רשומות

יום רביעי, 2 במרץ 2016

חברת רפאל'ס משיקה סדרת חטיפי דגנים לילדים


איך נמתיק לילדינו את היום מבלי שנחוש רגשות אשם על כך שאנו מאפשרים להם לאכול ממתקים?

חברת רפאל'ס, יצרית הגרנולה וחטיפי הדגנים, מצאה עבורנו פתרון מצוין. סדרת חטיפי 7 דגנים מלאים לילדים בטעמי בננה, שוקולד ותות. חטיפים ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, דלי נתרן, מדגנים מלאים בלבד, בטעמים עשירים ומכילים כ-70 קלוריות בלבד לחטיף.

אריזת החטיפים כוללת 7 חטיפים במשקל של 20 גרם לחטיף. וכדי שיהיה לילדינו גם טעים וגם מעניין, לכל אריזה מצורפים קלפי כוח דגנים- מגנטים ובהם תמונות מאוירות של דמויות הסדרה.
אני רוצה לציין שאהבתי את האריזות המצוירות הנאיביות. חמודות מאד ושמחות.



יעל דרור, דיאטנית קלינית ופזיולוגית משתפת אותנו במחשבותיה אודות החטיף החדש "כהורים אנו תמיד דואגים לבריאות ילדינו. במיוחד בתחום התזונה, אנו שואפים שכל דבר שנגיש להם יהיה איכותי, בריא ומזין.עם זאת, לא תמיד קל למצוא את המאכלים שעונים על כל הקריטריונים וגם שיהיו טעימים לילדים.תחום החטיפים לילדים הוא אחד התחומים שיותר קשה לנו, כהורים, להבטיח שילדנו בוחרים חטיפים מזינים.מוצר חדש של חברת רפאל'ס בא בדיוק בזמן כדי לענות על כל הדרישות.חטיף הדגנים לילדים של חברת רפאל'ס מתחייב לעמוד בקריטריונים התזונתיים הגבוהים ביותר עבור ילדנו.

רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס אומר- "עולם הבריאות של רפאל'ס נולד מאהבה פשוטה לאנשים ולמזון בריא וטעים באמת. אנחנו מאמינים שכדי להכין מוצר איכותי ובריא, צריך להבין באנשים, בחומרי גלם, בערכים התזונתיים, בטעמים, במרקם ובצבע. יש להביא את כל הערכים האלה גם לעולמם של הילדים, על מנת ליצור אלטרנטיבה בריאה ומזינה בתחום חטיפי הדגנים לילדים".




חברת רפאל'ס מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, טעימים ומזינים. במפעל החברה מיוצרת גרנולה באיכות הגבוהה ביותר המשווקת במספר טעמים וגדלים תחת המותג "גרנולה רפאל" ו"תענוג", תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו"), חטיפי אנרגיה "פוזיטיב" ועוד. החברה המשפחתית פועלת מתוך שליחות של עשיית טוב ובמטרה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה


מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 - 12.90 לאריזת 200 גרם – 7 יחידות לאריזהכשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות חדרהלהשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

2 תגובות: