רשומות

יום חמישי, 26 בנובמבר 2020

חברת "שקל בית מותגים " במבצע לוהט לקראת בלאק פריידי- סדרת הסירים השקופים, הבריאים בעולם, של קורנינג ב-50% הנחה


 

לפני שנים טיילנו בארה"ב והגענו לעיר קורנינג המפורסמת בזכות המפעל הידוע ומוזיאון הזכוכית המדהים שיש שם. הביקור ההוא הפך אותי למעריצה גדולה של מוצרי קורנינג ובמטבח שלי תמצאו לא מעט כלים של המותג.

אחת הסדרות שהחברה הציגה לאחרונה היא הדור החדש של סדרת הסירים השקופים שלה. אלו סירי זכוכית, הבריאים בעולם, זוכי פרס מוצר השנה ה- VISION FLAIR. מדובר על סדרת סירים יפהפייה שיוצרה בטכנולוגיה מדהימה ובריאה של 100% זכוכית, אולטרה עמידה לחום, המייצרת סירים שקופים לשימוש על אש ישירה. כעת, לקראת הבלאק פריידי הם בהנחה של 50% וזו ההזדמנות שלנו להתחדש בסירים ייחודיים איתם ניתן לבשל, לאפות, לאחסן ולהגיש לשולחן.




הסירים של קורנינג הם סירי הזכוכית היחידים בעולם הניתנים להעברה מהקפאה עמוקה לאש ישירה ולשולחן האירוח – להגשה קלה, נוחה ומלאת סטייל. מחיר: 469 - 949 ש"ח, לפני הנחה.

על סירי ה- VISION FLAIR

חברת קורנינג השתמשה בטכנולוגיה חדשה ליצירת הסירים השקופים העשויים, כאמור, מ-100% זכוכית אולטרה עמידה לחום. הפטנט ייחודי- זכוכית שהינה פיתוח של סוכנות החלל נאס"א, ארה"ב.

ניתן להשתמש בסירים על אש ישירה והם מעוצבים בסגנון עכשווי, בעלי נפח גדול יותר, עם שוליים משופרים ליציבות מקסימלית של המכסה ובקרה על הבישול. הידיות רחבות יותר, לאחיזה ארגונומית ונוחה להגשה. ניתן לאחוז בידית המכסה, גם כאשר הוא חם.

הם הסירים היחידים בעולם הניתנים להעברה מהקפאה עמוקה לאש ישירה ולשולחן האירוח.



יתרונות:

בריאות- הסירים עשויים 100% זכוכית ולכן אינם פולטים רעלים, ללא קשר לזמן הבישול, האידוי או ההרתחה, ושומרים על הערכים התזונתיים של המזון ואף ממשיכים את הבישול לאחר הורדתם מהכיריים.
היגיינה - עשויים זכוכית מהפכנית הנקראת פיירוסראם (Pyroceram). הזכוכית עמידה במיוחד לחום ובעלת משטח אחיד שאינו אוגר חלקיקי מזון, ריחות או כתמים.
חסכוני באנרגיה - מבשלים מזון נהדר על חום נמוך יותר (בהשוואה לכלי בישול אחרים), ושומרים על חום לאורך זמן רב יותר, גם לאחר הסרתם מהכיריים ובכך חוסכים באנרגיה ומונעים חימום יתר/שריפת האוכל.
סטייל מתאימים להגשה לשולחן.

את הסירים ניתן להכניס למדיח כלים. כמו כן, חשוב לציין כי יש להשתמש בכפות ערבוב העשויות מעץ, סיליקון או פלסטיק בלבד. שימוש בכף נירוסטה עלול לשרוט את הסיר או להשאיר סימנים אפורים על פני הסיר.

סירי קורנינג נושאים עד 10 שנות אחריות על שבר בכלי עקב שינויי טמפרטורה, ושנתיים אחריות על שבר במכסה עקב שינויי טמפרטורה, בתנאי שימוש סבירים ובהתאם להוראות


התנסות אישית

כמעריצה של המותג, התלהבתי מאד מהסירים היפהפיים. אני מארחת הרבה ושמחתי על האפשרות לבשל ולהגיש לשולחן באותו כלי. מכיוון שיש לי כיריים אינדוקציה הייתי זקוקה למתאם, זו אינה בעיה. פשוט מניחים את המתאם ועליו הסיר ומבשלים כרגיל.



אחת המנות האהובות במזג אוויר חורפי הוא מרק. וזו המנה שהכנתי בסיר. מרק אפונה ופריקי. הבישול מהיר, קל ונוח מאד. עם סיום הבישול הגשתי לשולחן ומזגתי לכולם. הסיר כל כך אסתטי ויפה שהוא מקשט את השולחן.



אל תחמיצו את ההזדמנות והתחדשו בסירים הבריאים והיפהפיים של קורנינג ב-50% הנחה. שווה ביותר!

לאתר שקל בית מותגים- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה