רשומות

יום ראשון, 21 במאי 2023

הכירו את EYE-TECH SET לטיפול אינטנסיבית באזור העיניים מבית מעבדות היקארי


 סט הייטק לעיניים של היקארי צילום סטודיו היקארי 

יש תכשירי טיפוח שמיד מושכים את העין ומוצאים חן, אפילו לפני שהשתמשנו בהם. העיצוב, האריזה, החשיבה על כל פרט ופרט, גורמים לכך שנרצה לנסות ולהשתמש בהם. כזה בדיוק הוא הסט EYE-TECH SET המיועד לטיפול אינטנסיבי באזור העיניים של מעבדות היקארי. העיצוב האלגנטי בזהב, האריזה המוקפדת והאופן בו חשבו על נוחות השימוש ומריחת הקרם, כבשו מיד את ליבי ואחרי שהתנסיתי בתכשירים אני יכולה לומר שמדובר במוצרים איכותיים ומעולים שמקיימים את מה שהם מבטיחים.



על מעבדות היקארי

מעבדות היקארי הינה חברה קוסמטיקה ישראלית, מובילה בתחום מחקר ופיתוח מוצרי אסתטיקה רפואית ומוצרי קוסמטיקה מקצועיים. מדעני החברה ביחד עם צוות מדענים עטורי פרסים מהאוניברסיטה העברית שקדו על פיתוחים שהניבו פטנט ייחודי בתחום מניעת הזדקנות.

המצאות אלה מהוות פריצת דרך של ממש, ומביאות את עולם הקוסמטיקה לדור הבא של אנטי-אייג‘ינג. לא עוד טיפול בסימפטומים של ההזדקנות כגון קמטים, רפיון העור, פיגמנטציה, אלא טיפול אמיתי בהזדקנות עצמה. בזכות פעילות זו החברה מקבלת הכרה כחדשנית בקנה מידה עולמי.

במהלך 15 שנות קיומה מספקת החברה ללקוחותיה את התכשירים היעילים, והמתקדמים ביותר בעולם הקוסמטיקה. החברה מוכרת בשוק המקצועי (רופאים וקוסמטיקאיות) כחלוצה בתחום של טיפולי מזותרפיה באמצעות מחטים זעירות, כאשר הייתה הראשונה לפתח את הטיפולים האלה בארץ; טיפולים אשר מתוכננים להגיע לשכבות העמוקות של העור ולטפל ביסודיות במגוון אינדיקציות של הזדקנות העור.

כיום החברה מוכרת גם בזכות פיתוח מרכיב פעיל חדשני NAD NOBEL שהובילו מדעני החברה ביחד עם מדענים בכירים מהפקולטה לכימיה אורגנית באוניברסיטה העברית. החוקרים פתחו שיטה להעלאת הריכוז של מולקולות NAD בתאים. מולקולה זו נקראת גם מולקולת הזהב בשל תכונות בריאותיות רבות. מולקולת הזהב והקדימונים שלה NR ו-NMN היו מוכרים מתחום של תוספי תזונה והחוקרים הצליחו להסב אותם לתחום הקוסמטיקה. המרכיב הפעיל מעלה את ריכוז מולקולת NAD בתאים ב-80% ולכך יש השפעה חשובה על אנרגטיות ושיפור התפקודים הכללים בתאים שיורדים במשך השנים, ומכאן היכולת לשפר באופן כללי את תפקודי העור ולהצעיר אותו, להקטין את עומק הקמטים, להפחית אדמומיות בעור, להקנות גוון עור אחיד, לתקן נזקי שמש, ולהגביר ייצור קולגן.

מוצרי החברה מיוצאים למדינות רבות כמו בריטניה, איטליה, ספרד, רוסיה, אוקראינה, אסטוניה, לטביה, ליטא, טג'יקיסטן, הרשות הפלסטינאית, סין, וייטנאם ופורטו ריקו. הייצור של מוצרי החברה מתבצע בתנאים מחמירים, תוך הקפדה על איכות ואחריות לסביבה במפעל החברה החדשני בבאר שבע. בכל שלבי הפיתוח והייצור לא נעשה שימוש בבעלי חיים, וכל המוצרים הינם ממקור צמחי. לחברה יש מרכז מבקרים מפואר במרכז הארץ שממוקם בוילה עתיקה המוקפת בגן גדול. מרכז המבקרים זכה בתחרות עיצוב בינלאומית שנערכה באיטליה.

ערכה לעיניים של הייטק טק סט ליום וללילה צילום סטודיו היקארי

אודות המייסדים: מעבדות היקארי נמצאת בבעלותם של אור פוקס וד"ר אסף זעירא, מייסדי החברה. אור מומחית בתחום קוסמטיקה, עם ניסיון של למעלה משלושים וחמש שנה בקוסמטיקה מקצועית ובניהול מכירות של חברות בינלאומיות גדולות. היצירתיות היוצאת דופן שלה מובילה את החברה לכיוונים חדשניים ופורצי דרך. אסף בעל ניסיון עשיר בתחומי טכנולוגיה, מחקר ופיתוח בענף ההייטק, והוא ממציא של פטנטים רבים בתחומים מגוונים. אסף בוגר הטכניון (תואר ראשון) ומכון וייצמן למדע (תואר שלישי במסלול ישיר).

בסוף שנת 2022 זכו מספר מוצרי החברה בפרסים בתחרות בינלאומית שנערכה בלונדון. הפרסים ניתנו בקטגוריות המוצר המקצועי הטוב ביותר בו זכו המזו-קוקטיילים ואקטיב קולגן של היקארי (במדליית כסף), בקטגוריית המוצר היוקרתי הטוב ביותר בו זכה פונטיין סרום (במדליית ארד), ובקטגוריית מוצר העיניים הטוב ביותר בו זכה איי-טק סט (במדליית ארד). בנוסף לזכייה חסרת התקדים של ארבעת המוצרים בלונדון, זכתה החברה בשני פרסים יוקרתיים באוקראינה בסוף שנת 2021, שם הוענקו לחברה שני פרסים על ידי איחוד היופי והקוסמטיקה; פרס אחד בקטגוריית החברה החדשנית ביותר, ופרס שני בקטגוריית המותג הטוב ביותר.

EYE-TECH SET סט לטיפול אינטנסיבי באזור העיניים






בסוף שנת 2022 זכו מספר מוצרי החברה בפרסים בתחרות בינלאומית שנערכה בלונדון, ובקטגוריית מוצר העיניים הטוב ביותר זכה איי-טק סט (במדליית ארד). 

התנסות אישית

השתמשתי ב-2 המוצרים שבערכה. במוצר ליום ובמוצר ללילה. מרחתי בעדינות כמות קטנה על העור שבאזור העיניים, עד שהקרם נספג כליל. כך עשיתי, בוקר וערב מתוך רצון לשפר את הנפיחות שיש לי תחת העיניים, את סימני העייפות ואת הכהות. כבר לאחר מספר ימים ראיתי שיפור בנפיחות ושיפור העיגולים הכהים. לאחר 10 ימים אף היה שיפור מבחינת הקמטוטים שבלטו פחות ומבחינת גמישות העור. בעיניי, זו תוצאה מצוינת ומבטיחה שגורמת לי לרצות ולהמשיך להשתמש במוצרי החברה.

EYE-TECH SET מבטיח לתת פתרון אנטי אייג’ינג מקיף לעור העדין שמסביב לעיניים, לחדש ולשקם את העור ולהקנות תוצאה ניכרת של הצערה והרמת העפעפיים.

שני המוצרים תוכננו ביחד לטיפול במספר בעיות: נפיחויות מתחת לעיניים, כהויות מסביב לעיניים, אובדן מוצקות וגמישות, סימני עייפות סביב העיניים. המוצרים כוללים את המרכיב הייחודי NAD NOBEL  שפותח על ידי החברה ביחד עם מדענים מהאוניברסיטה העברית (פרוט מעלה).

מכיל בנוסף מגוון רחב של מרכיבים פעילים אשר פועלים בסינרגיה מושלמת על מנת להמריץ את העור העדין באזור העיניים להענקת אפקט של מתיחה, הבהרת כהויות וצמצום נפיחויות ועיגולים שחורים.

המרכיבים הנוספים: Ubiquinone נוגד חמצון עוצמתי, Menadion לטיפול בדפנות כלי דם ומניעת עיגולים שחורים, Glycoprotein להורדת מתח ועייפות ולניקוז רעלים, Tetrapeptide פפטיד מהדור החדש לשיפור האלסטיות של העור ולטשטוש קמטוטים, Retinol מקופסל לשיפור טקסטורה וטונוס.

הוראות שימוש: הערכה כוללת שני מוצרים, ליום וללילה. יש ליטול כמות קטנה (בלחיצה מלמטה) ולמרוח בעדינות עם קצות האצבעות על העור שבאזור העיניים עד לספיגה מלאה. המוצר ללא שמן מינרלי, פרבנים, אס.אל.אס.

EYE-TECH SET-  סט לטיפול אינטנסיבי באזור העיניים הכולל 2 מוצרים לשימוש ביום ולשימוש בלילה בעלות של 398 ₪ 

 

את המוצרים ניתן להשיג דרך מעבדות היקארי ,ראשונים 207, בני עטרות, לברור מכון הקוסמטיקה הקרוב לביתך טלפון 077-3445274 , או באתר הבית hikari.co.il 

בשיתוף מעבדות היקארי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה