רשומות

יום ראשון, 13 במרץ 2016

תוסף תזונה חדש "קוויאר קולגן" לחידוש סיבי הקולגן וטיפוח עור הפנים



בתחילת פברואר קיבלתי להתנסות פורמולה ייחודית "קוויאר קולגן" שתפקידה לסייע בייצור קולגן טבעי בגוף, מה שעוזר לטיפוח העור. לא הכרתי את התוסף המכיל 99% קולגן הידרוליזאט. היה כתוב שהוא קל לספיגה ועשיר בפרופיל חומצות אמינו המתאים לסינטזת חלבון הקולגן הקיים בגוף, בשילוב ויטמינים חשובים. הבנתם? תכף יש הסבר למושגים ומדוע זה חשוב. בכל אופן, החלטתי להתנסות במוצר, להשתמש בו במשך חודש ולדווח לכם איזו השפעה הייתה לפורמולה על עורי. מה לא אעשה בשבילכם. אחרי חודש הבטחתי דיווח מקיף.
 

עברו ששה שבועות שבהם ערבבתי מדי יום 2 כפיות מדידה בכוס מים ושתיתי. זאת לפי ההנחיות לשימוש. הטעם הוא טעם תפוזי קל, נעים לשתייה. במשך הזמן הזה לא חשתי בכל תופעות לוואי, או השפעה שלילית כלשהי. האם מראה העור השתנה לטובה? הוא אלסטי יותר? או שיש הפחתה של קמטים? ובכן, יתכן שיש צמצום מה במידת העומק של קמטים ליד העין, אך במידה ממש זעירה. מה שאני כן יכולה לומר הוא שיש שינוי לטובה במראה העור מתחת לעין. הכהות פחתה במידה ניכרת ואף העירו לי על כך ועובדה זו משמחת. גם הנפיחות כמעט ואינה קיימת. כך, שאני יכולה לומר בזהירות, שתוסף 'קוויאר קולגן' אכן משפיע על מראה העור לטובה. ברור לי שמשך הזמן שבו נטלתי את הפורמולה אין בו די כדי להבחין בשינוי גדול יותר. גם הייצרנים מבקשים לצרוך לפחות חודשיים כדי להבחין בתוצאות.

צילמתי היום בבוקר את מראה העין , ללא איפור כלשהו. הבטתי שוב ושוב בצילום- אכן, יש צמצום במראה הקמטים ומראה העור חיוני יותר ויפה יותר.

 

"קוויאר קולגן" -Caviar Collagen – פורמולה ייחודית, פרי פיתוח של חברת Pure Woman במעבדות HECH בגרמניה, המכילה קולגן טהור בריכוז של 99% (המופק מביצי קוויאר), המסייע לחידוש סיבי הקולגן ברקמות החיבור בגוף, ועם זאת לטיפוח עור הפנים. בנוסף, הפורמולה מכילה גם ויטמינים חשובים מסוג E,D, C ו-A - בעלי השפעה חיובית על בריאות העור.

הקולגן הוא חלבון מבני, המהווה מרכיב חלבוני חשוב ברקמות החיבור בעור, בגידים, ברצועות, בעצמות ובסחוס. תפקידו להקנות יציבות וחוזק לרקמה על ידי ספיחה של נוזלים והגברת הנפח של הרקמה. ככל שהאדם מתבגר, החל מגיל 30, הגוף מפסיק לייצר בהדרגה את סיבי הקולגן ואז עור הפנים ובכלל העור נראה רפוי וניכרים בו קמטים.

תוסף התזונה החדש, "קוויאר קולגן", המוצע באבקה לשתייה, מכיל קולגן הידרוליזט  – חלבון שעבר פירוק לחומצות אמינו ומאפשר על ידי כך ספיגה טובה ומהירה יותר במעי. בנוסף, הקולגן בפורמולה, (המופק מביצי קוויאר), מורכב בעיקר מחומצות אמינו מסוג ליזין, פרולין ובמיוחד הידרוקסי-פרולין, המותאמים לצרכים של תהליך ייצור חלבון הקולגן ברקמות החיבור בגוף.
 

בנוסף, מכילה הפורמולה גם ויטמינים מסוג E,D , C ו-A – בעלי השפעה טובה על רקמת העור ובריאותה. לוויטמין C במיוחד תפקיד חיוני בתהליך הביוכימי של בניית הקולגן, וכן הוויטמינים השונים מגנים על הגוף מפני רדיקליים חופשיים ומסייעים לחיזוק ושימור הגוף.

גיא שלמון, דיאטן קליני ופיסיולוג, מסביר: חלבון קולגן נוצר, בין היתר, ברקמת העור והוא חשוב לקיומה. הוא מקנה לה חוזק ונפח ואחראי למה שאנו מכנים "המוצקות של העור". עם העלייה בגיל, בהעדר כמות מספקת של קולגן בחומר הבין תאי של רקמת העור, מתחילים להופיע קמטים. היכולות הביולוגיות של הקולגן בבליעה הודגמו במחקרים שונים, בה ראו כי נטילת קולגן דרך הפה משפיעה לטובה על מראה העור, להפחתת קמטים ושיפור האלסטיות.  למשל, במחקר קליני כפול סמויות שפורסם בשנת 2014 וכלל 69 נשים בנות גיל 35-55, נבדקה השפעת צריכה אוראלית יום יומית של תוסף קולגן הידרוליזט (לעומת פלסבו) על האלסטיות של העור למשך 8 שבועות. כבר לאחר 4 שבועות ניתן היה לראות בקרב הנבדקות שיפור משמעותי באלסטיות של העור, בהשוואה לקבוצת הפלסבו.

עוד ציין, כי מחקרים מראים שצריכת תוסף קולגן הידרוליזט יכולה לתמוך בייצור קולגן במקומות נוספים בהם הוא קיים בגוף, ונראה כי מלבד העור הוא עשוי לסייע כאמצעי טיפול תומך במחלות דלקתיות של מפרקים, כגון: אוסטאוארטריטיס. יש לציין שבשום מחקר לא נצפו תופעות לוואי בצריכת תוסף קולגן במינונים המקובלים.

 

המלצות לשימוש על פי החברה: 10 גרם אבקה ביום (2 כפות מדידה בכף המגיעה בתוך האריזה). מערבבים את האבקה עם חצי כוס משקה נוזלי (מים, חלב, או כל נוזל אחר בטמפרטורת החדר). מומלץ לצרוך בערב לפני השינה. כמו כן, מומלץ לצרוך במשך 6-8 שבועות לקבלת תוצאות.

 

מחיר לצרכן: 398 ש"ח, לאריזה של 300 גרם (המספיקה ל- 30 יום).

להשיג: ברשת טבע קסטל ובחנויות טבע מובחרות. לייעוץ - לילך 052-9978181.

 

** מוצרי Pure Woman מיוצרות במעבדות HECH בגרמניה, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי נוטרי קוסטמטיקה ותוספי תזונה בשיטות ייצור מתקדמות ובאיכות גבוהה ביותר. החברה עומדת בתקנים  HACCP, IFS.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה