רשומות

יום שלישי, 15 בדצמבר 2020

משלבים יותר ירקות בתפריט היומי עם נאגטס עשירים בירקות של טבעול


 

אנחנו משתדלים כל הזמן להעשיר את תפריט הארוחות בירקות. בכל ארוחה תמצאו אצלנו גם ירקות בכל הצבעים. וכעת, בחורף, אני משתדלת שיהיו מרקי ירקות עשירים. כולנו יודעים עד כמה חשוב ובריא לאכול ירקות.

השבוע גיליתי את הפיתוח החדשני של טבעול- נאגטס עשירים בירקות עם ציפוי קראנצ'י המכיל ירקות. המוצרים החדשניים מתאימים לכל המשפחה ומכילים ירקות כתומים, ירוקים ולבנים. כל אחד לפי טעמו ורצונותיו. עוד פתרון מוצלח וטעים לשילוב ירקות בתפריט היומי.

הקטגוריה החדשה שהשיקה טבעול מכילה חטיפי נאגטס עשירים בירקות וניתן לבחור בין שלושה מוצרי נאגטס המורכבים משילובים של ירקות מגוונים בצבעים שונים:

נאגטס ירקות כתומים - חטיפי דלורית, בטטה וגזר בציפוי פריך המכיל גזר.


טבעול נאגטס ירקות כתומים קרדיט- סטודיו אסם

נאגטס ירקות ירוקים - חטיפי ברוקולי, קישוא ואפונה בציפוי פריך המכיל ברוקולי .

טבעול נאגטס ירקות ירוקים קרדיט- סטודיו אסם

נאגטס ירקות לבנים - חטיפי כרובית, תפוח אדמה ובצל בציפוי פריך המכיל כרובית.


טבעול נאגטס ירקות לבנים קרדיט- סטודיו אסם

 

נאגטס הירקות של טבעול מכילים רשימת רכיבים מוכרת, עם עושר של ירקות במילוי ועם ירק בציפוי שנותן פריכיות ומשדרג את החוויה. התוצאה היא נאגטס טעימים, בעלי חווית אכילה קרנצ'ית המדמה שניצל קטן ובעצם מהווה דרך חדשה ליהנות מעושר של ירקות מגוונים שבדרך כלל נעדרים משולחן האוכל המשפחתי. נאגטס הירקות מתאימים כתוספת של ירקות לארוחת צהרים או ערב וכן יכולים להוות ארוחת ביניים מזינה במהלך היום. 

 

על פי סקר אותו ערך מכון המחקר TNS עבור טבעול בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה, 99% ציינו כי שילובם של ירקות בתפריט הילדים הינו חשוב, אך שליש מהנשאלים הודו שילדיהם אינם אוכלים מספיק ירקות. מדובר באתגר אותו מכירים ההורים ומתמודדים עמו כמעט מידי יום.

 

נעמה עם הנאגטס המוכנים לארוחה

לדברי יעל אורן, דיאטנית טבעול, "כחלק מתזונה מאוזנת יש חשיבות לא רק לכמות  הירקות שאנו צורכים במהלך היום אלא גם למגוון. לרובינו יש קושי בגיוון הירקות וברוב הבתים משלבים בעיקר עגבנייה, מלפפון או פלפל, אבל ברוקולי, כרובית ודלורית מקבלים פחות במה. עם זאת כולנו היינו רוצים לבשל ברוקולי לילדים ושיאכלו בהנאה. אחד הרעיונות מאחוריי נאגטס הירקות שמכיל אחוז גבוה של ירקות -  ברוקולי, אפונה, קישוא, גזר, דלורית וכרובית היה לא 'להחביא' את הירק אלא להציגו במעטפת בעזרת ציפוי המכיל גם ירקות  וכמובן התוכן העשיר בירק, כל נאגטס וצבעו שלו, ובכך לאפשר חשיפה לירקות נוספים גם סנסורית וגם ויזואלית בתבנית יותר מתווכת וייתכן כי בהמשך תהיה הנעה לאכילת אותם ירקות בתצורות אחרות. 

 

התנסות אישית

טעמנו את כל שלוש השילובים. נאגטס ירקות כתומים, לבנים וירוקים. הילדים אהבו יותר את הכתומים ואכלו אותם בהנאה. בין המבוגרים הדעות היו חלוקות היו שאהבו את נאגטס הלבנים והיו שטענו שהירקות הירוקים מנצחים. אך, באופן כללי ציינו את הקראנצ'יות, הפריכות והטעם ואמרו שזו דרך מצוינת וטעימה להעשיר את התפריט בירקות. אישית, אהבתי במיוחד את נאגטס הכתומים (כמו הילדים). זה שילוב מתקתק ומוצלח ואת נאגטס הלבנים כי השילוב של כרובית ותפוח אדמה הוא שילוב טעים במיוחד.

 

מחממת בטוסטר אובן

מדובר גם על פתרון לארוחה קלה ומהירה. אין צורך להפשיר, מניחים בתבנית ולתנור או לטוסטר אובן ואחרי 8-10 דקות, הנאגטס מוכנים. לעיתים, כשממהרים זה מאד נוח וכייפי.

 

חייבת לציין שיש לי הערכה גדולה לחברת טבעול המצליחה להביא לנו מוצרים טעימים וחדשניים שמהווים תחליף מצוין לבשר.

 

ממליצה בחום על הסדרה החדשה.

בתיאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה