רשומות

יום שלישי, 30 בינואר 2018

מה עושים כשמתחשק סושי? יש תשובה! הסושיה בקניון עזריאלי קרית אתא


בתחילת ינואר נפתח סניף של הסושיה בקניון עזריאלי בקרית אתא. אירוע משמח עבור הקרייתים אוהבי האוכל האסיאתי. מה גם, שיש אפשרות למשלוחים בכל רחבי הקריות וכך המסעדה מגיעה אלינו הביתה וחוסכת לנו טרחה, זמן ומאמץ.

למי שלא מכיר, (יש כאלה?) הסושיה היא רשת מסעדות אסיאתית המונה עשרות סניפים, בכל רחבי הארץ. הסניף הראשון נפתח בשנת 2003 בתל אביב כשהבשורה הייתה "סושי לכל פועל" – סושי איכותי וטרי במחירים נוחים. כך גם כיום, מנות אסיאתיות מגוונות במחירים נוחים.

סניף הסושיה בקניון עזריאלי הינו סניף כשר המציע מבחר גדול של סושי- טונה, סלמון, צמחוני, קומבינציות ומגשים לאירוח. מנות ראשונות , מרקים, סלטים, מנות ווק  מוקפצות עם נודלס ואורז ועוד. שווה לבדוק גם את המבצעים השונים שהסניף מציע כמו 1+1 על תפריט הסושי בימי ששי או מנת מרק מתנה בהזמנה מעל 100 ₪.

התפריט המלא – כאן.

אנחנו הוזמנו להתנסות במשלוח הביתה והחלטנו על ארוחת ערב שתהיה על טהרת המטבח האסיאתי. 




התחלנו עם קומבינציה זוגית של סושי חם- קר הכוללת: 8 יחידות אינסיידאאוט פנקו צמחוני (בטטה בטמפורה ומלפפון), 4 יחידות סנדוויץ פנקו- סלמון ואבוקדו, 8 יחידות פוטו קומבי, 1 ניגרי דג, 1 ניגרי סלמון – מחיר 99 ₪.




זו מנה זוגית יפה, רבת טעמים ומוצלחת. הבן אמר" זה סושי סוף הדרך!" ואכן, טעים מאד ומגיע עם רטבים לבחירה, כלי אוכל, מפיות ומגבונים. כדי שהתענוג יהיה מושלם.

לעיקריות הזמנו פאד תאי עוף- אטריות אורז רחבות, גזר, כרוב לבן, נבטים, בצל ירוק, ביצה, בוטנים ולימון ברוטב פאד תאי. – מחיר 46 ₪. מנה מצוינת, אהבתי את הקרנצ'יות שהבוטנים מוסיפים ואת הרוטב העדין. המנה מגיעה בקופסה אטומה ונדיבה בגודלה.



מנה נוספת- האדומה- רצועות בקר, פלפל אדום, בטטה צלויה, פטריות, בצל סגול, נבטים, גזר ובצל ירוק, ברוטב קארי אדום ומוגש בתוספת אורז. מחיר 47 ₪. זו מנה פיקנטית וחריפה שהבנים אהבו ושיבחו. אני מעדיפה תבלון פחות חריף.



הזמנו גם חמוצים יפניים- 14 ₪ שהיו עדינים בטעמם והיוו תוספת נעימה למנות העיקריות.



לסיכום- המנות שהזמנו הספיקו בנדיבות ל-4 סועדים רעבים שהתנפלו על המנות בהנאה רבה. זמן המשלוח עמד על כ-40 דקות והאוכל הגיע חמים וטרי. משמח שנפתח סניף בקניון עזריאלי בקרית אתא ואין ספק שנמשיך להזמין אוכל אסיאתי בסניף וממליצה בחום להגיע לסניף ולטעום או להשתמש בשרות המשלוחים.

בתיאבון לכולנו.


טלפון להזמנות: 04-8753080

הסושיה – סניף כשר בקניון עזריאלי קרית אתא בפייסבוק- https://www.facebook.com/hasushia.k.ata/

תפריט-

קניון עזריאלי קרית אתא בפייסבוק-


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה