רשומות

יום שבת, 19 במרץ 2016

רשת 'דיוטי מוטי' הגיעה לקריות


מסיבת ההשקה החגיגית לחנות החדשה של 'דיוטי מוטי' בקריות כללה שידור חי של רדיו חיפה, קייטרינג חגיגי, עמדת צילום ואורחות מיוחדות- טיטי ולירון מהישרדות. אלרן זיו ומוטי בירמן בעלי הרשת קיבלו את הבאים והזמינו אותם להצטרף לחגיגת הקניות במקום. הסניף היה עמוס קונות בכל הגילאים והצעירות ביניהן הגיעו עם ההורים כדי לחדש את המלתחה במחירים מצחיקים.
  בצילום- אלרן זיו ומוטי בירמן בעלי רשת דיוטי מוטי
בצילום- אלרן זיו

הסניף רחב ידיים, מואר ומזמין. ניתן למצוא בה מגוון רחב של ביגוד ואביזרים אופנתיים. שמלות, חולצות, מכנסיים, בגדי ים, בגדי חוף, בגדי ערב, הלבשה תחתונה, נעליים, תיקים, חגורות, תכשיטים וגם עמדת איפור וקוסמטיקה. המחירים מתחילים ב-10 ₪ ומגיעים עד ל-150 ₪.

 

דיוטי מוטי הוקמה בשנת 2004 באילת, מול שדה התעופה בעיר. (מכאן שמה דיוטי מוטי) כיום היא מונה כבר מספר סניפים באילת, אשקלון, אשדוד, קרית גת וכעת גם בביג קריות. בעלי הרשת מוטי ואלרן מאמינים שאופנה עדכנית אינה חייבת להיות יקרה. ברשת שלהם ניתן למצוא אופנה צעירה וטרנדית במחירים זולים, המאפשרים ללקוחות הרשת לחדש את מלתחתן לעיתים קרובות. הלקוחות יכולות להתחדש במלתחה שלמה בעלות זולה במיוחד. בנוסף למחירים הזולים הקונספט ברשת הוא של תחלופה מהירה ועל בסיס יומיומי של פריטי לבוש ואביזרים. כך שבכל ביקור ברשת ניתן למצוא הפתעות חדשות. כאשר יש תחלופה גבוהה אין לי ספק שכל הטרנדים החדשים והקולקציות החדשות ימצאו את מקומם על המדפים והפשיסטיות שבינינו יצליחו למצוא את מבוקשן בקלות. זה גם, לדעתי, מקור המשיכה של הרשת. ההתחדשות היומיומית שמאפשרת ביקורים חוזרים ומציאת דגמים חדשים שלא היו בביקור הקודם. כך שאם לא מצאנו את מבוקשנו היום, קרוב לוודאי, שנמצא מחר.



 

השרות במקום אדיב ונעים. העובדות מעודכנות ומקצועיות וצפיתי בהן מייעצות ללקוחות הצעירות ועונות על שאלות. הן עזרו בבחירת הבגדים ובהתאמת האביזרים הנלווים.

בגדי הרשת מיוצרים בחלקם בארץ ובחלקם מיובאים מחו"ל. הדגמים החדשים יותאמו לטרנדיות האופנתית ויגיעו לכל סניפי הרשת.

ומה התכניות לעתיד? פתיחת אתר אינטרנטי גדול ופתיחת סניפים נוספים במרכז הארץ ובצפונה.

פייסבוק


אתר 'דיוטי מוטי' שייפתח בימים הקרובים-






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה