רשומות

יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

הסניף הצפוני של קבוצת הנמל חגג יום הולדת 3 וחידש את אולם התצוגה המרשים שעוצב על ידי האדריכל האיטלקי המפורסם מיקלה סימאונה

צילום משה מעוז
 

יום הולדת זו סיבה מצוינת לחגוג יחד וקבוצת הנמל שחגגה השבוע 3 שנים להיווסדו של סניף NORTH חגגה בגדול יחד עם חברים, מעצבי פנים, אדריכלים, מובילי דעה ואנשי תקשורת, אשר באו לחגוג ולהתרשם מהקולקציה החדשה וממבחר מותגי הריהוט לבית. בין החוגגים ראיתי את אימאן בסטוני, יורם מארק רייך, ורדית שטרנבך, אביטל ויעקב מגן, שרה איקו, חני לביא, לימור גרובר, ניקולאי קדוש, עפרה שבתאי ועוד רבים רבים.

מירי אברהם, ורדית, אנוכי ועפרה שבתאי
ורדית ואנוכי
יחד עם בתיה דורון והדר אוקנין

על ההשקה יחסי הציבור והליווי התקשורתי אחראי משרדה של לימור כרסנטי אשר יחד עם יד ימינה מירי אברהם ניווטו את ההשקה באופן מושלם.

 

אשת היח"צ לימור כרסנטי צילום משה מעוז

חוגגים. צילום משה מעוז

אני מכירה את הסניף עוד מתחילת דרכו וביקרתי בו מספר פעמים. אולם התצוגה מרשים בגודלו, עבר מתיחת פנים בעיצובו של האדריכל האיטלקי המפורסם מיקלה סימאונה, משתרע כיום על 1500 מטרים, ותצוגת הריהוט שבו מסחררת. סיירתי בין המותגים הידועים והתלהבתי. ניכר שהרשת עושה מאמצים להביא לאנשי הצפון את מיטב הריהוט והפריטים החדשניים והשיקים ביותר, בסטייל כובש וייחודי. בימים אלה משיקה הרשת קו אקססוריז ייחודי Light & Living. . עוד תמצאו ברשת מבחר גדול של מותגים המיובאים מאירופה וביניהם קולקציה חדשה הנותנת דגש על עיצוב מינימליסטי בקווים בהירים בטרנדים ובדי איכות מבית המותג RENBY הום קוטור.

צילום משה מעוז

צילום משה מעוז

צילום משה מעוז
צילום משה מעוז

התרשמתי שכל לקוח ימצא בסניף את מה שהוא מחפש, כיוון שהמגוון רחב מאד ועשיר. קבוצת הנמל מתמחה במגוון פריטים וריהוט לעיצוב הבית, כגון: מערכות ישיבה, סלונים, כורסאות, קומודות, פינות אוכל, מיטות, מזרני מותגים ואקססוריז לבית. היצע המוצרים באספקה מיידית cash&carry.

בין לקוחות הרשת נמנים מיטב הסלבס בארצינו, כגון: בר רפאלי, אגם רודברג, שירי מימון, רוסלנה רודינה, אסי עזר וכן עדי הימלבלוי ושלום מיכאלשווילי אשר גם שותפים בקבוצה.

 




מלבד סניף הנמל ®North קיימים עוד 2 סניפים לקבוצה- הנמל ®Showroom המשתרע ל-1500 מטרים והנמל®Concept  אשר משתרע ל-500 מטרים של ריהוט ואקססוריז. בקרוב יפתח סניף נוסף לקבוצה במתחם Design City מישור אדומים.

 

בעלי הרשת, שימי שרגא אומר: "15 שנות ותק ושמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות ומקצועיות מיצבו את קבוצת הנמל כמובילה בארץ בתחוםHome styling  והלבשת הבית, וקיים לה קהל לקוחות המגיע מכל רחבי הארץ לרכוש מהמותגים האירופאיים הייחודיים"

 

שימי שרגא צילום משה מעוז

לרגל מלאת 3 שנים לסניף North מתקיימת חגיגת סיילים של 20 אחוזי הנחה על כלל הריהוט והאקססוריז בכל חודש אוגוסט.


קבוצת הנמל סניף
®North - מחלקות הריהוט והשינה
כתובת: דרך חיפה 30, קרית-אתא, מול שער הצפון
שעות פעילות: א-ה שעות 9:00-21:00, 

                    שישי- 9:00-15:00

                    שבת 20:30-23:00
אינסטגרם:
shimi_machsaney_namal

אתר: www.nammalonline.co.il



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה