רשומות

יום רביעי, 10 בינואר 2024

מחפשים היכן לעבור טיפולי יופי מתקדמים ולרכוש תכשירי טיפוח מהמובילים בעולם? הכירו את GLOW&GO לקוסמטיקה מקצועית מבית אלומה נתנאל

צילום אור גפן

השבוע השתתפתי בהשקת סניף בוטיק אקסקלוסיבי לקוסמטיקה מקצועית בקניון הזהב בראשל"צ. הסניף מבית אלומה נתנאל- קוסמטיקאית מומחית מעל 15 שנים שהתמקצעה באבחון וטיפול נזקי עור, כשמו כן הוא- GO&GLOW והוא הוקם כדי לענות על הצורך שלנו בטיפול זוהר בזמן קצר ועם תוצאות נראות לעין.

כולנו קצרות בזמן, עסוקות, ממהרות, רצות ממקום למקום וקשה לנו לפנות זמן ולהגיע לטפל בעורנו. אלומה נתנאל הבינה זאת והשיקה סניף טיפולי "זוהר הוליוודי" במקום נגיש ונוח בקניון הזהב בראשל"צ, כשהחזון שלה הוא להנגיש ככל הניתן, הן בפן הלוגיסטי והן בפן הכלכלי את טיפולי היופי המתקדמים ביותר ואת מוצרי הטיפוח האיכותיים ביותר בתחום הקוסמטיקה.

בסניף המעוצב מצאתי מבחר מוצרי קוסמטיקה של המותגים המובילים בעולם. חדר הטיפולים נעים, מפנק ושלו. לטעמי, מקום אידאלי להגיע לעשות טיפול, לרכוש מוצרים ולהמשיך בדרכנו.

אלומה בחדר הטיפולים. צילום אור גפן
יחד עם גולן נהרדעא הבעלים של נהרדעא קומיוניקישן צילום אור גפן
עם תכשיר הדגל ה "דוז פואה" צילום אור גפן

אלומה נתנאל הפתיעה אותי. ציפיתי לפגוש מישהי מבוגרת יותר ופגשתי אישה צעירה, נמרצת ומקצועית שבנתה אימפריה של יופי. היא נולדה בירושלים בשנת 1991, נשואה לעידן, ואמא ל-4 ילדים מקסימים.

לאחר סיום שירות מלא בחיל האוויר החלה אלומה לעבוד בתחום הקוסמטיקה, כך שכיום, על אף גילה הצעיר, היא כבר בעלת ותק של 15 שנים בתחום.

בשנת 2017 אלומה השיקה את הקליניקה בראשון לציון - קליניקת בוטיק לקוסמטיקה פרא רפואית. מדובר בחלל מפנק ואינטימי המכיל 5 חדרי טיפולים, פינת המתנה ואירוח וחצר רחבת ידיים. אין זה פלא שמדובר באחד המקומות המבוקשים באזור בכל הנודע לטיפולי יופי.

אלומה מדגימה את השימוש במוצר הדגל בקליניקה מבית ALUMINAL הוא תכשיר ה"דוז פואה" צילום אור גפן

צילום אור גפן

אלומה מתמקצעת בתכשירים של חברות הקוסמטיקה המובילות בישראל, משתפת איתן פעולה מזה שנים רבות ואף משווקת את מוצריהן. לצד מותגים איכותיים ומוערכים של חברות כמו חוה זינגבוים, קייביפיור, דרמלוסופי, ביופפטיקס, ביופור, ולומי – בחודשים האחרונים ניצבים לצידם בגאווה גם מוצרי הדגל של אלומה מתוך ה PRIVATE LABEL שפיתחה לצד אנשי מקצוע מובילים בתחום המדע בשם LALUMINA.

אומרת אלומה "הניסיון המקצועי שלי חשף אותי לכל מותג ולכל פורמולה שקיימים בארץ ואיכשהו תמיד הרגשתי שיש עוד לאן לשאוף ויש איך לשפר וזאת הסיבה שהחלטתי לצאת עם מגוון מוצרים משלי, שיבטאו את האג'נדה המקצועית שלי ויביאו לתוצאות שאני יכולה להתחייב אליהן".

מדובר במוצרי טיפוח שעומדים בתקנים המחמירים ביותר ומכילים את הרכיבים האיכותיים והמקצועיים ביותר שמעניקים שיפור נראה לעין בכל הקשור לבעיות בעור.

לאחר הטיפול בסרום. הכהויות תחת העיניים פחתו. העור נראה קורן, בהיר ומטופח.

ה"אני מאמין" של אלומה הוא יושר, שקיפות וכנות בתהליך הטיפולי. אלומה נוקטת בגישה מינימליסטית ומדויקת בכל הנוגע להיקף הטיפולים ולא מעודדת את הלקוחות להתחייב לסדרות ממושכות ורכישות מיותרות. אלומה רואה את עצמה מחויבת לעמוד בציפיות כפי שהוגדרו בתחילת התהליך ובמקביל, מצפה מלקוחותיה לעקביות ולמשמעת– שיובילו אותם אל היעד המבוקש.

מוצר הדגל בקליניקה מבית ALUMINAL הוא תכשיר ה"דוז פואה" – סרום אנטיאוקסידנטים המכיל קומפלקס פפטידים ופולארן והוא גם הראשון בארץ, בעל ריכוז של 12% ויטמין C. אלומה הדגימה את השימוש במוצר והתוצאה הייתה מפתיעה, תוך דקה נראה הבדל ממשי בין צד ימין לשמאל. הכהות תחת העין הצטמצמה והעור נראה גמיש וזוהר יותר. תוצאות אלו נשמרות לזמן ארוך ובשימוש יומיומי בוקר וערב רואים שיפור יפה במרקם העור, בגמישותו וחיותו.

מוצרי ALUMINAL

תכשיר ה"דוז פואה" – סרום אנטיאוקסידנטים

מדובר, למעשה, בתכשיר מהפכני המיועד לעור בוגר, מיובש וחסר חיות עם נטייה לפיגמנטציה.
ריכוז החומרים הפעילים שבו, מקופסלים בתוך מעטפות ליפוזומליות המצויות בתוך הסרום ומשחררות חומרים פעילים בריכוז גבוה אל עומק הרקמה ואינו גורם לגירוי או קילוף של העור.

מבנה האפליקטור הייחודי של המכשיר מסייע למריחה אחידה באזור העיניים והוא כולל נורת לד אדום, הידוע ביכולותיו לחדור לעומק שכבת הדרמיס ובכך לעודד יצירת קולגן.
פונקציית הרטט שבראש האפליקטור, מאפשרת המרצת מחזור הדם וחדירת החומרים הפעילים לכל איזורי הפנים בצורה מוגברת.



התוצאה המתקבלת היא עור שנראה מתוח, מלא חיות ובעל גוון אחיד יותר.
הסרום מתאים לשימוש באיזור הפנים, עיניים, שפתיים, צוואר וכפות הידיים.

לאתר של אלומה- לחצו כאן

אלומה קוסמטיקס בפייסבוק- לחצו כאן

אלומה קוסמטיקס באינסטגרם- לחצו כאן





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה