או ארוחות הנקניקיות יחד עם צ'יפס. אוכל של חופש. האוכל כשר אך למזנון אין כשרות כיוון שהמקום מופעל בשבת.





קיפצובה הוא מקום מרשים ונעים המכבד את הבאים בשעריו. הוא מספק שלל פעילויות לילדים, מכבד את ההורים ומאפשר להם לנוח או להמתין שהילדים יסיימו, על ספסלים נוחים. המקום דואג גם לספק עניין וחוויות לתינוקות והתחושה היא שאכן חשבו על כל הפרטים והבינו למה זקוקים הילדים והוריהם. כך שהחוויה שקיפצובה מעניקה למשפחה היא חוויה נהדרת. אין מקומות רבים כאלה בארץ.

בצמוד לפארק השעשועים תמצאו את חנות השוקולד של גליתא. שווה מאד לשלב ביקור בחנות במהלך הבילוי בפארק או בסיומו. הילדים יהנו מאד לטעום ממגוון השוקולד והפרלינים שבמקום. תוכלו למצוא שם שלל מתנות, רעיונות וטעמים מפתיעים. אפשר גם לשלב סדנת שוקולד המוצעת למבקרים.




שעות פעילות פארק קיפצובה- בשנת הלימודים הפארק פתוח בימי ששי ושבת ששי10.00-17.00. שבת- 10.00-19.00  בחגים וחופשות הפארק פתוח כל יום מ-10.00-19.00

קיפצובה בפייסבוק


אתר קיפצובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה