רשומות

יום חמישי, 16 במרץ 2023

לקראת חג הפסח משיקה נעמן קולקציית אביב-קיץ 2023 עשירה ומגוונת

נעמן שולחן חג בעיצוב קלאסי סדרת כלי פורצלן ויקטוריה 24 עד 180 שח בקניית 3 מוצרים צילום תמי בר שי
 

בין כוכבי הקולקציה:

סיר מקלובה, האידאלי לבישול כל תבשיל שמגישים הפוך, 

וטאג'ין יפהפה בעל ציפוי Non-stick ייחודי – שניהם 

מעולים לבישול ולהגשה ישירות לשולחן

 

נעמן_סיר_מקלובה_צילום_שירה_רז

סדרת כלי בישולCaserola  עם מבחר סירים ומחבתות יציקת

אלומיניום במראה אקסקלוסיבי. הכלים שבסדרה 

מתאימים לכל סוגי הבישולים, הם קלים במיוחד למרות

הלוק המאסיבי ומעולים להגשה בזכות המבנה הייחודי של המכסה

 

 וגם - מבחר כלי הגשה ואירוח בעיצובים מקוריים של סטודיו הביתTutto Arte המאפשרים משחק יצירתי ועיצוב שולחן כל פעם מחדש בשיטת ה-mix&match, 

סדרות חדשות מבית המותג האוסטרלי האהוב Maxwell&Williams, 

שלל אביזרים, טקסטיל מטבח ועוד

אנחנו מארחים משפחה וחברים כל השנה וכשמגיע חג האביב, חג שבו כל המשפחה מתכנסת יחד, זו הזדמנות נהדרת לחדש ולרענן את אוסף כלי הבישול והאירוח שלנו. 


מכיוון שאני מכורה לפריטים של רשת נעמן שמחתי לראות את הקולקציה החדשה שלהם אביב- קיץ 2023 והתלהבתי מיופייה. מהיצירתיות, החדשנות, הפרקטיות והנוחות.

בחרתי לעצמי סיר מושלם מסדרת כלי הבישול Caserola וממש תענוג לבשל בו,הוא קל, נוח, בעל מכסה ייחודי ואפשר בהחלט גם להשתמש בו להגשה. הכנו בו צ'ילי קון קרנה ויצא מושלם!

 


אלון כרמלי, מנהל חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, מציין: "טרנד הבישול והאפייה ממשיך לצמוח ולהתחזק בישראל בדומה למה שקורה בעולם כולו, ואנו גאים כי המותג נעמן ממשיך להצעיד ולהוביל את התחום קדימה ולהוות שם נרדף לאיכות ומקצועיות במטבח. כתמיד מומחי נעמן ומעצבות הסטודיו Tutto Arte שקדו ללא הרף על מוצרי קולקציית החג כדי להעניק לצרכן הישראלי את כל הכלים להצלחה בבישול ובאירוח".


נעמן סדרת כלי בישול אנג'לס צילום תמי בר שי

לנעמן בשורות מצוינות בתחום הבישול! לאור הביקוש הרב העשירו מומחי המותג את קטגוריית הסירים והמחבתות, ובקולקציית החג ימצא הצרכן הישראלי 3 סדרות בישול חדשות מיציקת אלומיניום עם ציפוי Non-stick ייחודי וגם סדרת נירוסטה אל-חלד 18/10, המציעה סירים איכותיים במגוון גדלים (עד 14 ליטר). 

דגש מיוחד הושם בקולקציה על הרחבת תמהיל כלי הבישול המשמשים גם להגשה. זה בא לידי ביטוי בשימוש בפטנטים מיוחדים כגון מכסה ייחודי המהווה מעמד לכלי הבישול או משמש כמגש להגשת התבשיל הישר לשולחן, 

 

נעמן כלי בישול מסדרת קסרולה צילום תמי בר שי

וגם בבחירת צבעים מרעננים – ירוק מנטה, כחול, אפור עדין -  המשתלבים באופן טבעי עם מגוון כלי הגשה ואירוח שבקולקציית החג ויוצרים Total Look מושלם. 

 

נעמן_סדרת_כלי_בישול_אושן_צילום_תמי_בר_שי

ריקי כהן, מנהלת הסחר של נעמן, מציינת: "לקראת החג נעמן בחרה להתמקד בתחום הבישול. אחת הסדרות הבולטות בייחודה היא סדרתCaserola  ובה סירים, מחבתות וסוטאז'ים במגוון גדלים. גוף הכלים עשוי אלומיניום להולכת חום מהירה ואחידה ולחיסכון משמעותי בזמן ובאנרגיה. ציפוי Non-stick איכותי מסייע למניעת הידבקות המזון ולשימוש מופחת בשמן והופך את משימת הניקוי לקלה, מהירה ונוחה יותר. לסירים שבסדרה מכסה יציקת אלומיניום לאגירת חום טובה יותר בעל מבנה ייחודי של בליטות קטנות, המאפשרות לאדים העולים להפוך לטיפות נוזל ולרדת בחזרה לתוך התבשיל וכך למנוע צורך להוסיף מים. סדרתCaserola  מתאימה לכל סוגי הכיריים ולתנור עד 250 מעלות ללא ידיות סיליקון נשלפות והיא מעולה להגשה בזכות מבנה המכסה ההופך בן רגע למעמד לסיר.

חידוש נוסף בקולקציית אביב-קיץ 2023 של נעמן - סיר מקלובה, האידאלי לבישול כל תבשיל שמגישים הפוך. מדובר בסיר עמוק עם תחתית שטוחה ורחבה בעלת ציפוי Non-stick  המסייע לשמור על צורת המקלובה החגיגית והמרשימה בשלמותה. מבנה הסיר והציפוי הייחודי שלו מאפשרים העברת תבשיל למכסה הסיר בצורה פשוטה, מהירה וקלה. המכסה הייעודי משמש גם להגשת התבשיל בצורה מרשימה ישר לשולחן". 

נעמן שולחן בסגנון אורבני כלי הגשה ופורצלן 12 עד 42 שח בקניית 3 פריטים ומעלה צילום תמי בר שי

נעמן סדרת כלי הגשה ג'יברני שולחן חג בניחוח אביבי 24 עד 240 שח בקניית 3 פריטים ומעלה צילום תמי בר שי

ויקה יוסל, סמנכ"לית חדשנות ועיצוב, מציינת: "משב רוח חדש ומרענן יעניקו לשולחן החג שלל כלי הגשה ואירוח בעיצובים מקוריים פרי יצירתו של סטודיו הביתTutto Arte . כתמיד, גם בקולקציה החדשה הקפידו המעצבות שלנו לשלב בצורה מקסימלית בין המראה המרשים והייחודי לבין הפרקטיות ונוחות הכלים. אחת הדוגמאות לכך היא סדרת כלי הגשה קלאסית מזכוכית שקופה בתוספת פס זהב או כסף שמעתה ניתן להכניס ללא חשש גם למיקרוגל. ניתן להתוודע לרעיון הפונקציונליות, המנחה אותנו בפיתוח כל מוצרי נעמן, גם באפשרויות שילוב מגוונות של כלי הגשה ואירוח ובשלל אביזרים משלימים היוצרים יחדיו מראה הרמוני, אותנטי ויצירתי בשולחן".    

אוהבי הסגנון הקלאסי ייהנו במיוחד מסדרת כלי הגשה ויקטוריה, המבטיחה שולחן חג מוקפד בניחוח אקסקלוסיבי. בסדרה מבחר רחב של כלי פורצלן בצבע שמנת עם עיטורי פרחים והדפסים גיאומטריים מעודנים בגווני חום-זהב, כאשר השילוב שלהם יוצר שולחן מקורי עם טוויסט ייחודי. 

נעמן_שולחן_בעיצוב_קלאסי_סדרת_כלי_הגשה_ואירוח_מפורצלן_ויקטוריה_24_עד_180_שח_ברכישת_3_מוצרים_ומעלה_צילום_תמי_בר_שי

נעמן_שולחן_חג_בעיצוב_קלאסי_סדרת_כלי_פורצלן_ויקטוריה_24_עד_180_שח_בקניית_3_מוצרים_צילום_תמי_בר_שי

גם בפסח הזה ממשיכה להוביל סדרת mix&match פופולארית בסגנון אורבני. בסדרת Eureka החדשה מגוון עשיר של כלי הגשה מפורצלן בגווני שחור, לבן ואדום במראה שיש ובעיטורים מעניינים של פסים וצורות גיאומטריות, היוצרים הרמוניה חגיגית עם ניחוח מחוספס, כאשר סוד ההצלחה טמון בשילוב צבעים וטקסטורות. 

קולקציית אביב-קיץ 2023 של נעמן שופעת גם כלי הגשה ססגוניים של המותג האוסטרלי המוביל והאהוב בישראל Maxwell&Williams, הנמכר ביותר מ-40 מדינות מסביב לעולם. בין הסדרות החדשות: סדרת Giverny עם הכלים המעוטרים בציורי עלים ופירות עדינים בגווני ירוק וכחול, המדמים טכניקת ציור בצבעי מים; סדרת Sienna, העשויה מקרמיקה איכותית במראה טרקוטה מרשים; סדרת Dahila הססגונית להגשת מנות אחרונות ולמסיבת תה מושלמת. 

נעמן_קולקציית_אביב_קיץ_2023_צילום_תמי_בר_שי

נעמן_סכיני_שף_מקצועיים_צילום_תמי_בר_שי

נעמן_קנקן_מקרמיקה_2.4_ליטר_בעיצוב_מרשים_בגווני_ירוק_וכחול_102שח_בקניית_3_פריטים_צילום_שירה_רז

לקולקציה החדשה גם אריזה משודרגת שפותחה במיוחד כחלק מאסטרטגיית שיפור איכות המוצרים וחדשנות המותגים של קבוצת אקסטרה ריטייל. 

שאול פרץ, סמנכ"ל סחר ושרשרת אספקה, מציין: "בשנה האחרונה פעלה נעמן לפיתוח מוצרים משודרגים העונים על צרכי הלקוחות בהתבסס על סקרי שוק, פניות שהתקבלו בשירות הלקוחות ואף שיחות פרונטליות עם הלקוחות בחנויות. קולקציית אביב-קיץ 2023, המביאה לידי ביטוי חידושים וטרנדים הכי חמים מרחבי העולם, בולטת גם בזכות אריזות חדשות ומשודרגות, כשלראשונה משנה נעמן את הפנים המוכרות של המותג". והוא מוסיף: "תוך שמירה על סטנדרט היוקרה, עיצבנו מעטפת חדשה ושפה אחידה לכל מוצרי נעמן, שמעתה יגיעו באריזות קרטון איכותיות וקלות יותר שיכללו פרטים נוספים על מפרט המוצרים ואף תמונות הממחישות את השימוש בהם, על מנת לספק ללקוחות חווית משתמש נגישה. האריזות מגיעות בשני צבעים קלאסיים – כחול ולבן, בעיצוב יוקרתי ובמראה סולידי בתוספת פס זהב. מהלך השקת האריזות החדשות ממחיש את האיכות, היוקרה והמיצוב המיוחד של מוצרי נעמן לאורך כל שנות פעילות המותג". 

 

נעמן סדרת כלי הגשה ממלמין 18 עד 48 שח בקניית 3 פריטים צילום תמי בר שי

נעמן_סדרת_פורצלן_להגשת_מנות_אחרונות_צילום_תמי_בר_שי

נעמן_טאג'ין_מקולקציית_אביב_קיץ_2023_צילום_תמי_בר_שי


וההפתעות לא נגמרות רק במוצרים. 

נעמן מאחלת ללקוחותיה חג שמח ומעניקה 40% הנחה* על כל הפריטים שבקולקציה החדשה בקניית 3 מוצרים  ומעלה. 

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר https://www.naamanp.co.il/

*בקניית 3 מוצרים ויותר ממגוון החנות

בתוקף בין התאריכים 13.3-30.04.23 ו/או עד גמר המלאי.

 אין כפל מבצעים.

 

המותג נעמן שייך לקבוצת אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה. הקבוצה מפעילה בין השאר את המותגים: 

בתחום אופנת הבית והאירוח

ורדינון – הרשת המובילה בתחום אופנת הבית

דיסני הום – רשת חנויות הקונספט והלייף סטייל 

הום סטייל - היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות

צוקר – מותג המתמחה בכלים למטבח המקצועי

סוהם – מותג מזרני פרימיום

אקיפ - החברה לציוד מלונאי בע"מ, שעוסקת בייבוא, שיווק, אספקה והתקנה של מכלול הציוד התפעולי לבתי מלון, אולמות אירועים ומסעדות.

 

בתחום ההלבשה

בוניטה דה מאס – מותג הלאנז'רי היוקרתי, 

אפרודיטה – רשת ההלבשה התחתונה המשווקת מותגים בינלאומיים בבלעדיות

GANT מותג אופנת הפרימיום האמריקאי 

G-STAR מותג הג'ינסים ההולנדי

 

בתחום התכשיטים:

 

מגנוליה – רשת תכשיטים בינלאומית 


בשיתוף נעמן.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה